Heza2410 skriver:
Du har fuldstændig ret med alt det du siger..kan godt sætte mig i den her sitation i fremtiden.. men jeg kan jo ikk blive ved med at se forkert på mig selv hele tiden..plus når familien også siger det at den er store..min mand er med på at jeg får det lavet .. så jeg ska ha det fået lavet .. og ja hvis det ikk bliver bedre ,det er li det jeg er mest bange for
.. men må finde en meget god en der kan gør flot 
Jeg kan sagtens forstå dig. Og det er jo også "let" bare at lave om på det man fra naturens side har fået, men ikke kan lide. Så kan sagtens forstå mange kan fristes til at vælge (og vælge) denne mulighed. For mig ville det bare aldrig være en løsning. I stedet ville jeg sige til min familie, at nå ja, jeg har jo fået denne næse et sted fra, eller simpelthen bede dem om at holde mund med deres kommentarer - de mener det højst sandsynligt som kærligt dril, men går det én på, så er det da noget man må stoppe 
Jeg synes bare det er en trist tendens, at vi ikke kan leve med os selv og hinanden som vi nu engang er skabt. Det er den der Barbie/Ken-verden, hvor vi alle ser perfekte ud og ens ud, der tager mere og mere tendens. Desværre!
Jeg har da også ting ved mit udseende jeg er træt af, men jeg har lært at acceptere dem og elske dem som en del af mig selv, for der ER altså kun én mig. Så længe jeg ikke laver om på mig selv ved diverse operationer 
Anmeld