Næseoperation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.506 visninger
41 svar
2 synes godt om
27. juni 2011

Azooo

Overvejer at få lavet en næseoperation et stykke tid efter jeg har født. Jeg er helt vild træt af min næse..den stor hele tiden i vejen plus synes jeg at den bliver større og større for tiden  ..  
Er der nogle herinde der har fået lavet sådan noget?, hvis ja kan i så ikk fortælle lidt om det.. Gjorde det ondt?, prisen? hvorhenne fik du lavet det? ..blev det bedre efter noget tid? fortæææl fortæææl 

Her et par billeder af min grimme næse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

mortilnoahogmelina

NU har jeg haft brækket næsen 2 gange og er blevet opereret 4 gange .
BEstemt ingen succes . Hurra for deoffentlige sygehuse .

Nå men jeg kan fortælle lidt om det jeg var igennem , jeg blev fuld bedøvet så mærket ikke noget under operationen men jeg skal lige love for jeg mærkede smerterne da jeg vågnede , aldrig i mit liv har jeg haft så ondt nogen steder før .
Det læs det rene smerte helved i lidt over 1 uge .

Ved godt der ikke helt er det sammen du skal have lavede . MEn jeg tror stadig du vil have store smerter da de jo går ind og roder i næsen .

Anmeld

27. juni 2011

sarahb

min veninde der er tyrker og en anden der er fra syrien har begge f¨rt det lavet og de er SUPER glade for det og det er virkelig flot..
Det gør noget helt vildt ved ansigtet og de har aldrig fortrudt...
Så go for it!

Anmeld

27. juni 2011

Azooo

Pernille08 skriver:

NU har jeg haft brækket næsen 2 gange og er blevet opereret 4 gange .
BEstemt ingen succes . Hurra for deoffentlige sygehuse .

Nå men jeg kan fortælle lidt om det jeg var igennem , jeg blev fuld bedøvet så mærket ikke noget under operationen men jeg skal lige love for jeg mærkede smerterne da jeg vågnede , aldrig i mit liv har jeg haft så ondt nogen steder før .
Det læs det rene smerte helved i lidt over 1 uge .

Ved godt der ikke helt er det sammen du skal have lavede . MEn jeg tror stadig du vil have store smerter da de jo går ind og roder i næsen .

Hej Pernille, dig kender jeg tror jeg.. fra Rødby af ? .. hehe 

men puhaaa hvor det lyder slemt, det har da været hårdt for dig med al de operationer.. al det smerte skræmmer mig  jeg er aldrig blevet operareret nogen steder  .. 

Anmeld

27. juni 2011

Azooo

sarahb skriver:

min veninde der er tyrker og en anden der er fra syrien har begge f¨rt det lavet og de er SUPER glade for det og det er virkelig flot..
Det gør noget helt vildt ved ansigtet og de har aldrig fortrudt...
Så go for it!

Det lyder da godt med de veninder..hvor fik de lavet det hen_? ved du det ? .. håber da det vil også lykkes for mig li som dem når jeg får lavet.. 

Anmeld

27. juni 2011

sarahb

Heza2410 skriver:

Det lyder da godt med de veninder..hvor fik de lavet det hen_? ved du det ? .. håber da det vil også lykkes for mig li som dem når jeg får lavet.. 

den ene i århus og den anden her i kbh.. Ved ikke hvor men kan høre hende af. Hendes er i hvert tilfælde rigtig smuk.

Anmeld

27. juni 2011

Azooo

sarahb skriver:

den ene i århus og den anden her i kbh.. Ved ikke hvor men kan høre hende af. Hendes er i hvert tilfælde rigtig smuk.

org det lyder super søde  du må meget gerne spørg til om hvor hun har fået lavet det hen 

Anmeld

27. juni 2011

Corn

Heza2410 skriver:

Overvejer at få lavet en næseoperation et stykke tid efter jeg har født. Jeg er helt vild træt af min næse..den stor hele tiden i vejen plus synes jeg at den bliver større og større for tiden  ..  
Er der nogle herinde der har fået lavet sådan noget?, hvis ja kan i så ikk fortælle lidt om det.. Gjorde det ondt?, prisen? hvorhenne fik du lavet det? ..blev det bedre efter noget tid? fortæææl fortæææl 

Her et par billeder af min grimme næse

Synes du er meget smuk... Og jeg synes også at din næse passer til dit ansigt

Anmeld

27. juni 2011

Azooo

Corn skriver:

Synes du er meget smuk... Og jeg synes også at din næse passer til dit ansigt

åårrhh Mange tak ska du ha .. ja det for jeg at vide mange gange .. men synes stadig at den er lidt for lang?? 

Anmeld

27. juni 2011

MinNoah

Åh hvor jeg kan sætte mig ind i dine tanker... går selv med det i tankerne... Hader min næse....  Men min kæreste + familie og venner bliver ved med at sige at de IKKE synes den er for stor, og at den passer til mit ansigtr.. men når man først har set sig sur på den. ja så føler man bare den fylder ALT i ansigtet og ALLE KUN kigger på den når man taler med dem osv...

Sætter lige et billede ind:

Som du kan se har jeg en latterlig "bule" på næsen... og jeg hader den Men jeg håber at lære at leve med det - for en operation bliver ikke altid pæn og ja der følger mange smerter med..

Synes iøvrig ikke din næse er så slem....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.