Næseoperation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2011

Azooo

Mulleunge skriver:

Min svigerinde fra Iran fik det lavet i Iran og det er PISSE flot hun gav vidst lidt over 20.000 .. 

Ja i Iran laver de meget flot..gid jeg ku tage derned hehe .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

mortilnoahogmelina

Heza2410 skriver:

Ja det var det, ret irriterende at rejse tilbage alene hele tiden plus nu med den mave .. hehe men godt det overstået snart ,,

vi har været gift i oktober måned 2009, så det bliver snart to år ..puhhaaa hvor tiden flyver  

JA det kunne jeg godt forstille mig .

Ja tiden flyver bare afsted det er helt vildt .

Anmeld

27. juni 2011

Azooo

FrkT skriver:

Jeg kan sagtens forstå dig. Og det er jo også "let" bare at lave om på det man fra naturens side har fået, men ikke kan lide. Så kan sagtens forstå mange kan fristes til at vælge (og vælge) denne mulighed. For mig ville det bare aldrig være en løsning. I stedet ville jeg sige til min familie, at nå ja, jeg har jo fået denne næse et sted fra, eller simpelthen bede dem om at holde mund med deres kommentarer - de mener det højst sandsynligt som kærligt dril, men går det én på, så er det da noget man må stoppe 

Jeg synes bare det er en trist tendens, at vi ikke kan leve med os selv og hinanden som vi nu engang er skabt. Det er den der Barbie/Ken-verden, hvor vi alle ser perfekte ud og ens ud, der tager mere og mere tendens. Desværre!

Jeg har da også ting ved mit udseende jeg er træt af, men jeg har lært at acceptere dem og elske dem som en del af mig selv, for der ER altså kun én mig. Så længe jeg ikke laver om på mig selv ved diverse operationer 

Det er op til en selv om man vil lave om på sig selv eller ej.. jeg er kommet til den punkt hvor jeg vil ændre noget .. det eneste problem er mit næse og det ska jeg gør noget ved så er alt perfekt.. 
og det er da godt at du har det sådan gid jeg ku ha det.. "være tilfreds med sig selv lige meget hvad" . men sådan er nu ikk alle ..  

Anmeld

27. juni 2011

Azooo

Pernille08 skriver:

JA det kunne jeg godt forstille mig .

Ja tiden flyver bare afsted det er helt vildt .

Hehe ja søde det gør det

Anmeld

28. juni 2011

FrkDitte

FrkT skriver:

Ja, hvorfor? Det er da et rimeligt og godt spørgsmål. Men kort og godt vil jeg sige at for at vi ikke skal prøve at perfektivisere os til denne ensartede type, og miste os selv i virvaret.

Og HVIS mor går rundt og er så forbandet ked af noget ved sig selv, så var det måske noget man skulle bearbejde i stedet for, og lære at leve med det udseende man nu engang er skabt med.

Men igen, kan sagtens forstå at det kan være fristende for nogle, for det er efterhånden blevet så let at få lavet disse operationer, og mere og mere almindeligt - DESVÆRRE! 

Desværre for nogen, heldigvis for andre

Knus D.

Anmeld

28. juni 2011

FrkT

Heza2410 skriver:

Det er op til en selv om man vil lave om på sig selv eller ej.. jeg er kommet til den punkt hvor jeg vil ændre noget .. det eneste problem er mit næse og det ska jeg gør noget ved så er alt perfekt.. 
og det er da godt at du har det sådan gid jeg ku ha det.. "være tilfreds med sig selv lige meget hvad" . men sådan er nu ikk alle ..  

Bestemt. Jeg ser heller ikke ned på folk som tager det valg, synes bare det er ærgeligt.

Men håber da du finder en som kan lave det ordentligt så, så du ikke får en næse du bliver endnu mere ked af 

Anmeld

28. juni 2011

FrkT

FrkDitte skriver:

Desværre for nogen, heldigvis for andre

Knus D.

Lige i situationen, ja. Men sådan overordnet set; HVIS der ikke var al den fokus på udseende som der er, så ville folk nok heller ikke benytte sig af muligheden, for så kunne de måske kigge på det der virkelig betyder noget - det indre 

Anmeld

29. juni 2011

FrkDitte

FrkT skriver:

Lige i situationen, ja. Men sådan overordnet set; HVIS der ikke var al den fokus på udseende som der er, så ville folk nok heller ikke benytte sig af muligheden, for så kunne de måske kigge på det der virkelig betyder noget - det indre 

Det ydre har altid betydet noget..lige fra vi rejste os og begyndte at gå oprejst for mange tusind år siden..og sikkert osse før..og det vil fortsætte med at betyde noget sikkert for altid..

Men vil give dig ret i at det indre ER det der betyder noget.. men det gør det jo ikke forkert at rette lidt på det ydre..om det er næsen der skal rettes eller håret der skal farves..

Knus D.

Anmeld

26. juni 2013

Ria M

26. juni 2013

Ria M

Mauser. skriver:

Min svigerinde fra Iran fik det lavet i Iran og det er PISSE flot hun gav vidst lidt over 20.000 .. 

Hej,

Hvor har din svigerinde fået lavet sin næse? (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.