Hvor ofte skændes/diskuterer i, i jeres parforhold?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2011

camillakrath

Efter vi fik Benjamin havde vi en rigtig svær periode hvor vi skændtes næsten hver dag. Altså ikke voldsomt, men hvor vi var sure på hinanden og sådan. Vi havde nogen problemer, som vi fik løst. Vi har haft en lign. periode før vi fik barn også.

Men almindeligs gør vi ikke. Det har tit været hvis min kæreste har været meget væk, stress, osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

Sof

Sjældent, men vi har lige haft 2 måneder hvor vi har været utrolig meget igennem pga. udefrakommende problemer og der er bølgerne da til tider gået lidt højt, men nu, da det udefrakommende ikke er et problem mere, er vi heldigvis tilbage og være som nyforelskede igen.

Men derudover vil jeg også mene at det er sundt at man er tryg nok i sit forhold til at kunne skændes så det brager og stadig gå i seng og falde i søvn i hinandens arme 

Anmeld

10. juli 2011

MortilCilas

Da jeg var sammen med faren til min søn, skændtes vi mellem 2 og 5 gange om ugen, under graviditeten, da jeg havde født, næsten hver dag.

Anmeld

10. juli 2011

Lisbeth85

Sof skriver:

Sjældent, men vi har lige haft 2 måneder hvor vi har været utrolig meget igennem pga. udefrakommende problemer og der er bølgerne da til tider gået lidt højt, men nu, da det udefrakommende ikke er et problem mere, er vi heldigvis tilbage og være som nyforelskede igen.

Men derudover vil jeg også mene at det er sundt at man er tryg nok i sit forhold til at kunne skændes så det brager og stadig gå i seng og falde i søvn i hinandens arme 

Yep, det VÆRSTE jeg ved er, at ligge hver for sig i samme seng... det har jeg heldigvis ikke prøvet med min nye kæreste, og det vil jeg aldrig! Man skal kunne nyde hinanden inden søvnen, ellers kommer der helt sikkert dumme drømme

Anmeld

10. juli 2011

Sof

Lisbeth85 skriver:

Yep, det VÆRSTE jeg ved er, at ligge hver for sig i samme seng... det har jeg heldigvis ikke prøvet med min nye kæreste, og det vil jeg aldrig! Man skal kunne nyde hinanden inden søvnen, ellers kommer der helt sikkert dumme drømme

Helt enig. Jeg er aldrig faldet i søvn uden at have ham tæt på mig på en eller anden måde. Hvis min datter ligger mellem os, så fletter vi fingre, men vi kan altid mærke hinanden på en eller anden måde, og det ville jeg slet ikke undvære. Han er heldigvis lige så stort putte/tryghedsmenneske som jeg er, så det er bare skønt.

Det eneste problem vi har er at vi blvier viklet ind i dyner, så vi skal have investeret i en dobbeltdyne, men mon ikke det ender med at blvie utrolig varmt med 2 børn under også

Anmeld

10. juli 2011

chael

Anonym skriver:

Hvor ofte? Og med diskuterer mener jeg ikke en venlig diskussion om politiske holdninger, men diskussion som også er lidt over i skænderi-afdelingen...

Synes vi skændes meget ofte.. Og diskuterer

Er ikke plus, så man kan desværre ikke skrive anonymt i tråden

Jeg her stemt 1 gang om md. Men det er meget i perioder.

Nogen perioder på måske måneder, der er der ikke noget.

Og i andre perioder der kan det være flere gange om ugen.
Det er jo også med hvad man kommer ud for i hverdagen eller hvad man oplever. Om man har problemer. Eller om det i perioder kører på skinner.

Så det er ikke helt så nemt at stille op på den måde.

Der vil jo altid være op og nedture i et forhold

*Camilla 28+4

Anmeld

10. juli 2011

Mathilde

Meget sjældent vi skændes faktisk aldrig, men kan godt diskutere og bølgerne kan gå lidt højt, men aldrig så højt, at jeg vil kalde det at skændes. Vi bliver også altid "gode venner" med det samme

Anmeld

10. juli 2011

SaNiNa

Mathilde skriver:

Meget sjældent vi skændes faktisk aldrig, men kan godt diskutere og bølgerne kan gå lidt højt, men aldrig så højt, at jeg vil kalde det at skændes. Vi bliver også altid "gode venner" med det samme

Der skal da også være plads til man kan tage en diskution, det er jo ikke alt man kan være enig om.

Og der er da også kæmpe forskel på at snakke om tingene og så skændes om tingene.

Kunne aldrig finde på at skændes foran Nicklas eller så han kunne høre det.

Anmeld

10. juli 2011

dollygirl

Hver gang vi er sammen .

Anmeld

10. juli 2011

Tulle28

Det er sådan lidt op og ned, men de dage hvor vi ikke har sovet ordentligt om natten, har haft travlt på jobbet, ungen hyler og vil kun sidde på arm, ja, der ryger der altså nogle mindre pæner gloser rundt i lokalet. Men vi er heldigvis gode til at erkende HVORFOR vi blev uvenner og til at tilgive bagefter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.