Fortæller i jeres kærester/mænd alt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2011

B&J

Kærestekedelig måske men så er jeg det også så er vi to

jeg snakker og fortæller også min kæreste alt, men nok fordi jeg ikke lige har veninden til at snakke med om ting der burde være hemmelig over for kæresten øv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

lilledittemor

lailamik skriver:

Sidder og tænker, nu jeg har nogle veninder der er kinda undskyld mig ..men f***** forvirrede 

Sagen er den at mig og min kærest har været sammen i 10måneder, og faktiskt fortæller hinande ALT både om venner, vores liv, hvad vi har spist, lavet igennem dagen ..altså ALT  heh jaja lidt kæreste kedelige, men nyforelskede så vi er lidt undskyldte 

MEN ... så har jeg nogle veninder som har fortalt nogle ting her på det sidste, som jeg ikke engang kan nævne for min kæreste  -noget jeg synes skal være mellem os veninder -slet ikke fordi jeg synes at han kommer til at sladre eller noget. Stoler helt 100% på ham, men hvis i aligevel forstår?

Hva så med jer piger? fortæller i ALT til kæresten/mænden? om nej hvad fx undlader i?

Jeg fortæller min kæreste stort set alt og omvendt - men nogle ting bliver mellem mig og mine veninder ligesom nogle af tingene bliver mellem ham og drengene

Dog er indholdet der ikke bliver sagt højt, ikke noget der er "skadeligt" for min kæreste eller jeg.
Men hvis der er noget han spørger om, så svarer jeg ærligt, med mindre jeg har lovet ikke at sige det.

Han er ikke kun min kæreste, han er også min bedste ven

Anmeld

23. juni 2011

Ka+Ma=Be

lailamik skriver:

Sidder og tænker, nu jeg har nogle veninder der er kinda undskyld mig ..men f***** forvirrede 

Sagen er den at mig og min kærest har været sammen i 10måneder, og faktiskt fortæller hinande ALT både om venner, vores liv, hvad vi har spist, lavet igennem dagen ..altså ALT  heh jaja lidt kæreste kedelige, men nyforelskede så vi er lidt undskyldte 

MEN ... så har jeg nogle veninder som har fortalt nogle ting her på det sidste, som jeg ikke engang kan nævne for min kæreste  -noget jeg synes skal være mellem os veninder -slet ikke fordi jeg synes at han kommer til at sladre eller noget. Stoler helt 100% på ham, men hvis i aligevel forstår?

Hva så med jer piger? fortæller i ALT til kæresten/mænden? om nej hvad fx undlader i?

Jeg kan faktisk ikke komme i tanke om én eneste ting, jeg ikke ville kunne sige til min kæreste! Med det sagt, ikke at jeg fortæller ham ALT hvad jeg gør og ser og tænker

Men i det store hele så får han alt at vide Mine veninder ved sådan set også, at fortæller de mig noget spændende, ja, så ved min kæreste det nok også! hehe

Anmeld

23. juni 2011

lailamik

Jennifer skriver:

Det var jeg faktisk ude for her i weekenden og tænkte virkelig længe over om jeg skulle sige det til ham. men hendes "problem" gjorde/gør mig lidt ked af det, og syntes derfor at han skulle vide hvis jeg var lidt ked på hendes vejne.. det er en fælles veninde, så hun skal vide at vi begge er der for hende, hvis hun får behov for det

Ja det kan jeg godt forstå så er man ligesom også nødt til løfte sin byrde lidt ..ikke fordi man sladrer, men istedet mere hjælper veninden så får man også et andet perspektiv, specielt når det er en fælles ven 

Anmeld

23. juni 2011

SussieThyssen

lailamik skriver:

Det meste tror jeg.

Selvfølgelig..hvis et menneske fortæller mig noget i fortrolighed, så gør jeg det ikke.

Men ellers jo..hvis det altså ikke er FOR trivielt LOL

Anmeld

23. juni 2011

Frk-Lotusblomst

lailamik skriver:

ahah Ja nemlig såden jeg tænker noget er bare mellem tøserne, og noget kan man bare ikke holde sig fra at fortælle kæresten

Præcis.
Og det rager jo sådans et ikke min kæreste at min veninde ikke lider sport i 2'eren eller godt kan lide det. Han kan jo ikke bruge det til noget ligesom jeg ikke kan bruge til noget at en af hans venner synes det er det fedeste sex.

Anmeld

23. juni 2011

lailamik

Ditte_Marie skriver:

Jeg fortæller min kæreste stort set alt og omvendt - men nogle ting bliver mellem mig og mine veninder ligesom nogle af tingene bliver mellem ham og drengene

Dog er indholdet der ikke bliver sagt højt, ikke noget der er "skadeligt" for min kæreste eller jeg.
Men hvis der er noget han spørger om, så svarer jeg ærligt, med mindre jeg har lovet ikke at sige det.

Han er ikke kun min kæreste, han er også min bedste ven

Hopper med på den der bedste ven 

Anmeld

23. juni 2011

Sof

Ja, det tror jeg faktisk jeg gør. Det er ikke noget jeg som sådan tænker over, men kan ikke erindre at der er ting han ikke ved.

Anmeld

23. juni 2011

Mikkel's mor <3

lailamik skriver:

Ja det kan jeg godt forstå så er man ligesom også nødt til løfte sin byrde lidt ..ikke fordi man sladrer, men istedet mere hjælper veninden så får man også et andet perspektiv, specielt når det er en fælles ven 

det er nemlig det..
men ellers fortæller vi også hinanden alt.. tit er han ligeglad med det tøse findder, men så ved han det

Anmeld

23. juni 2011

lailamik

Frk-Lotusblomst skriver:

Præcis.
Og det rager jo sådans et ikke min kæreste at min veninde ikke lider sport i 2'eren eller godt kan lide det. Han kan jo ikke bruge det til noget ligesom jeg ikke kan bruge til noget at en af hans venner synes det er det fedeste sex.

Kunne ikke være mere enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.