Hvor ofte skændes/diskuterer i, i jeres parforhold?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2011

Ka+Ma=Be

På den måde du har beskrevet det, har jeg valgt "sjældnere". Og det er bestemt ikke fordi vi ikke diskuterer eller kan snerre af hinanden - men skænderier synes jeg der er meget lidt af - heldigvis.

Er ked af, at du føler det sådan i dit forhold

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

Lou87

Sjældnere..

Anmeld

6. juli 2011

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Det lyder ikke godt. Kan I ikke snakke om at ændre på det? Gå hver til sit en stund, indtil I er kølet af?

Håber I får ændret på det

Vi prøver, men vi bor ret småt, så det fungerer ikke rigtig.. problemet er også bare, at der er så mange småting der får os til at diskutere og skændes, og vi kan ikke rigtig undgå dem.. ved ikk om det er fordi vi går for meget op af hinanden..

Anmeld

6. juli 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hvor ofte? Og med diskuterer mener jeg ikke en venlig diskussion om politiske holdninger, men diskussion som også er lidt over i skænderi-afdelingen...

Synes vi skændes meget ofte.. Og diskuterer

Er ikke plus, så man kan desværre ikke skrive anonymt i tråden

Vi kan da godt tage os en tur en sjælden gang..men ikke noget der ryster os..det er mest principielle meninger, der kan få os op i det røde felt, og det er ekstremt sjældent det sker.
Det ryster aldrig vores parforhold, for vi lader det ALDRIG være så betydningsfuldt, og ingen af os bærer nag

Når tågerne er lettet, kysser vi og er gode venner igen...og vi går ALDRIG vrede i seng....det må man nemlig ikke

Et lille raskt skænderi kan ligefrem lysne på forholdet og ruske op i det. Men den er først gal hvis man skændes flere gange om ugen..så er der VIRKELIGT seriøse problemer.
SÅ måske skulle du og gemalen, se at få fundet ud af, hvad der virkeligt går jer på, som udløser jeres skænderier..for det er ikke holdbart for familielivet og slet ikke hvis der er børn.

Kærligst
Sussie

Anmeld

6. juli 2011

PernilleogDennis

Anonym skriver:

Hvor ofte? Og med diskuterer mener jeg ikke en venlig diskussion om politiske holdninger, men diskussion som også er lidt over i skænderi-afdelingen...

Synes vi skændes meget ofte.. Og diskuterer

Er ikke plus, så man kan desværre ikke skrive anonymt i tråden

manden og jeg skændes tit, men vi er begge hammer stædige, det ender ofte i råberi også Men sådan er vores forhold bare. Han tager mange ting til sig og jeg tager ingen ting til mig, Vi er gøg og gokke herhjemme..

Det kan være rigtig hårdt, men jeg tager det ikke så tungt, det er dejligt at få renset luften. Og så en gang forsonings sex er vel heller ikke så dårligt Ikke alle forhold er perfekte, men hvis man elsker hinanden, er alt jo som det skal være.

Anmeld

6. juli 2011

Laulund87

Anonym skriver:

Vi prøver, men vi bor ret småt, så det fungerer ikke rigtig.. problemet er også bare, at der er så mange småting der får os til at diskutere og skændes, og vi kan ikke rigtig undgå dem.. ved ikk om det er fordi vi går for meget op af hinanden..

Det kan nemt være at I går for meget op af hinanden

Da vi begge gik hjemme, kunne jo såmænd godt snerre af hinanden af og til..

Anmeld

6. juli 2011

Kofoed.

For tiden er det for tit, men med alt det vi har været/skal igennem, så synes jeg det er ok. Vi har en aftale, vi går aldrig i seng sure på hinanden og skal snakke om tingene, så vi ikke går og suremuler over noget, som den anden nok aldrig vil gætte alligevel.

Men vi har haft vores problemer og har indtil for et ½ år siden haft store jalusi problemer i forholdet, men det er ordnet nu og vi startede på en frisk. Aldrig har vi haft det så godt, men det tog så også 2 års kamp.

Anmeld

6. juli 2011

morethanperfect

Lige for tiden diskuterer vi rigtig meget .. 2 eller 3 gange om mdr. 

Men ligefrem skændes, det gør vi sjældent .. Heldigvis !

Anmeld

6. juli 2011

lucas<3

Har stemt hver dag.

Anmeld

6. juli 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Vi kan da godt tage os en tur en sjælden gang..men ikke noget der ryster os..det er mest principielle meninger, der kan få os op i det røde felt, og det er ekstremt sjældent det sker.
Det ryster aldrig vores parforhold, for vi lader det ALDRIG være så betydningsfuldt, og ingen af os bærer nag

Når tågerne er lettet, kysser vi og er gode venner igen...og vi går ALDRIG vrede i seng....det må man nemlig ikke

Et lille raskt skænderi kan ligefrem lysne på forholdet og ruske op i det. Men den er først gal hvis man skændes flere gange om ugen..så er der VIRKELIGT seriøse problemer.
SÅ måske skulle du og gemalen, se at få fundet ud af, hvad der virkeligt går jer på, som udløser jeres skænderier..for det er ikke holdbart for familielivet og slet ikke hvis der er børn.

Kærligst
Sussie

Lige i øjeblikket er det næsten hver dag.. Vi er sådan generelt meget uenige om tingene.. Og jeg synes det er hårdt. Jeg tænker på hvordan det bliver, når vores barn kommer. Vi går aldrig sure i seng, der kun sket EN gang i hele vores forhold, og vi har det altid godt, når vi bliver gode vennner igen. Og det er ikke sådan vi går rundt hele dagen og er sure på hinanden, vi får det løst ret hurtigt. Jeg synes bare det er hårdt der altid er konflikter, jeg orker det ikke. På samme tid er det det bedste forhold jeg har haft, hvis mans er bort fra konflikterne, for jeg er aldrig i tvivl om, at han elsker mig og er mig tro..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.