Bleer (nat)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2011

Anonym trådstarter

Tin skriver:

Det er jeg da super glad for at høre

Jeg håber at det fortsætter, så lillemanden (og resten af familien) kan få noget uforstyrret søvn

Han har holdt tør lige siden jeg prøvede dit råd  Du har lige reddet vores sommerferie i næste uge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

Tin

Profilbillede for Tin
Anonym skriver:

Han har holdt tør lige siden jeg prøvede dit råd  Du har lige reddet vores sommerferie i næste uge.

Jamen det er simpelhen vidunderligt for jer, og dejligt at jeg kunne hjælp.

God sommerferie

Anmeld

13. juli 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

Landlord er de ringeste bleer. De fungerer ikke på min søn.

det er også forskelligt fra barn til barn... det gælder bare om at finde dem der sider bedst og som man har råd til

før brugte vi änglamark. men det ville bare løbe riemlig hurtigt op hvergang vi skulle have 90 kr for 60 bleer... så kunne det bedre betale sig at bruge 50 kr for 50 bleer... og de er skam fine nok til os..

og så er de astma og allergi mærkede og svanemærkede...

Anmeld

14. juli 2011

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

det er også forskelligt fra barn til barn... det gælder bare om at finde dem der sider bedst og som man har råd til

før brugte vi änglamark. men det ville bare løbe riemlig hurtigt op hvergang vi skulle have 90 kr for 60 bleer... så kunne det bedre betale sig at bruge 50 kr for 50 bleer... og de er skam fine nok til os..

og så er de astma og allergi mærkede og svanemærkede...

Anmeld

14. juli 2011

Topp

jeg bruger dem fra Rema - hun har ALDRIG tisset igennem..

fik en pakke Pampers af min mor - og FØJ hvor de lugter af TIS efter en nat med dem på

Anmeld

15. juli 2011

Lone Jakobsen

vi prøvede også mange slags da Rasmus var lille. men kun landlord fra rema kunne holde ham tør om natten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.