Sækkestol eller lænestol? - dreng på 1 år :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2011

Mormilla

K&S skriver:

Endnu et lille indlæg fra mig

Jeg er i tvivl om Anton skal have en sækkestol eller en lænestol?

Hvad har jeres børn?

Katja

Vi har lige købt en meget stor rund sækkestol i bilka og vores søn på 3 elsker den. Man kan sidde, ligge og kaste sig i den

Har haft flere forskellige stole til ham men han gider dem ikke...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2011

K&S

KittyGirl skriver:

han var nede hos ørelægen igår.. og alt så fint ud :/

og de har så lukket hele juli, så der er ikke så meget at gøre...

Jeg havde så absolut den nemmeste dreng da han var spæd... men skal love for det tager revanche nu....

det kolik kan være rigtig hårdt at komme igennem.. hvor længe varede det?

Øv, hvor er det hårdt, at I ikke ved, hvad det skyldes

Det varede ca. 4½ måned og ja, det var mega hårdt - men vi havde nogle gode bedsteforældre, der gerne tog ham med overnatning ca. 1-2 gange om måneden, så vi kunne sove og lade batterierne op igen!

Jeg ved ikke, hvad vi havde gjort, hvis ikke vi havde haft dem  

Anmeld

1. juli 2011

K&S

Mormilla skriver:

Vi har lige købt en meget stor rund sækkestol i bilka og vores søn på 3 elsker den. Man kan sidde, ligge og kaste sig i den

Har haft flere forskellige stole til ham men han gider dem ikke...

Anmeld

1. juli 2011

Ryberg

K&S skriver:

Øv, hvor er det hårdt, at I ikke ved, hvad det skyldes

Det varede ca. 4½ måned og ja, det var mega hårdt - men vi havde nogle gode bedsteforældre, der gerne tog ham med overnatning ca. 1-2 gange om måneden, så vi kunne sove og lade batterierne op igen!

Jeg ved ikke, hvad vi havde gjort, hvis ikke vi havde haft dem  

aj hvor lækkert... altid rart med familie opbakning... 

Vi har INGEN hjælp fået.. vi står bare helt alene med det... jeg kan godt mærke jeg trænger til at få batterierne opladet

Anmeld

1. juli 2011

K&S

KittyGirl skriver:

aj hvor lækkert... altid rart med familie opbakning... 

Vi har INGEN hjælp fået.. vi står bare helt alene med det... jeg kan godt mærke jeg trænger til at få batterierne opladet

Ja, det er uunværeligt - det betyder jo så også, at Anton elsker at hygge med alle 4 "bedster" og er et stort smil, når han ser dem

Han skal også overnatte hos mormor & morfar fra lørdag til søndag, da vi skal til bryllup  og mine forældre GLÆDER sig...! Og det er jo skønt

Har jeres familie ikke mulighed eller lyst til at hjælpe jer? Hvis ikke I havde boet så langt væk, kom jeg gerne et par timer

Anmeld

1. juli 2011

Ryberg

K&S skriver:

Ja, det er uunværeligt - det betyder jo så også, at Anton elsker at hygge med alle 4 "bedster" og er et stort smil, når han ser dem

Han skal også overnatte hos mormor & morfar fra lørdag til søndag, da vi skal til bryllup  og mine forældre GLÆDER sig...! Og det er jo skønt

Har jeres familie ikke mulighed eller lyst til at hjælpe jer? Hvis ikke I havde boet så langt væk, kom jeg gerne et par timer

værdsæt det... det må virkelig være skønt..

Min mor snakker jeg ikke med..

Min moster og Onkel bor et stykke herfra og har travle hverdage..

Min mormor og bedstefar er meget gamle (min mormor har KOL m.v.)

Michaels forældre.. ja.. Hans mor brækkede skulderen for et år siden, og den er ikke så funktionel endnu så hun kan ikke..

thats it.. og de bor allesammen minimum 1 time herfra

Tak for tilbuddet, hvor er du sød

Anmeld

1. juli 2011

K&S

KittyGirl skriver:

værdsæt det... det må virkelig være skønt..

Min mor snakker jeg ikke med..

Min moster og Onkel bor et stykke herfra og har travle hverdage..

Min mormor og bedstefar er meget gamle (min mormor har KOL m.v.)

Michaels forældre.. ja.. Hans mor brækkede skulderen for et år siden, og den er ikke så funktionel endnu så hun kan ikke..

thats it.. og de bor allesammen minimum 1 time herfra

Tak for tilbuddet, hvor er du sød

Vi værdsætter det helt sikkert også - det må være rigtig hårdt for jer at være alene (forstå mig ret) om det hele, specielt nu hvor Lasse har det skidt

Har du prøvet at snakke med SP om hun har en mulig forklaring på det der sker lige nu? Og kan der sidde noget i klemme, som gør ondt?

Vi var til kranio-sakral terapi med Anton, dengang han havde kolik - det viste sig, at han var låst i den ene hofte og den modsatte skulder (som han havde med ud over hovedet ved fødslen) + at han helt låst under hagen, så han slet ikke kunne løfte hovedet, når han lå på maven  og siden da har han været "fuldt fuktionel"  vi var der 2 gange + 1 opfølgnings gang, hvor hun kunne konstatere at alt var OK

Anmeld

1. juli 2011

Hasselnødden

K&S skriver:

Endnu et lille indlæg fra mig

Jeg er i tvivl om Anton skal have en sækkestol eller en lænestol?

Hvad har jeres børn?

Katja

Sækkestol  

Elias brugte den ikke så meget lige til at begynde med, den skulle lige ses an et par måneder tror jeg der gik, den er jo lidt mærkelig og føles lidt vakkelvorn osv. men nu bruger han den hver dag og især når han ligger og ser "Den lille røde traktor" og "Elias, den lille redningskutter"  med et lille tæppe over, sine gun'ger og sut 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.