Anonym skriver:
Tak for jeres svar.
Jeg ved det er meget upassendt, da vi ikke har været sammen længe. Og jeg har været på pillen.. men må ha smuttet da jeg var syg. Dog synes jeg også han kunne ha sagt fra starten at vi skulle ha brugt kondom det første stykke tid. Så egentlig står jeg ikke med den selv. Efter min mening.
Jeg vil ikke ødelægge noget for ham. Men det er jo mig der har det inde i mig. Og selvom jeg ikke er så længe henne, så er det en del af mig. Og det nemt nok at sige for ham, at det skal væk.
Men det er ikke nemt at beslutte.
Bom bom bom what to do?? 
Personligt ville jeg vælge abort....selvom det aldrig er sjovt! Jeg ville vælge abort fordi: Jeg mener ikke man skal sætte et barn i verden for en hver pris. Jeg syntes grundlæggende, at man skal være enige om, at sætte et barn i verden. At barnet har krav på 2 forældre. Og det har din kæreste jo ligesom meldt ud at det vil han ikke. Jeg véd da godt det i sidste ende er kvinden valg, men mener også faderen også har noget at skulle have sagt. Der ud over er jeres forhold så nyt, at I kender jo slet ikke hinanden ordentligt endnu. Tænk om han er en rigtig skiderik, og så har du jo ligesom ham på slæb resten af dit liv. Hvis det ender med at blive jer 2, så er jeg sikker på, at når emnet igen dukker op, så bliver barnet lavet i kærlighed af 2 mennesker der vil et barn.
En anden ting er også, du nævner han burde have sagt, at I skulle have brugt kondom fra starten af.........hvorfor sagde du ikke noget så?? Det er da i den grad ligeså meget DIT ansvar som hans. Og han er jo nok gået ud fra at dine piller virker, selvom du har været syg, så du burde da vide du ikke var beskyttet 
Anmeld