Sækkestol eller lænestol? - dreng på 1 år :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2011

Kamulla

K&S skriver:

Hihi, de er også fede!

ja for søren.. kender ham der ejer det, og de der er på nettet er jo kun en brøkdel af de modeller han har.. heldigvis har han  lige åbnet en butik i city 2.. så en spytklat herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2011

K&S

Camillas-photography skriver:

ja for søren.. kender ham der ejer det, og de der er på nettet er jo kun en brøkdel af de modeller han har.. heldigvis har han  lige åbnet en butik i city 2.. så en spytklat herfra

SUPER! hehe, så bor du tæt på mig

Anmeld

1. juli 2011

Nessie

Daniel har begge dele, og bruger dem næsten lige meget, dog sækkestolen lidt mere

Anmeld

1. juli 2011

K&S

KittyGirl skriver:

aj hvor er han bare dejlig!! Tiden går bare så stærkt altså...

Taaark  ja, det er altså ikke længe siden, han var en lille bitte baby og nu bliver han bare mere og mere selvstændig! Han er lige startet i DP og han elsker det..!

Anmeld

1. juli 2011

K&S

Nessie skriver:

Daniel har begge dele, og bruger dem næsten lige meget, dog sækkestolen lidt mere

Anmeld

1. juli 2011

Ryberg

K&S skriver:

Taaark  ja, det er altså ikke længe siden, han var en lille bitte baby og nu bliver han bare mere og mere selvstændig! Han er lige startet i DP og han elsker det..!

hvordan går det så med opstart i DP?

og ja, tanken om at de bliver mere og mere selvstændige.. uha jeg savner da han var 1 måned.. mors lille pusse nusse dreng altså..

Anmeld

1. juli 2011

Kamulla

K&S skriver:

SUPER! hehe, så bor du tæt på mig

hehe... det var altid noget hvis der skulle tages billeder

Anmeld

1. juli 2011

L.J.L

K&S skriver:

Endnu et lille indlæg fra mig

Jeg er i tvivl om Anton skal have en sækkestol eller en lænestol?

Hvad har jeres børn?

Katja

Lauritz har en plys lænestol som kan slås ud så han kan ligge ned i den og det har virkelig været en succes! Det første han gør hver morgen er at tAge hans dyne og smide sig ned i hans lille lænestol vi købte den i jysk for 250,-

Anmeld

1. juli 2011

L.J.L

KittyGirl skriver:

Vi har fået den der læsestol/sovesofa man kan købe i jysk til omkring de 250 kr..

Lasse elsker at putte/sidde og nuller i den

Vedlægger lige et billede hvor han har lagt sig i den.. han sidder også og leger i den

Ih det er den vores søn også har og han elsker den bare eneste minus er bare at betrækket ikke kan tages af...

Anmeld

1. juli 2011

K&S

hvordan går det så med opstart i DP?

og ja, tanken om at de bliver mere og mere selvstændige.. uha jeg savner da han var 1 måned.. mors lille pusse nusse dreng altså..

Ja, lige præcis - den lille bebse, der var fuldstændig afhængig af en...! Nu vil han det hele selv

Det er gået super godt med start i DP - vi var der sammen 1 time den første dag og derefter var han der alene i 2 dage, hvor jeg hentede ham til middag, inden han skulle sove og derfra har jeg afleveret han ved 9-tiden og hentet ham igen ved 15-tiden  så det kunne ikke være bedre! Han er meget tillidsfuld og elsker at "lege" med de andre børn - han lader sig ikke hæmme af, at han kun er 11 måneder - han skal da også lege i buske m.m., så han har blå mærker og rifter i hele hovedet  og jeg henter en møgbeskidt dreng HVER dag - så han har hygget sig gevaldigt!

Og han er begyndt at sove på faste tidspunkter efter han er startet i DP - alt afhængig af hvornår han vågner om morgenen, så får han en morgenlur, inden han skal i DP og så sover han mellem 2-3 timer til middag og så sover han først igen, når han bliver puttet i seng ved 19-19.30-tiden

Og jeg bliver nødt til at prale - i nat sov han fra 19.00 - 07.00  det er ALDRIG sket før - den sidste 1½ måneds tid er han vågnet mellem 04.30 og 5.00

Lasse er da startet i DP, ikke?

Og hov, det blev vist liiidt langt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.