Næseoperation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2011

FrkT

Jeg kender ikke nogen der har fået lavet det, så kan ikke udtale mig ret meget om det.

Men generelt er jeg meget imod plastikoperationer, og det skal bestemt ikke være en hemmelighed at jeg synes man er FOR forfængelig, hvis man "laver" ting ved sig selv.

Men uanset min mening, så får jeg gentagende gange en tanke om det. Og det ved jeg ikke om du har tænkt på, men bliver din næse lavet, og kommer jo så til at se noget anderledes ud, så vil det jo stadig være din "gamle" næse dine børn evt. arver, da en sådan operation jo ikke ændrer på generne. Og hvad så hvis dine børn får din "gamle" næse, så har de en næse som hverken ligner din og din mands? Og hvordan vil du forklare dem at du hadede din næse så meget at du var villig til at betale en kæmpe bunke penge for at få den lavet om - og samtidig sidder de og ved at de har fået denne "forfærdelige" næse af dig, som du selv har valgt fra - og hvorfor? - vil du ikke ligne dine børn eller hvad? (ikke MIN tanke, men kunne godt forestille mig et barn kunne tænke sådan).... uhhh det er helt hjerteskærende! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

mortilnoahogmelina

Heza2410 skriver:

Hedder Hevi, fra havneskolen med Sarah w , mig og dig havde samme praktikplads på den der børnehave/fritidshjem i Rødby .. Ja det er jo lige det .. Jeg har det sårn når jeg siger noget jeg ikk ka lide og det skal ændres så skal det bar gøres noget ved .. Så den bliver lavet på et tidpunkt om så hvornår det bliver

JA jeg kunne godt se det på billedet men var ikke sikker det er trods alt nettet

Og tillykke med graviditetet selvom den slet ikke er ny mere .
Hvor bor du hen af nu ?

Anmeld

27. juni 2011

Azooo

FrkT skriver:

Jeg kender ikke nogen der har fået lavet det, så kan ikke udtale mig ret meget om det.

Men generelt er jeg meget imod plastikoperationer, og det skal bestemt ikke være en hemmelighed at jeg synes man er FOR forfængelig, hvis man "laver" ting ved sig selv.

Men uanset min mening, så får jeg gentagende gange en tanke om det. Og det ved jeg ikke om du har tænkt på, men bliver din næse lavet, og kommer jo så til at se noget anderledes ud, så vil det jo stadig være din "gamle" næse dine børn evt. arver, da en sådan operation jo ikke ændrer på generne. Og hvad så hvis dine børn får din "gamle" næse, så har de en næse som hverken ligner din og din mands? Og hvordan vil du forklare dem at du hadede din næse så meget at du var villig til at betale en kæmpe bunke penge for at få den lavet om - og samtidig sidder de og ved at de har fået denne "forfærdelige" næse af dig, som du selv har valgt fra - og hvorfor? - vil du ikke ligne dine børn eller hvad? (ikke MIN tanke, men kunne godt forestille mig et barn kunne tænke sådan).... uhhh det er helt hjerteskærende! 

Du har fuldstændig ret med alt det du siger..kan godt sætte mig i den her sitation i fremtiden.. men jeg kan jo ikk blive ved med at se forkert på mig selv hele tiden..plus når familien også siger det at den er store..min mand er med på at jeg får det lavet .. så jeg ska ha det fået lavet .. og ja hvis det ikk bliver bedre ,det er li det jeg er mest bange for  .. men må finde en meget god en der kan gør flot 

Anmeld

27. juni 2011

Azooo

Pernille08 skriver:

JA jeg kunne godt se det på billedet men var ikke sikker det er trods alt nettet

Og tillykke med graviditetet selvom den slet ikke er ny mere .
Hvor bor du hen af nu ?

Hehe tak ska du ha .. og tillykke selv til dig også med den vidunderlige søn du har fået  ..

Jeg har boet i KBH siden 2008, men om en måneds tid er jeg foraltid flyttet til Tyskland hvor min mand bor.. har rejst meget frem og tilbage indtil jeg fik ordnet alt de jeg sku ..så næste måned flytter jeg fra det skønne DK  

Anmeld

27. juni 2011

FrkDitte

FrkT skriver:

Personligt tror jeg slet ikke det vil blive et problem.. har aldrig hørt om den problemstilling.. og hvorfor skal mor gå rundt og være ked af noget ved sin krop, når der er en løsning på det. Når børnene bliver gamle nok så forstår de det jo. Og fordi jeg er træt af min næse behøver jeg jo ikke pådutte den holdning til mine børn (har ingen endnu).

