Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi bruge libero 5´er om dagen og 6´er om natten og det fungere fint her. Der går jo flere timer hvor der ikke bliver skiftet om natten.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: UPDATE Jeg har nu fulgt dit/Libero damens råd og min søn har hold tør i tre nætter nu for at det varer ved!
UPDATE
Jeg har nu fulgt dit/Libero damens råd og min søn har hold tør i tre nætter nu
for at det varer ved!
Det er jeg da super glad for at høre
Jeg håber at det fortsætter, så lillemanden (og resten af familien) kan få noget uforstyrret søvn
kan det være fordi du skal have et nr større ? - døjet selv med at bettemanden tisset igennem, indtil jeg gik et nr op ..
men ellers bruger vi libro, og det er vi glade for ..
Anonym skriver: Hej, Jeg har virkelig problemer med at holde min søn tør om natten. Jeg har prøvet Vibelle og Libero, men det er som om at de lægger i siden. Hvilke bruger i?
Hej,
Jeg har virkelig problemer med at holde min søn tør om natten. Jeg har prøvet Vibelle og Libero, men det er som om at de lægger i siden.
Hvilke bruger i?
De billige fra Rema1000. Den har min datter på 12 timer. Hun kommer i seng med en tør ble kl. 19.00 og vågner kl. 7.00.
Den er fyldt men hun er ikke "våd"
Her funker Libero rigtig godt! Pampers brugte vi kun få gange, da han var lille. Men de var ellers rigtig gode!
Faktas, Aldis og Lidls bleer holder ikke helt her om natten, men er fine om dagen!
Justin bruger str. 4 i ble om dagen og str. 5 om natten! Vi havde 4 uheld med 4'er bleen om natten, indtil vi skiftede til 5'eren - så var der intet!
Babyklar skriver: kan det være fordi du skal have et nr større ? - døjet selv med at bettemanden tisset igennem, indtil jeg gik et nr op .. men ellers bruger vi libro, og det er vi glade for ..
Jeg er lige gået fra 4 til 5. Jeg tror de bliver for store hvis jeg springer op i en str. 6
Tin skriver: Det er jeg da super glad for at høre Jeg håber at det fortsætter, så lillemanden (og resten af familien) kan få noget uforstyrret søvn
Det håber jeg også Træerne gror jo ikke ind i himlen, så jeg
vi bruger LAndlord fra rema1000 og de er simeplthen bare smadder gode
og holder tæt... har ALDRIG prøvet at de ikke har holdt tæt
isabellamor skriver: vi bruger LAndlord fra rema1000 og de er simeplthen bare smadder gode og holder tæt... har ALDRIG prøvet at de ikke har holdt tæt
Landlord er de ringeste bleer. De fungerer ikke på min søn.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128