Sækkestol eller lænestol? - dreng på 1 år :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.089 visninger
57 svar
0 synes godt om
1. juli 2011

K&S

Endnu et lille indlæg fra mig

Jeg er i tvivl om Anton skal have en sækkestol eller en lænestol?

Hvad har jeres børn?

Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2011

SHERO

Elias har en hjemmelavet rund sækkestol og han eeeelsker den.. og når han er gået i seng låner mor den med i sofaen, fantastisk at sidde op af hehe...

Anmeld

1. juli 2011

K&S

Tullen85 skriver:

Elias har en hjemmelavet rund sækkestol og han eeeelsker den.. og når han er gået i seng låner mor den med i sofaen, fantastisk at sidde op af hehe...

Har den form som en "normal" sækkestol?

Har du evt. et billede?  Svigermor er nemlig rigtig god til at sy, så måske hun kunne lokkes til at lave en

Anmeld

1. juli 2011

B&J

Vores dreng har en lænestol og han ELSKER ELSKER den ja det er helt vildt men den er godt nok fantastisk og der er toy story på

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. juli 2011

K&S

B&J skriver:

Vores dreng har en lænestol og han ELSKER ELSKER den ja det er helt vildt men den er godt nok fantastisk og der er toy story på

jeg har selv haft kigget på en fra Jysk, der har nogenlunde samme form og som også kan foldes ud til en madras...!

Anmeld

1. juli 2011

sarahb

vores søn har denne og den ELSKER han, og lillebror hygger sig også i den. Synes den er fed og så matcher den stuen og er mega komfortabel.

Anmeld

1. juli 2011

SHERO

K&S skriver:

Har den form som en "normal" sækkestol?

Har du evt. et billede?  Svigermor er nemlig rigtig god til at sy, så måske hun kunne lokkes til at lave en

Ikke helt, den er mere trommeformet hvis det gir mening... Mønsteret er fra stof og stol...

Anmeld

1. juli 2011

B&J

K&S skriver:

jeg har selv haft kigget på en fra Jysk, der har nogenlunde samme form og som også kan foldes ud til en madras...!

Ja de er super smarte det kan denne her ikke og den kostede kun 400 plus porto men min mor gav vores dreng den

Anmeld

1. juli 2011

K&S

B&J skriver:

Ja de er super smarte det kan denne her ikke og den kostede kun 400 plus porto men min mor gav vores dreng den

Det er jo altid skønt med gaver

Anmeld

1. juli 2011

JustAnotherName

K&S skriver:

Endnu et lille indlæg fra mig

Jeg er i tvivl om Anton skal have en sækkestol eller en lænestol?

Hvad har jeres børn?

Katja

begge dele  ....Men indtil nu har de nok alligevel brugt lænestolen mest.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.