Næseoperation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2011

sarahb

Heza2410 skriver:

org det lyder super søde  du må meget gerne spørg til om hvor hun har fået lavet det hen 

hamlet privat hospital Frederiksberg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

MinNoah

Kiggede li på dine billeder igen... Synes SLET ikke du skal få det lavet.. Din næse passer altså godt til dit ansigt!

Nej det er ikke en af de der små fine "pigenæser" men den er altså heller ikke kæmpe stor og grim - det er ikke en næse jeg ville lægge mærke til når jeg så dig gå rundt i offentligheden...

Tror du skal skåne dig selv for operationen

Anmeld

27. juni 2011

mortilnoahogmelina

Heza2410 skriver:

Hej Pernille, dig kender jeg tror jeg.. fra Rødby af ? .. hehe 

men puhaaa hvor det lyder slemt, det har da været hårdt for dig med al de operationer.. al det smerte skræmmer mig  jeg er aldrig blevet operareret nogen steder  .. 

Jep jeg kommer i hvertfald fra rødby
Nu bor jeg i kbh .
Hvad hedder du ? Tror jeg har min anelse om hvem du er

Altså hvis man virkelig har det skidt med sig selv pga ens næse så skal du ikke lade smerterne skræmme dig for i sidste ende kommer der jo et godt resultat ud af det for dit vedkommende .
Jeg synes klart du skal gøre det hvis du føler for det .

Anmeld

27. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Følger lige med her. 

Anmeld

27. juni 2011

FrkDitte

Heza2410 skriver:

Overvejer at få lavet en næseoperation et stykke tid efter jeg har født. Jeg er helt vild træt af min næse..den stor hele tiden i vejen plus synes jeg at den bliver større og større for tiden  ..  
Er der nogle herinde der har fået lavet sådan noget?, hvis ja kan i så ikk fortælle lidt om det.. Gjorde det ondt?, prisen? hvorhenne fik du lavet det? ..blev det bedre efter noget tid? fortæææl fortæææl 

Her et par billeder af min grimme næse

Følger lige med her

Jeg vil også selv have lavet min næse, synes min er for rund og så har jeg en lille bule på den..

Jeg har hørt rigtig meget godt om Grymer i Århus.

Selvfølgelig er der smerter og ubehag efter sådan et indgreb, men det er kun midlertidigt..

Når jeg har sparet nok op til det, vil jeg have min næse lavet.

Jeg har aldrig hørt dårlige kommentarer om min næse, og ikke mange kan forstå mig når jeg siger jeg er ked af den.. men det er MIG der skal se på den hele tiden..  og så kan det være ligegyldigt hvad alle andre siger..

Knus D.

Anmeld

27. juni 2011

Azooo

MinNoah skriver:

Åh hvor jeg kan sætte mig ind i dine tanker... går selv med det i tankerne... Hader min næse....  Men min kæreste + familie og venner bliver ved med at sige at de IKKE synes den er for stor, og at den passer til mit ansigtr.. men når man først har set sig sur på den. ja så føler man bare den fylder ALT i ansigtet og ALLE KUN kigger på den når man taler med dem osv...

Sætter lige et billede ind:

Som du kan se har jeg en latterlig "bule" på næsen... og jeg hader den Men jeg håber at lære at leve med det - for en operation bliver ikke altid pæn og ja der følger mange smerter med..

Synes iøvrig ikke din næse er så slem....

Ja præcis det sådan jeg også har det med det , det ka ikk undgås uden og ikk tænke på det .. Især efter hvor jeg fx har for taget et billed , den ødelægger hele billedet ogvil se grim ud .. Heldigvis er min og familie med på at for det lavet da de også synes at ja den er stor hahah hvis familien siger sådan hva med de andre ?? :/ .. Synes din næse er pæn, og passer til dit ansigt .. Der er mange der har de buler der men på din ka man ikk se at den der

Anmeld

27. juni 2011

Azooo

sarahb skriver:

hamlet privat hospital Frederiksberg

Tak søde det må jeg kigge på

Anmeld

27. juni 2011

Azooo

Pernille08 skriver:

Jep jeg kommer i hvertfald fra rødby
Nu bor jeg i kbh .
Hvad hedder du ? Tror jeg har min anelse om hvem du er

Altså hvis man virkelig har det skidt med sig selv pga ens næse så skal du ikke lade smerterne skræmme dig for i sidste ende kommer der jo et godt resultat ud af det for dit vedkommende .
Jeg synes klart du skal gøre det hvis du føler for det .

Hedder Hevi, fra havneskolen med Sarah w , mig og dig havde samme praktikplads på den der børnehave/fritidshjem i Rødby .. Ja det er jo lige det .. Jeg har det sårn når jeg siger noget jeg ikk ka lide og det skal ændres så skal det bar gøres noget ved .. Så den bliver lavet på et tidpunkt om så hvornår det bliver

Anmeld

27. juni 2011

Azooo

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Følger lige med her. 

Selvf. Du følger bar med

Anmeld

27. juni 2011

Azooo

FrkDitte skriver:

Følger lige med her

Jeg vil også selv have lavet min næse, synes min er for rund og så har jeg en lille bule på den..

Jeg har hørt rigtig meget godt om Grymer i Århus.

Selvfølgelig er der smerter og ubehag efter sådan et indgreb, men det er kun midlertidigt..

Når jeg har sparet nok op til det, vil jeg have min næse lavet.

Jeg har aldrig hørt dårlige kommentarer om min næse, og ikke mange kan forstå mig når jeg siger jeg er ked af den.. men det er MIG der skal se på den hele tiden..  og så kan det være ligegyldigt hvad alle andre siger..

Knus D.

Har lige fået set billed af dig synes nok den er pæn men som du siger alle siger at den er pæn man hænger selv på den og den irriterer en selv , .. Hvis man er utilfreds med noget ved sig selv synes jeg skal man da gør noget ved istedet for hele tiden stå foran spejlet og se sig selv grim .. Grymer i Århus? Hmm det ser jeg lige på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.