Sækkestol eller lænestol? - dreng på 1 år :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2011

K&S

L.J.L skriver:

Lauritz har en plys lænestol som kan slås ud så han kan ligge ned i den og det har virkelig været en succes! Det første han gør hver morgen er at tAge hans dyne og smide sig ned i hans lille lænestol vi købte den i jysk for 250,-

Det lyder som den jeg har kigget på - bare med et andet motiv nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2011

K&S

Camillas-photography skriver:

hehe... det var altid noget hvis der skulle tages billeder

Hihi, jeg har selv en mand, der tager masser af billeder - både privat og til forskellige opgaver, men ellers tak

Anmeld

1. juli 2011

Ryberg

L.J.L skriver:

Ih det er den vores søn også har og han elsker den bare eneste minus er bare at betrækket ikke kan tages af...

Ja det vil jeg give dig ret i... men den kan vel ligges i blød?

og heldigvis koster den jo ikke spidsen af et jetjager.. så den er "erstattelig".... istedet for en til 500 eller 1000 kr..

Anmeld

1. juli 2011

Ryberg

K&S skriver:

Ja, lige præcis - den lille bebse, der var fuldstændig afhængig af en...! Nu vil han det hele selv

Det er gået super godt med start i DP - vi var der sammen 1 time den første dag og derefter var han der alene i 2 dage, hvor jeg hentede ham til middag, inden han skulle sove og derfra har jeg afleveret han ved 9-tiden og hentet ham igen ved 15-tiden  så det kunne ikke være bedre! Han er meget tillidsfuld og elsker at "lege" med de andre børn - han lader sig ikke hæmme af, at han kun er 11 måneder - han skal da også lege i buske m.m., så han har blå mærker og rifter i hele hovedet  og jeg henter en møgbeskidt dreng HVER dag - så han har hygget sig gevaldigt!

Og han er begyndt at sove på faste tidspunkter efter han er startet i DP - alt afhængig af hvornår han vågner om morgenen, så får han en morgenlur, inden han skal i DP og så sover han mellem 2-3 timer til middag og så sover han først igen, når han bliver puttet i seng ved 19-19.30-tiden

Og jeg bliver nødt til at prale - i nat sov han fra 19.00 - 07.00  det er ALDRIG sket før - den sidste 1½ måneds tid er han vågnet mellem 04.30 og 5.00

Lasse er da startet i DP, ikke?

Og hov, det blev vist liiidt langt

aj hvor er jeg glad for at det er gået så godt

og ja, beskidte børn er glade børn!! Så ved man de har "fået lov"

og det er det gode ved dagpleje, faste rytmer og rutiner... så længe det varer ved..

Ja Lasse startede da han var 8 måneder gammel... var først hos en dagpleje mor som jeg fik ham fjernet fra... så kom han i en midlertidig gæstedagpleje i 3 uger, for at komme over til hans faste dagpleje i 2 måneder? hvor hun så har langtidssygemeldt sig og der røg han over til en anden dagpleje igen, hvor jeg brokkede mig da han var SÅ ked af det derovre.. og så kom han til den faste gæstedagpleje i 3 uger her inden sommerferien, og der skal han så starte op efter sommerferien igen indtil de ved om hans faste dagpleje bliver rask eller om han skal have en anden...

Så... fed start?

Anmeld

1. juli 2011

K&S

KittyGirl skriver:

aj hvor er jeg glad for at det er gået så godt

og ja, beskidte børn er glade børn!! Så ved man de har "fået lov"

og det er det gode ved dagpleje, faste rytmer og rutiner... så længe det varer ved..

Ja Lasse startede da han var 8 måneder gammel... var først hos en dagpleje mor som jeg fik ham fjernet fra... så kom han i en midlertidig gæstedagpleje i 3 uger, for at komme over til hans faste dagpleje i 2 måneder? hvor hun så har langtidssygemeldt sig og der røg han over til en anden dagpleje igen, hvor jeg brokkede mig da han var SÅ ked af det derovre.. og så kom han til den faste gæstedagpleje i 3 uger her inden sommerferien, og der skal han så starte op efter sommerferien igen indtil de ved om hans faste dagpleje bliver rask eller om han skal have en anden...