Knus D.

Anmeld

27. juni 2011

mortilnoahogmelina

Heza2410 skriver:

Hehe tak ska du ha .. og tillykke selv til dig også med den vidunderlige søn du har fået  ..

Jeg har boet i KBH siden 2008, men om en måneds tid er jeg foraltid flyttet til Tyskland hvor min mand bor.. har rejst meget frem og tilbage indtil jeg fik ordnet alt de jeg sku ..så næste måned flytter jeg fra det skønne DK  

TUsinde tak

Ej hvor skønt du endelig kan flytte ned til ham ? Og det må have været hårdt at rejse så meget frem og tilbage .

Hvor længe har i været gift ?

Anmeld

27. juni 2011

Mauser.

Min svigerinde fra Iran fik det lavet i Iran og det er PISSE flot hun gav vidst lidt over 20.000 .. 

Anmeld

27. juni 2011

FrkT

Heza2410 skriver:

Du har fuldstændig ret med alt det du siger..kan godt sætte mig i den her sitation i fremtiden.. men jeg kan jo ikk blive ved med at se forkert på mig selv hele tiden..plus når familien også siger det at den er store..min mand er med på at jeg får det lavet .. så jeg ska ha det fået lavet .. og ja hvis det ikk bliver bedre ,det er li det jeg er mest bange for  .. men må finde en meget god en der kan gør flot 

Jeg kan sagtens forstå dig. Og det er jo også "let" bare at lave om på det man fra naturens side har fået, men ikke kan lide. Så kan sagtens forstå mange kan fristes til at vælge (og vælge) denne mulighed. For mig ville det bare aldrig være en løsning. I stedet ville jeg sige til min familie, at nå ja, jeg har jo fået denne næse et sted fra, eller simpelthen bede dem om at holde mund med deres kommentarer - de mener det højst sandsynligt som kærligt dril, men går det én på, så er det da noget man må stoppe 

Jeg synes bare det er en trist tendens, at vi ikke kan leve med os selv og hinanden som vi nu engang er skabt. Det er den der Barbie/Ken-verden, hvor vi alle ser perfekte ud og ens ud, der tager mere og mere tendens. Desværre!

Jeg har da også ting ved mit udseende jeg er træt af, men jeg har lært at acceptere dem og elske dem som en del af mig selv, for der ER altså kun én mig. Så længe jeg ikke laver om på mig selv ved diverse operationer 

Anmeld

27. juni 2011

FrkT

FrkDitte skriver:

Personligt tror jeg slet ikke det vil blive et problem.. har aldrig hørt om den problemstilling.. og hvorfor skal mor gå rundt og være ked af noget ved sin krop, når der er en løsning på det. Når børnene bliver gamle nok så forstår de det jo. Og fordi jeg er træt af min næse behøver jeg jo ikke pådutte den holdning til mine børn (har ingen endnu).

Knus D.

Ja, hvorfor? Det er da et rimeligt og godt spørgsmål. Men kort og godt vil jeg sige at for at vi ikke skal prøve at perfektivisere os til denne ensartede type, og miste os selv i virvaret.

Og HVIS mor går rundt og er så forbandet ked af noget ved sig selv, så var det måske noget man skulle bearbejde i stedet for, og lære at leve med det udseende man nu engang er skabt med.

Men igen, kan sagtens forstå at det kan være fristende for nogle, for det er efterhånden blevet så let at få lavet disse operationer, og mere og mere almindeligt - DESVÆRRE! 

Anmeld

27. juni 2011

Azooo

Pernille08 skriver:

TUsinde tak

Ej hvor skønt du endelig kan flytte ned til ham ? Og det må have været hårdt at rejse så meget frem og tilbage .

Hvor længe har i været gift ?

Ja det var det, ret irriterende at rejse tilbage alene hele tiden plus nu med den mave .. hehe men godt det overstået snart ,,

vi har været gift i oktober måned 2009, så det bliver snart to år ..puhhaaa hvor tiden flyver  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.