Fortæller i jeres kærester/mænd alt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2011

Fenja09

Sof skriver:

Ja, det er jo dem der fortæller mest, ihvertfald min søster og der er godt nok meget af det som bliver mellem mig og hende kun 

Ja og sådan skal det også helst være ellers tror jeg hurtig at man kan ødelægge noget godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

mortilflere

Veninders hemligheder ved han ikke , bestemt ikke , hans venner kommer oxo og vender ting med mig som jeg ved "drenge" gruppen ville dø af grin over , og selvom de ik siger jeg ik må sige det vidre så er det en stille aftale at dette ved bonden ikke...

En af hans venner gik ned med flaget , og ham sendte jeg til lægen , men lægen mente jeg var god nok til at læsse af på (vi har samme læge) så han slap for mere og han læsser af tit , han for sjældent ret LOL men vi snakker om det

Anmeld

23. juni 2011

Chillien

Fortæller det meste til min kæreste... Men aldrig noget som jeg har lovet ikke kommer videre... Og HADER simpelthen når nogle høns ikke kan lukke munden overfor kæresten, hvis det er noget jeg har bedt om de ikk skal sige videre... En hemmelighed er en hemelighed... Om så det er en veninde, en mor, en kæreste eller en fremmed... Man siger bare ikke noget videre hvis man har lovet ikk at gøre det..

Anmeld

23. juni 2011

An&Jo

jep, jeg fortæller ham ALT

han har været en af mine bedste venner gennem mange år, og nu er vi kærester, så selv inden da var han min fortrolige..

Førhen fik han dog ikke noget afvide om ting der ikke havde noget med mig at gøre, men nu f¨r han også historier om mine veninder osv, hvis jeg synes det ikke er for personligt..

selvfølgelig sidder jeg ikke og udbasunerer mine veninders sex- og samliv til ham, men hvis der er noget omkring mine veninder der bekymrer mig eller gør mig glad så får han det helt sikkert afvide..

Anmeld

23. juni 2011

2babygirls

lailamik skriver:

Sidder og tænker, nu jeg har nogle veninder der er kinda undskyld mig ..men f***** forvirrede 

Sagen er den at mig og min kærest har været sammen i 10måneder, og faktiskt fortæller hinande ALT både om venner, vores liv, hvad vi har spist, lavet igennem dagen ..altså ALT  heh jaja lidt kæreste kedelige, men nyforelskede så vi er lidt undskyldte 

MEN ... så har jeg nogle veninder som har fortalt nogle ting her på det sidste, som jeg ikke engang kan nævne for min kæreste  -noget jeg synes skal være mellem os veninder -slet ikke fordi jeg synes at han kommer til at sladre eller noget. Stoler helt 100% på ham, men hvis i aligevel forstår?

Hva så med jer piger? fortæller i ALT til kæresten/mænden? om nej hvad fx undlader i?

Ja, alt... Og vi kan slet ikke lade hver. Vi har så været sammen i 6år til juli.

Anmeld

23. juni 2011

sarahb

jeg fortæller det jeg synes jeg kan fortælle overfor mine veninder. Vil ikke fortælle ham noget der kunne gøre den forlegne eller sætte dem i et dårligt lys over for ham, hvis de fx har gjort noget jeg ved han ikk bifalder.
Så af respekt og forbehold over for mine veninders privat liv, så fortæller jeg ikke ALT.

Anmeld

23. juni 2011

grinny

Jeg fortæller ham stort set alt, men som jer andre, holder jeg nogle veninde ting for mig selv

Har dog en gang holdt skjult for ham at jeg havde drømt om min x-kæreste, fordi jeg vidste det ville gøre ondt hvis han hørte det, efter en uge fortalte jeg ham alligevel om drømmen  

Anmeld

23. juni 2011

Isabella_mor

ja det gør jeg  

altså hvis jeg hqar hemmeligheder med venninderne.. ting de har fortalt mig i fortrolighed, så siger jeg det ikke.... men alt hvad jeg føler og tænker og laver og den slags.. ja det gør jeg

Anmeld

24. juni 2011

Mig med maven

Min kæreste og jeg taler om alt, der er relevant. Hvis jeg har haft en dyb samtale med en veninde, der har været ude for noget, der ikke er så godt, kan jeg godt fortælle hende at jeg har behov for at tale med en om det, da man ellers vil bliver helt fyldt op. Men mine veninder ved også godt at de kan stole på min mand.

Ofte sker samtalerne med mine veninder mens min mand er til stede.

Men hvem der dater hvem, eller hvem der har fået ny louis vuitton tasker, det er han ligeglad med, så det ville jeg bare undlade at fortælle!

Anmeld

24. juni 2011

lailamik

Tina&Martin skriver:

Ja, alt... Og vi kan slet ikke lade hver. Vi har så været sammen i 6år til juli.

Nåaarh  lyder som om i er skabt til hinanden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.