Næseoperation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2013

Kløver

Kender ikke så meget til det ud over min Els blev af helt andre årsager operet inde i næsen og han havde godt nok ondt flere dage efter, men tror jeg ikke man kommer udenom

Det vigtigste tror jeg, er at du finder et sted med gode anbefalinger og som du er tryg ved, og så ville jeg hellere give lidt mere, dvs prisen ikke var 100% afgørende, men at man ved de yder den rette omsorg og at der også er service hvis der bliver noget efterfølgende, feks fik min søster lavet bryster og havde store smerter og blev dårlig af morfinen, og hun var opereret torsdag og de tog først telefonen mandag morgen, de hverken ringede tilbage eller tog telefonen, så Bille klart vælge et sted med godt ry for at tage vare på deres patienter også selvom der skulle opstå komplikationer

Håber de kan hjælpe dig til at få et flot resultat du bliver glad for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2013

FrkDitte

Overvejer at få lavet en næseoperation et stykke tid efter jeg har født. Jeg er helt vild træt af min næse..den stor hele tiden i vejen plus synes jeg at den bliver større og større for tiden  ..  
Er der nogle herinde der har fået lavet sådan noget?, hvis ja kan i så ikk fortælle lidt om det.. Gjorde det ondt?, prisen? hvorhenne fik du lavet det? ..blev det bedre efter noget tid? fortæææl fortæææl 

Her et par billeder af min grimme næse

Hejsa,

Jeg går selv med samme tanker. Har i maange år været ked af min næse, så til næste år gør jeg noget ved det.

Jeg har fundet kirurgen der skal gøre det. Han hedder Cemil Tugay og hans klinik ligger i Ismir i Tyrkiet. Der findes en facebookside jeg er medlem af, hvor dem der skal derned og har været dernede, skriver en masse gode ting + før og efter billeder.

Flere af dem har fået lavet en dårlig næseoperation i DK og vil have rettet "fejlen". Jeg havde ellers fundet en i DK som skulle lave min næse, men jeg kan læse mig frem til hun laver mange dårlige ting.

Så fandt jeg frem til ham her Cemil Tugay. Det koster 2500 euro + 7-8 dages ophold på hotel i Tyrkiet og flybiletter. 

Men prøv at google ham eller meld dig ind facebookgruppen.. 

D.

Tilføjelse: Kan så lige se at jeg tidligere har skrevet et indlæg.. det er et stykke tid siden 

Men hende Grymer vil jeg ikke bruge alligevel.. 

Håber du finder ud af det 

D.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.