aya-zia skriver:
det er det heller ikke... er bare træt af at mændene altid bliver hakket på fordi de ik er klar... det er sku ik rimeligt... for i sidste ende har de ik en skid og sku ha sagt hvis kvinden ik vil lytte
Jeg tvivler på det er de færreste der ikke tænker på faderen i den situation, det tror jeg de fleste gør, at man så som hormonel gravid kommende enlig mor bitcher over at ham der også dyrkede udbeskyttet sex ikke ville tage ansvaret tror jeg er naturligt, måske hvis faderen var derhjemme man så ville bitche over at han ikke ryddede op eller noget helt trejde, det er vel okey at få luft for de følelser man nu engang har også selvom de ikke altid er helt retfærdige, det er i hvert fald det jeg lære min datter, at det er okey og blive sur og ked af det, men det betyder ikke kun får sin vilje - hvorfor må man ikke få sine følelser anerkendt hvis man selv har valgt at få barnet - det betyder jo ikke at man nødvendigvis bitcher foran barnet (og det håber jeg sandelig ikke man gør), men bare at man bruger andre voksne mennesker at læsse af på - fordi man netop ikke har en derhjemme.. jeg tror nogengange folk læser indlæg fx. herinde eller snakker med veninder som bitcher lidt over dit og dat incl. nogle fædre, og det ser jeg intet galt i, det gør nogle kvinder bare, nogle brokker sig over deres mænd, andre over ekspedienten eller andet der lige som i vejen den dag - du får det lidt til at lyde som om at hvis man har valg at få et barn og faderen (som tros alt hjalp gevaldigt til) ikke ønskede det, så må man på INTET tidspunkt brokke sig over denne og dennes beslutning - hvorfor ikke? jeg bestemmer da heller ikke over hvad du må brokke dig over..
men betyder det at jeg ikke forstår eller kan sætte mig ind i hans sted, absolut ikke, men det betyder at jeg indimellem kun tænker på vores barn og ikke ham - selvfølgelig gør det det, er det ikke også det man skal som mor, sætte sit barn først.. sat meget på en spids
Anmeld