Han ønkser ikke barnet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
N&J skriver:

Han ser ikke sin datter, men vi taler dog sammen - så det er altid en positiv ting

Dejligt i kan tale sammen, undre mig at han kan have kontakt til dig uden at fristes til at tilbringe tid med sin datter. Men sådan er det vel bare.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

N&J

Dejligt i kan tale sammen, undre mig at han kan have kontakt til dig uden at fristes til at tilbringe tid med sin datter. Men sådan er det vel bare.

Det er stadig meget nyt, han har set hende, men der er en samlever/kæreste derhjemme - jeg vil gerne have at det er ham der  gør det fordi han har lyst og ikke mig der presser på.. hun er heldigvis kun 2 år - så der er lidt tid at løbe på før hun har "brug" for en far

Anmeld

6. juli 2011

nvm

Anonym skriver:

Hej

Jeg er gravid i uge 5+4 og har lige fortalt kæresten han måske skal være far. Jeg skal til lægen senere i dag, og luftede tanken for ham igår.

Hans udtryk med det samme var "jeg skal ikke være far nu"

Problemet er at vi først har været sammen i en månede. Vi bor så selvf. ikke sammen og han mener han er for ung (han er 23). Samt han ikke noget arbejde har. Jeg er 28 og har en fast økonimi. Ikke vildt meget men det går.

Hvad skal jeg gøre? Er det for dumt at få dette barn pga. alle de ting der siger imod? Skal jeg opfylde hans ønske om det?

jeg ville ALDRIG få en abort pga en fyr sagde det... ALDRIG nogen sinde skulle en anden bestemme om jeg skulle beholde mit barn eller ej...

og jo du/i kan sagtens klare det...

Anmeld

6. juli 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
N&J skriver:

Det er stadig meget nyt, han har set hende, men der er en samlever/kæreste derhjemme - jeg vil gerne have at det er ham der  gør det fordi han har lyst og ikke mig der presser på.. hun er heldigvis kun 2 år - så der er lidt tid at løbe på før hun har "brug" for en far

Ja okay, vi ¨må håbe det hele går som det skal

Anmeld

6. juli 2011

mor til 2 skønne piger .

Anonym skriver:

Hej

Jeg er gravid i uge 5+4 og har lige fortalt kæresten han måske skal være far. Jeg skal til lægen senere i dag, og luftede tanken for ham igår.

Hans udtryk med det samme var "jeg skal ikke være far nu"

Problemet er at vi først har været sammen i en månede. Vi bor så selvf. ikke sammen og han mener han er for ung (han er 23). Samt han ikke noget arbejde har. Jeg er 28 og har en fast økonimi. Ikke vildt meget men det går.

Hvad skal jeg gøre? Er det for dumt at få dette barn pga. alle de ting der siger imod? Skal jeg opfylde hans ønske om det?

det hvad du føler for , men personligt synes jeg det lidt rodet når mor og far ikke er enige om det lille barn der kommer til verden .

synes det er en stor beslutning man helst skal være enige om .

Anmeld

7. juli 2011

Anonym trådstarter

Så har man været ved lægen. Og har til mandag om at bestemme hvad jeg/vi helst vil.

Kæresten arbejder godt med at fået abort. Og kommer hele tiden med de samme ting. Så jeg synes ikke vi kom særllig meget videre.

Dog har han sagt at han vil støtte mig i hvad jeg end beslutter. På en måde vil han godt ha barnet. Det er bare at han ser alle de negative ting meget mere tydligere.

Anmeld

7. juli 2011

1000Ben

Jeg synes du står i en svær situation og det må gøre ondt at han ikke vil have barnet. Når jeg så læser nogle af de andres kommentarer, kan jeg altså ikke lade vær' med at tænke: "Hvornår er det dog blevet så let bare at slå et barn ihjel, bare fordi der lige er lidt der ikke passer ind i programmet"? 

Med andre ord; Du er 28 (passende alder) du har job og fast økonomi og man må ALDRIG få en abort for en mands skyld. 

Jeg synes de her abortdebatter er svære, da jeg i bund og grund er pænt meget imod at slå et lille foster ihjel, så burde nok bare holde mig fra dem, he he....   Men jeg synes altså ikke du skal få en abort bare fordi en 23 årig ikke liiiige er klar til at blive far. Du virker jo moden og jeg er sikker på at du ville blive en god og kærlig mor 

Anmeld

7. juli 2011

Anonym trådstarter

Stefanie8 skriver:

Jeg synes du står i en svær situation og det må gøre ondt at han ikke vil have barnet. Når jeg så læser nogle af de andres kommentarer, kan jeg altså ikke lade vær' med at tænke: "Hvornår er det dog blevet så let bare at slå et barn ihjel, bare fordi der lige er lidt der ikke passer ind i programmet"? 

Med andre ord; Du er 28 (passende alder) du har job og fast økonomi og man må ALDRIG få en abort for en mands skyld. 

Jeg synes de her abortdebatter er svære, da jeg i bund og grund er pænt meget imod at slå et lille foster ihjel, så burde nok bare holde mig fra dem, he he....   Men jeg synes altså ikke du skal få en abort bare fordi en 23 årig ikke liiiige er klar til at blive far. Du virker jo moden og jeg er sikker på at du ville blive en god og kærlig mor 

Tak for dine ord

Det hjælper med at man ikke helt føler sig helt forkert på den, med de tanker om at beholde det...

Anmeld

7. juli 2011

1000Ben

Anonym skriver:

Tak for dine ord

Det hjælper med at man ikke helt føler sig helt forkert på den, med de tanker om at beholde det...

Du kan sagtens klare det og personligt synes jeg det største øjeblik i mit liv, var at få min lille dreng i armene Og om få dage står jeg også med min lille pige  Jeg håber virkelig at du beholder dit barn, for kan mærke at det er det du vil ) Han er ikke meget værd, i mine øjne, når han bare kan kasserer JER begge på den måde 

Anmeld

7. juli 2011

Anonym trådstarter

Stefanie8 skriver:

Du kan sagtens klare det og personligt synes jeg det største øjeblik i mit liv, var at få min lille dreng i armene Og om få dage står jeg også med min lille pige  Jeg håber virkelig at du beholder dit barn, for kan mærke at det er det du vil ) Han er ikke meget værd, i mine øjne, når han bare kan kasserer JER begge på den måde 

Det er svært når man ser at hjertet snart slår. Kan godt være jeg kan ta en pille og det ikke ville være så slemt. For det tror jeg han mener med det. Og om et år kunne vi så se på det med et barn. Men nu er der altså sket og vi er lige gode om det.

Det eneste der holder mig tilbage pt. er ham. Vil ikke være ondt overfor ham. Da han virkelig er bekymret. Men som sagt ser han kun de negative ting. Hans mor vil hvertfald støtte os og der vil min med sikkerhed også.

Vi må ha snakket om det igen. Jeg gir ham lige lidt tid til at tænke og synke det hele.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.