K&S skriver:
Ja, lige præcis - den lille bebse, der var fuldstændig afhængig af en...! Nu vil han det hele selv 
Det er gået super godt med start i DP - vi var der sammen 1 time den første dag og derefter var han der alene i 2 dage, hvor jeg hentede ham til middag, inden han skulle sove og derfra har jeg afleveret han ved 9-tiden og hentet ham igen ved 15-tiden
så det kunne ikke være bedre! Han er meget tillidsfuld og elsker at "lege" med de andre børn - han lader sig ikke hæmme af, at han kun er 11 måneder - han skal da også lege i buske m.m., så han har blå mærker og rifter i hele hovedet
og jeg henter en møgbeskidt dreng HVER dag - så han har hygget sig gevaldigt!
Og han er begyndt at sove på faste tidspunkter efter han er startet i DP - alt afhængig af hvornår han vågner om morgenen, så får han en morgenlur, inden han skal i DP og så sover han mellem 2-3 timer til middag og så sover han først igen, når han bliver puttet i seng ved 19-19.30-tiden 
Og jeg bliver nødt til at prale - i nat sov han fra 19.00 - 07.00
det er ALDRIG sket før - den sidste 1½ måneds tid er han vågnet mellem 04.30 og 5.00 
Lasse er da startet i DP, ikke?
Og hov, det blev vist liiidt langt 
aj hvor er jeg glad for at det er gået så godt 
og ja, beskidte børn er glade børn!!
Så ved man de har "fået lov" 
og det er det gode ved dagpleje, faste rytmer og rutiner...
så længe det varer ved..
Ja Lasse startede da han var 8 måneder gammel... var først hos en dagpleje mor som jeg fik ham fjernet fra... så kom han i en midlertidig gæstedagpleje i 3 uger, for at komme over til hans faste dagpleje i 2 måneder? hvor hun så har langtidssygemeldt sig og der røg han over til en anden dagpleje igen, hvor jeg brokkede mig da han var SÅ ked af det derovre.. og så kom han til den faste gæstedagpleje i 3 uger her inden sommerferien, og der skal han så starte op efter sommerferien igen indtil de ved om hans faste dagpleje bliver rask eller om han skal have en anden...
Så... fed start?