Hvor ofte skændes/diskuterer i, i jeres parforhold?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2011

Lisbeth85

MEGET sjældent... og hvis vi endelig gør, så er det mig, som har misforstået ham... arbejder stadig på at blive bedre til at tro på min kæreste, eftersom min eks spillede meget skuespil overfor mig. Så det kræver lidt kamp at indse, at ham her VIRKELIG er der for mig, og at han rigitg gerne vil mig og min søn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2011

Dinna88

Aldrig
Kan slet, slet ikke se meningen i at være sammen med en person, som man kan få sig selv til at stå og skrige af. 

Anmeld

9. juli 2011

slettet_7530

Aldrig og alligevel er vi lige gået fra hinanden

Anmeld

9. juli 2011

liwsmor

Anonym skriver:

Hvor ofte? Og med diskuterer mener jeg ikke en venlig diskussion om politiske holdninger, men diskussion som også er lidt over i skænderi-afdelingen...

Synes vi skændes meget ofte.. Og diskuterer

Er ikke plus, så man kan desværre ikke skrive anonymt i tråden

Vi diskuktere eller skændes aldrig, vi været sammen i over 1 år og vi har haft et skænderi stort men ellers har vi ikke haft noget

Anmeld

9. juli 2011

Jonatansmor

I ny og næ. Som oftest handler det om ting jeg forventer af en dagligdag. Jeg er den heldige i vores forhold, jeg har oplevet et familieliv igennem min mor og 2 søskende. Min kæreste levede drengerøvs tilværelse med sin far hvor - og jeg citerer - "Alle rigtige mænd drikker mælk af kartonen"

Plus, så er jeg et meget temperamentsfuldt og ligeud menneske, kæresten tager alt til sig.. det i sig selv er en rimeligt dårlig kombination.. Vi har været sammen i 10 år, havde hver en enorm bagage med ind i forholdet og har fået puttet en hel del mere oveni..

Men vi elsker hinanden til det yderste, han er så absolut, 100% min og jeg vil for intet i verden undvære min dagligdag med drengen og ham.

Håber alt det bedste for jer, håber I kan få styr på det så hurtigt som muligt

Anmeld

9. juli 2011

DenLykkelige

Vi har været sammen halvandet år, og har endnu aldrig skændes

Anmeld

9. juli 2011

metski83

Jeg har været sammen med min kæreste i tre år, og vi har ALDRIG skændtes.

Vi kan da godt diskutere noget, men ikke noget der på nogen måde ender i skænderi eller diskution på en sur måde.

Men jeg har skældt ham ud, fordi han har været for fuld nogle gange

Anmeld

9. juli 2011

Mauser.

Jeg har stemt flere gange om måneden, jeg vil sige at det kommer i perioder, jeg syntes ikke at vi skændes VOLDSOMT flere gange om måneden, men vi diskutere ihvertfald .. 

Anmeld

9. juli 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

decideret skænderi er meget sjældent...

vi har en gang imellem at vi er uenige om nogen ting men det er jo normalt når man er 2 mennesker med hver sin baggrund...

vi har haft 2 store skænderier i de 7½ år vi har været sammen... og ellers er det mest små dumme diskussioner fordi vi begge har været stressede eller trætte...

Anmeld

9. juli 2011

Isabella_mor

vi har ALDRIG skændes... og vi har været sammen i 4 år og 7 mdr... 

det hedder sig sådan at jeg brokker mig og det ved jeg at jeg gør.. og kæresten lukker vel bare af for mit brok, jeg får lukket lort ud, og så har jeg det for det meste meget bedre bagefter..

men vi har diskuteret vores parforhold i den forstand at jeg har brug for mere opmærksomhed og flere kys og knus og komplimenter i hverdagen og det har ikke været et skænderi... 

så jeg er stlt af at sige at vi aldrig skændes hvor vi har råbt af hinanden og sådan... men vi har diskuteret hvor jeg har været ked eller sur... men ikke skændes...  vi taler om tingene.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.