Så... fed start?

Ej, hvor synd for den lille mand - det er bare ikke i orden

Er han meget utryg ved det hele nu?

Anmeld

1. juli 2011

Ryberg

K&S skriver:

Ej, hvor synd for den lille mand - det er bare ikke i orden

Er han meget utryg ved det hele nu?

jamen samtidig.. har han så haft bøvl med mellemørebetændelse... og har lige fået lagt dræn i ørerne..

Siden han var hos den dagplejemor hvor han var utryg.. har vi haft en utrolig meget skrigende dreng HVER aften... hver dag... han er ikke sig selv .. ved ikke om det er ørerne.. eller alt det dagpleje skift.. er faktisk noget jeg havde overvejet at vende herinde, da jeg er på randen af sammenbrud....

Anmeld

1. juli 2011

K&S

KittyGirl skriver:

jamen samtidig.. har han så haft bøvl med mellemørebetændelse... og har lige fået lagt dræn i ørerne..

Siden han var hos den dagplejemor hvor han var utryg.. har vi haft en utrolig meget skrigende dreng HVER aften... hver dag... han er ikke sig selv .. ved ikke om det er ørerne.. eller alt det dagpleje skift.. er faktisk noget jeg havde overvejet at vende herinde, da jeg er på randen af sammenbrud....

Årh, hvor lyder det ikke rart, men det kan da godt være, at han er meget tryghedssøgende lige nu, fordi han har været hos så mange forskellige og deriblandt en, han ikke kunne lide

Jeg læste lige dit indlæg om dræn - er det ikke blevet bedre med skrigeriet?

Det er så hårdt, når de er kede af det - det tager bare på kræfterne og overskuddet...

Anmeld

1. juli 2011

Ryberg

K&S skriver:

Årh, hvor lyder det ikke rart, men det kan da godt være, at han er meget tryghedssøgende lige nu, fordi han har været hos så mange forskellige og deriblandt en, han ikke kunne lide

Jeg læste lige dit indlæg om dræn - er det ikke blevet bedre med skrigeriet?

Det er så hårdt, når de er kede af det - det tager bare på kræfterne og overskuddet...

Nej det er ikke blevet bedre... han skreg 1 time igår aftes.. og 1 time idag... Men det er da reduceret fra 3 timer.. så lidt bedre er det da blevet... men hårdt er det..

vi var ovre og besøge et vennepar idag.. og han ville slet ikke sove derovre.. han skreg bare.. allerede fra kl.18 begynder han så småt at blive ked af det, urolig, tager sig til ørerne... og da vi kørte 19.30.. var det med mange tårer ned af mine kinder...

Anmeld

1. juli 2011

K&S

KittyGirl skriver:

Nej det er ikke blevet bedre... han skreg 1 time igår aftes.. og 1 time idag... Men det er da reduceret fra 3 timer.. så lidt bedre er det da blevet... men hårdt er det..

vi var ovre og besøge et vennepar idag.. og han ville slet ikke sove derovre.. han skreg bare.. allerede fra kl.18 begynder han så småt at blive ked af det, urolig, tager sig til ørerne... og da vi kørte 19.30.. var det med mange tårer ned af mine kinder...

Har I fået tjekket hans ører igen, efter at drænene er lagt? Det kan jo være, de ikke er sat korrekt

Anton har (7-9-13) aldrig været syg (andet end lidt snotnæse), men jeg kan huske, hvor hårdt det var, da han havde kolik og skreg og skreg uden at vi kunne gøre noget

Anmeld

1. juli 2011

Ryberg

K&S skriver:

Har I fået tjekket hans ører igen, efter at drænene er lagt? Det kan jo være, de ikke er sat korrekt

Anton har (7-9-13) aldrig været syg (andet end lidt snotnæse), men jeg kan huske, hvor hårdt det var, da han havde kolik og skreg og skreg uden at vi kunne gøre noget

han var nede hos ørelægen igår.. og alt så fint ud :/

og de har så lukket hele juli, så der er ikke så meget at gøre...

Jeg havde så absolut den nemmeste dreng da han var spæd... men skal love for det tager revanche nu....

det kolik kan være rigtig hårdt at komme igennem.. hvor længe varede det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.