Bleer (nat)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.121 visninger
45 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. juli 2011

Anonym trådstarter

Hej,

Jeg har virkelig problemer med at holde min søn tør om natten. Jeg har prøvet Vibelle og Libero, men det er som om at de lægger i siden.

Hvilke bruger i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

Nettemor

pampers virkede meget bedre om natten for os..

Anmeld

3. juli 2011

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

pampers virkede meget bedre om natten for os..

Har de nogle specielle nat bleer?

Anmeld

3. juli 2011

Papaya

Vi bruger vibelle, og er ret glad for det og så er de også billige! Havde prøvet libero og dem var vi sådan set ret glade for, men de er lidt dyre så.. Og pampers de var ikke gode til om natten da hun tissede igennem.. Men hvad med dem fra Lidl.. De skulle også være okay.. Det er jo med at prøve sig frem... Det er så forskelligt med de små bebser...

Anmeld

3. juli 2011

MetteS81

Vi bruger også Vibelle fra Aldi  Synes de er rigtig gode, holder på både tis og afføring, og så er de billige! Under 1 kr pr ble...

Anmeld

3. juli 2011

Anonym trådstarter

Prisana skriver:

Vi bruger vibelle, og er ret glad for det og så er de også billige! Havde prøvet libero og dem var vi sådan set ret glade for, men de er lidt dyre så.. Og pampers de var ikke gode til om natten da hun tissede igennem.. Men hvad med dem fra Lidl.. De skulle også være okay.. Det er jo med at prøve sig frem... Det er så forskelligt med de små bebser...

Vi bruger Vibelle om dagen, men de dur bare ikke om natten desværre... Har så prøvet Libero, men de er heller ikke gode om natten.. Bare han har haft bleen på i 15 min. så har han tisset igennem i højre side

Anmeld

3. juli 2011

Anonym trådstarter

MetteS81 skriver:

Vi bruger også Vibelle fra Aldi  Synes de er rigtig gode, holder på både tis og afføring, og så er de billige! Under 1 kr pr ble...

De er SUPER om dagen og billige

Anmeld

3. juli 2011

Bb3031

Anonym skriver:

Hej,

Jeg har virkelig problemer med at holde min søn tør om natten. Jeg har prøvet Vibelle og Libero, men det er som om at de lægger i siden.

Hvilke bruger i?

Vi bruger to slags bleer hjemme hos os:

- Om natten bruger vi Pampers. Vi har prøvet med nogle af de forskellige billig bleer (ALDI, REMA, LIDL) men de holder ikke tæt om natten.

- Om dagen bruger vi LIDL´s bleer (toujours). De er billige og kan sagtens holde tæt om dagen.

Anmeld

3. juli 2011

Anonym trådstarter

Peiner skriver:

Vi bruger to slags bleer hjemme hos os:

- Om natten bruger vi Pampers. Vi har prøvet med nogle af de forskellige billig bleer (ALDI, REMA, LIDL) men de holder ikke tæt om natten.

- Om dagen bruger vi LIDL´s bleer (toujours). De er billige og kan sagtens holde tæt om dagen.

Vibelle bleen holder tæt om dagen, men ikke om natten. Tror jeg vil prøve at købe Pampers i morgen. Det er i hvert fald forsøget værd

Anmeld

3. juli 2011

Bb3031

Anonym skriver:

Vibelle bleen holder tæt om dagen, men ikke om natten. Tror jeg vil prøve at købe Pampers i morgen. Det er i hvert fald forsøget værd

Tænker at din søn sover mest på højre side

Min dreng får sig altid vendt, så han sover på maven med benene trukket oppe under sig. Så han blev våd på maven.

Jeg prøvede mig frem og fandt til sidst den rigtig ble til ham om natten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.