Sækkestol eller lænestol? - dreng på 1 år :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2011

K&S

Ikke helt, den er mere trommeformet hvis det gir mening... Mønsteret er fra stof og stol...  

Jeg synes nemlig tit at en "alm" formet sækkestol bliver hurtig flad eller uformelig

Jeg må se om jeg kan finde mønstret  Tusind tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2011

B&J

K&S skriver:

Det er jo altid skønt med gaver

jaa det er dejligt

Anmeld

1. juli 2011

K&S

JustAnotherName skriver:

begge dele  ....Men indtil nu har de nok alligevel brugt lænestolen mest.

tusind tak!

Anmeld

1. juli 2011

Ryberg

Vi har fået den der læsestol/sovesofa man kan købe i jysk til omkring de 250 kr..

Lasse elsker at putte/sidde og nuller i den

Vedlægger lige et billede hvor han har lagt sig i den.. han sidder også og leger i den

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. juli 2011

JustAnotherName

tusind tak!

Altid til tjeneste - Skulle det være en anden gang?!  

Anmeld

1. juli 2011

K&S

JustAnotherName skriver:

Altid til tjeneste - Skulle det være en anden gang?!  

Anmeld

1. juli 2011

K&S

KittyGirl skriver:

Vi har fået den der læsestol/sovesofa man kan købe i jysk til omkring de 250 kr..

Lasse elsker at putte/sidde og nuller i den

Vedlægger lige et billede hvor han har lagt sig i den.. han sidder også og leger i den

Ih, det er også den, jeg har kigget på - den er SÅ sød! Og hvor ser han ud til at hygge sig

Jeg er dog meget i tvivl, om Anton overhovedet kan sidde/ligge stille i den, der skal jo ske noget HELE tiden

Anmeld

1. juli 2011

K&S

Barnepigen skriver:

Der er en nogle forskellig i Ikea. 

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/categories/departments/childrens_ikea/18767?pageNumber=0

Tak  men jeg synes de er høje, når han kun er 1 år - han kan bestemt ikke sidde stille i 2 sekunder, så det skal være en, han nemt kan komme i og ud af

Anmeld

1. juli 2011

Ryberg

K&S skriver:

Ih, det er også den, jeg har kigget på - den er SÅ sød! Og hvor ser han ud til at hygge sig

Jeg er dog meget i tvivl, om Anton overhovedet kan sidde/ligge stille i den, der skal jo ske noget HELE tiden

det vil jo være det samme med en sækkestol ... men de finder hurtigt ud af hvad den skal bruges til.. og i takt med at de bliver ældre, sidder de mere og mere i den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.