Bleer (nat)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2011

Anonym trådstarter

Peiner skriver:

Tænker at din søn sover mest på højre side

Min dreng får sig altid vendt, så han sover på maven med benene trukket oppe under sig. Så han blev våd på maven.

Jeg prøvede mig frem og fandt til sidst den rigtig ble til ham om natten

Ja, han sover altid på den side. Jeg er ved at være desperat nu. I dag havde han kun ligget i 15 min. og han var allerede våd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

Papaya

Anonym skriver:

Vi bruger Vibelle om dagen, men de dur bare ikke om natten desværre... Har så prøvet Libero, men de er heller ikke gode om natten.. Bare han har haft bleen på i 15 min. så har han tisset igennem i højre side

Har du lagt mærke til hvordan natdragten sidder.. Har nemlig også prøvet det en gang, men der lagde jeg så mærke til at natdragten ikke sad lige der ved bleen.. Det var som om der hvor knappen skal sidde midt på ryger ind på en af siderne (hvis du ved hvad jeg mener.. det er lidt svært at forklare) og det gjorde at hun tissede igennem på venstre.. Og desuden så ligger min datter mest på venstre.. Selvom jeg drejer hende..

Anmeld

3. juli 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har med begge på et tidspunkt brugt en størrelse større om natten end om dagen - med god erfaring

Anmeld

3. juli 2011

Bb3031

Ja, han sover altid på den side. Jeg er ved at være desperat nu. I dag havde han kun ligget i 15 min. og han var allerede våd.

Du må igang med at teste bleer af andre mærker

Hvis det stadig ikke ændre på situationen, kunne det så tænkes, at ble størrelsen er lige et nummer for stor og derfor ikke sidder helt stramt nok..?

Anmeld

3. juli 2011

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Jeg har med begge på et tidspunkt brugt en størrelse større om natten end om dagen - med god erfaring

Han er lige gået en str. op (fra 4 til 5) Vil en str. 6 så ikke blive ALT for stor?

Anmeld

3. juli 2011

Anonym trådstarter

Du må igang med at teste bleer af andre mærker

Hvis det stadig ikke ændre på situationen, kunne det så tænkes, at ble størrelsen er lige et nummer for stor og derfor ikke sidder helt stramt nok..?

Det har jeg også tænkt. Han er lige gået fra 4 til 5

Mon jeg skal købe Pampers i str. 4 så?

Anmeld

3. juli 2011

Nettemor

Anonym skriver:

Har de nogle specielle nat bleer?

det ved jeg faktisk ikke om de har.. men de virker som om de er længere i det end libero. det samme er huggies..

Anmeld

3. juli 2011

Bb3031

Anonym skriver:

Det har jeg også tænkt. Han er lige gået fra 4 til 5

Mon jeg skal købe Pampers i str. 4 så?

Hvor længe har du oplevet problemet..? Har det kun stået på nu her, hvor han bruger str. 5..?

Alexander er 13 mdr. gammel og bruger str. 4. Han kan godt passe en str. 5, men passer stadig en str. 4 helt fint

Hvis problemet var, at utætheden først indtraf efter en hel nats søvn, hvor bleen derfor er godt tung af tis, så vil jeg anbefale en str. 5. Men det kan godt virke til at problemt er, at bleen ikke lukker tæt nok omkring de små lårbasser.

Anmeld

3. juli 2011

Tin

Profilbillede for Tin

Havde samme problem med vores søn, og vi har altid brugt libero. Jeg skrev og spurgte libero om det virkeligt kunne være rigtigt....

Og de svarede at jeg skulle trække bleen lidt længere op i ryggen på drengen, så snipperne kunne trækkes lidt skråt ned ad når den lukkes på mavsen. Det virkede for os, og det var nærmest et mirakel, for vores dreng tissede bare altid igennem, dag og nat.

Anmeld

3. juli 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Anonym skriver:

Han er lige gået en str. op (fra 4 til 5) Vil en str. 6 så ikke blive ALT for stor?

Det var da et forsøg værd. Kender du ikke noget du kan få et par str. af nr. 6 af? Ellers sender jeg gerne et par stykker til dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.