Stjernestøv skriver:
Lige et spørgsmål til dem med ADHD, eller dem der er i et forhold med en. Hvordan påvirker det jeres forhold?
Har spurgt min mand og følgende kom ud af det 
Min ADHD gør det meget svære at snakke om, diskutere om feks. økonomi, opdragelse oprydning m.m fordi jeg ikke kan holde mig til et emne af gangen men drager hele verden problemer ind snakken/diskutionen.
Nogen gange har jeg svært ved at se tingene i et større perspektiv, men faste holder mig i en ting og den alene, fordi det er noget jeg gerne vil, drevet af impulsativet og derfor ikke altid ser konsekvenserne af mine handlinger.
fatter simpelthen ikke sarcasme, hvilket har fået mig ud i mange rigtigt uheldige situtioner, indtil manden fattede at jeg virkelige ikke kunne se eller høre på hans tonefald at det var sarcasme, derfor giver han mig i dag et blink med øjet, som et hint om at det sarkasme.
Min impulstivitet, gør at jeg tit for en hurtigt indskydelse som bare skal udføres nu, og her er der ingen tålmoddighed, så det ender altid med at vi rammer ordsproget "Heller bede om tilgivelse ned om tilladelse" 
Eller at jeg få helt vildt meget interesse for noget og er helt vildt optaget af det i en korter periode for at igen at miste interessen fuldstændigt og aldelse!
Til sidst men ikke mindst og det er slet ikke noget jeg er stolt af.
Jeg er hammerne god til at vende en situation om, hvor det endeligt er mig der er den skyldige, men at det er manden der ender med at stå med den dårlige samvittighed. Feks. Har fået en impulsiv ide om at nu skal der rykkes rundt i stuen, fint nok.. Men når man så har fået gjort det, hvor man har skulle tømme skuffe og skabe, ja så er der jo et stort kaos, hvilket jeg så ikke lige kan overskue, finde hoved eller hale i og derfor bare sætte mig ned og kigger på eller finder på noget andet. Man kommer så med bemærkning om at der skal styr på, med videne om at jeg nok ikke længer kan overskue det... Hvor jeg så ender med at blive meget ked af det fordi, jeg ser det som en bebratelse og ikke en hjælp.. Ergo manden få mega dårlig samvittighed.
Men i det store hele klare min mand livet med en ADHDer utroligt flot og jeg ville ikke have været ham foruden.
. Da mit live eller ville være et stor kaos.