Anonym skriver:
Det føler jeg også det lidt er med det her. Svært at forklare. Det enester jeg bekymre mig for pt., er om jeg ødelægger hans "ungdom", hvis jeg vælger at få det.....
Du skal ikke være bange for hans ungdom, for han kan fint sige at han ikke vil have noget med det at gøre ..
så hans ungdom tager ikke skade af det..
min x- er også 23. vi slog op for lidt over to måneder siden fordi at han ikke ville have barnet.. og han kommer ikke til at være en del af det.. overhovedet . jeg står alene med både graviditet og opfostring af barnet.. han kommer aldrig til at se det ..
det eneste han er forpligtet til er at give mig 1200 kr. om måneden når baby er født ..
det lyder for mig som om at din kæreste tager det samme valg som min x gjorde ..
du skal følge dit hjerte .. du skal gøre op med dig selv om du vil være alene-mor .. for det lader det til at du bliver.. eller om du vil vente med at få et barn til du finder en som er gammel nok oveni hovedet til at tage ansvar for det han har gjort..
jeg valgte kun som jeg gjorde fordi at da jeg fik smidt i hovedet, at dette nok var sidste chance.. det er på ingen måde sjovt at være alene om alt det der høre med til en graviditet.. og tror på ingen måde at det bliver sjovt at stå alene med et barn.
følg dit hjerte ..
selvom at det ikke er let når man er den eneste som ønsker det lille barn.
Anmeld