hvordan går det så med opstart i DP?
og ja, tanken om at de bliver mere og mere selvstændige.. uha jeg savner da han var 1 måned.. mors lille pusse nusse dreng altså.. 
Ja, lige præcis - den lille bebse, der var fuldstændig afhængig af en...! Nu vil han det hele selv 
Det er gået super godt med start i DP - vi var der sammen 1 time den første dag og derefter var han der alene i 2 dage, hvor jeg hentede ham til middag, inden han skulle sove og derfra har jeg afleveret han ved 9-tiden og hentet ham igen ved 15-tiden
så det kunne ikke være bedre! Han er meget tillidsfuld og elsker at "lege" med de andre børn - han lader sig ikke hæmme af, at han kun er 11 måneder - han skal da også lege i buske m.m., så han har blå mærker og rifter i hele hovedet
og jeg henter en møgbeskidt dreng HVER dag - så han har hygget sig gevaldigt!
Og han er begyndt at sove på faste tidspunkter efter han er startet i DP - alt afhængig af hvornår han vågner om morgenen, så får han en morgenlur, inden han skal i DP og så sover han mellem 2-3 timer til middag og så sover han først igen, når han bliver puttet i seng ved 19-19.30-tiden 
Og jeg bliver nødt til at prale - i nat sov han fra 19.00 - 07.00
det er ALDRIG sket før - den sidste 1½ måneds tid er han vågnet mellem 04.30 og 5.00 
Lasse er da startet i DP, ikke?
Og hov, det blev vist liiidt langt 
Anmeld