Han ønkser ikke barnet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2011

Grynt

Anonym skriver:

Tak for jeres svar.

Jeg ved det er meget upassendt, da vi ikke har været sammen længe. Og jeg har været på pillen.. men må ha smuttet da jeg var syg. Dog synes jeg også han kunne ha sagt fra starten at vi skulle ha brugt kondom det første stykke tid. Så egentlig står jeg ikke med den selv. Efter min mening.

Jeg vil ikke ødelægge noget for ham. Men det er jo mig der har det inde i mig. Og selvom jeg ikke er så længe henne, så er det en del af mig. Og det nemt nok at sige for ham, at det skal væk.

Men det er ikke nemt at beslutte.

Bom bom bom what to do??

Personligt ville jeg vælge abort....selvom det aldrig er sjovt! Jeg ville vælge abort fordi: Jeg mener ikke man skal sætte et barn i verden for en hver pris. Jeg syntes grundlæggende, at man  skal være enige om, at sætte et barn i verden. At barnet har krav på 2 forældre. Og det har din kæreste jo ligesom meldt ud at det vil han ikke. Jeg véd da godt det i sidste ende er kvinden valg, men mener også faderen også har noget at skulle have sagt. Der ud over er jeres forhold så nyt, at I kender jo slet ikke hinanden ordentligt endnu. Tænk om han er en rigtig skiderik, og så har du jo ligesom ham på slæb resten af dit liv. Hvis det ender med at blive jer 2, så er jeg sikker på, at når emnet igen dukker op, så bliver barnet lavet i kærlighed af 2 mennesker der vil et barn.

En anden ting er også, du nævner han burde have sagt, at I skulle have brugt kondom fra starten af.........hvorfor sagde du ikke noget så?? Det er da i den grad ligeså meget DIT ansvar som hans. Og han er jo nok gået ud fra at dine piller virker, selvom du har været syg, så du burde da vide du ikke var beskyttet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

Sphynxlover

aya-zia skriver:

jeg havde ik valgt og få den....

for mig er der ik noget der hedder TÆNKE PÅ MIG SELV...

man er to om lave den og man er to om og ta beslutningen om, om man er klar eller ej.... og i et forhold må man ofre sig for hinanden.... jeg syntes det er ondt over for ham at han måske kommer til at føle han står i en træls situration... kan godt være barnet er I dig og det er DIT liv der bliver påvirket hvis du får den fjernet... men HANS liv bliver jo også påvirket hvis du får den og han er ked af det.... 

men altså sådan er vi jo så forskellige... og jeg tager hatten af for dem som vælger og få et barn unden manden er enig....

desværrer kender jeg bare MANGE mænd hvis liv SLET ik er blevet som de havde drømt om og de er kede af det... de fleste af dem har selvfølgelig taget deres ansvar men de HADER moderen for det.... og syntes det er ondt at mødrene ik har tænkt på andre end dem selv....

men igen jeg syntes alle har ret til at tage deres egne beslutninger og man skal selvfølgelig gøre det man har det bedst med...

Anmeld

6. juli 2011

132319

Jeg elsker min søn men ville aldrig anbefale til andre at blive alenemor og SLET ikke mod faderens ønske. Bern there og er glad for min søn men er ikke stolt af at jeg bare var ligeglad med faderens mening.

I øvrigt ville jeg aldrig sætte et barn til verden med en mand jeg kun havde kendt i en måned.

Anmeld

6. juli 2011

RGN

Profilbillede for RGN
aya-zia skriver:

kan godt være barnet er I dig og det er DIT liv der bliver påvirket hvis du får den fjernet... men HANS liv bliver jo også påvirket hvis du får den og han er ked af det.... 

Men hvorfor er det så mere synd for ham end for hende?

Anmeld

6. juli 2011

aya-zia

RGN skriver:

Men hvorfor er det så mere synd for ham end for hende?

det er det heller ikke... er bare træt af at mændene altid bliver hakket på fordi de ik er klar... det er sku ik rimeligt... for i sidste ende har de ik en skid og sku ha sagt hvis kvinden ik vil lytte

Anmeld

6. juli 2011

RGN

Profilbillede for RGN
aya-zia skriver:

det er det heller ikke... er bare træt af at mændene altid bliver hakket på fordi de ik er klar... det er sku ik rimeligt... for i sidste ende har de ik en skid og sku ha sagt hvis kvinden ik vil lytte

Okay.

Ja, det er jo helt fair ikke at være klar. En upser er en upser og egentlig synd for begge parter, hvis man ikke er enig.

Anmeld

6. juli 2011

aya-zia

RGN skriver:

Okay.

Ja, det er jo helt fair ikke at være klar. En upser er en upser og egentlig synd for begge parter, hvis man ikke er enig.

nemlig..... men syntes det er trist og høre hvordan mange kvinder bare kan svine mænd til bare fordi de ik er klar....

mænd er bare ik så hurtige som kvinder altid...

Anmeld

6. juli 2011

Mette&Lasse

Anonym skriver:

Tak for jeres svar.

Jeg ved det er meget upassendt, da vi ikke har været sammen længe. Og jeg har været på pillen.. men må ha smuttet da jeg var syg. Dog synes jeg også han kunne ha sagt fra starten at vi skulle ha brugt kondom det første stykke tid. Så egentlig står jeg ikke med den selv. Efter min mening.

Jeg vil ikke ødelægge noget for ham. Men det er jo mig der har det inde i mig. Og selvom jeg ikke er så længe henne, så er det en del af mig. Og det nemt nok at sige for ham, at det skal væk.

Men det er ikke nemt at beslutte.

Det lyder ikke som om du har lyst til og fjerne det. Ved godt det er hårdt og der er vildt mange følelser. Men lige nu er det dig det handler om.. Og blyp..

Anmeld

6. juli 2011

Rockertand

132319 skriver:

Jeg elsker min søn men ville aldrig anbefale til andre at blive alenemor og SLET ikke mod faderens ønske. Bern there og er glad for min søn men er ikke stolt af at jeg bare var ligeglad med faderens mening.

I øvrigt ville jeg aldrig sætte et barn til verden med en mand jeg kun havde kendt i en måned.

Godt skrevet - og flot med den selverkendelse.

Anmeld

6. juli 2011

lion

Hej

Jeg er gravid i uge 5+4 og har lige fortalt kæresten han måske skal være far. Jeg skal til lægen senere i dag, og luftede tanken for ham igår.

Hans udtryk med det samme var "jeg skal ikke være far nu"

Problemet er at vi først har været sammen i en månede. Vi bor så selvf. ikke sammen og han mener han er for ung (han er 23). Samt han ikke noget arbejde har. Jeg er 28 og har en fast økonimi. Ikke vildt meget men det går.

Hvad skal jeg gøre? Er det for dumt at få dette barn pga. alle de ting der siger imod? Skal jeg opfylde hans ønske om det?

Du skal gøre op med dig selv om du vil ha barnet eller ej, og det er kun dig der kan tage den beslutning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.