Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Endnu et lille indlæg fra mig
Jeg er i tvivl om Anton skal have en sækkestol eller en lænestol?
Hvad har jeres børn?
Katja
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Elias har en hjemmelavet rund sækkestol og han eeeelsker den.. og når han er gået i seng låner mor den med i sofaen, fantastisk at sidde op af hehe...
Tullen85 skriver: Elias har en hjemmelavet rund sækkestol og han eeeelsker den.. og når han er gået i seng låner mor den med i sofaen, fantastisk at sidde op af hehe...
Har den form som en "normal" sækkestol?
Har du evt. et billede? Svigermor er nemlig rigtig god til at sy, så måske hun kunne lokkes til at lave en
Vores dreng har en lænestol og han ELSKER ELSKER den ja det er helt vildt men den er godt nok fantastisk og der er toy story på
B&J skriver: Vores dreng har en lænestol og han ELSKER ELSKER den ja det er helt vildt men den er godt nok fantastisk og der er toy story på
jeg har selv haft kigget på en fra Jysk, der har nogenlunde samme form og som også kan foldes ud til en madras...!
K&S skriver: Har den form som en "normal" sækkestol? Har du evt. et billede? Svigermor er nemlig rigtig god til at sy, så måske hun kunne lokkes til at lave en
Ikke helt, den er mere trommeformet hvis det gir mening... Mønsteret er fra stof og stol...
K&S skriver: jeg har selv haft kigget på en fra Jysk, der har nogenlunde samme form og som også kan foldes ud til en madras...!
Ja de er super smarte det kan denne her ikke og den kostede kun 400 plus porto men min mor gav vores dreng den
B&J skriver: Ja de er super smarte det kan denne her ikke og den kostede kun 400 plus porto men min mor gav vores dreng den
Det er jo altid skønt med gaver
K&S skriver: Endnu et lille indlæg fra mig Jeg er i tvivl om Anton skal have en sækkestol eller en lænestol? Hvad har jeres børn? Katja
begge dele ....Men indtil nu har de nok alligevel brugt lænestolen mest.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128