Hvordan påvirker ADHD dit forhold?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2012

DitteFisk

Gigl skriver:

Jeg skal være helt ærlig at sige - jeg kunne ikke leve med min kæreste der har ADHD - jeg gik fra ham efter 5 år.

Han kunne isolere sig rigtig meget. Blive fuldstændig fixeret på nogle projekter. Han kunne ikke altid rumme at have en kæreste og derfor følte jeg mig meget ensom. Det var svært for mig at tale med ham, da han også havde et voldsomt temperament. Han havde også nogle andre helbredsmæssige problemer som jeg ofte bad ham gå til lægen med osv, men han kunne dårligt tage sig sammen. 

Jeg blev meget ensom. Så jeg gik fra ham. Nu får han medicin når han er sammen med sin søn.

Hov, havde heller ikke set at det var en meget gammel tråd hihi..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

MortilElias2010

ADHD eksisterer stadigvæk og påvirker manges liv - også i fremtiden, så skriv I bare. Tak for jeres åbenhed omkring jeres tilværelse, jeres børn og partnere  

Det er lærerigt for een der aldrig har haft det tættere på livet end igennem en 6 måneders praktik, hvor det jo ikke "eksisterede" efter kl. 14 og at I så sætter ord på og gør det visuelt, tager jeg hatten af for! 

Anmeld

12. juni 2012

JanetBJ

Min kæreste har ADHD, og jeg har meget sandsynligt også (skal til en psykiater her om en måned, i ved, ventetid ) ..

Nogle gange får bølgerne dælme højt herhjemme, vi begge har utrolig meget temperament, og vi vil begge to have ret .. Så det giver nogle heftige disskutioner herhjemme (men vi klarer den altid.)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.