Fortæller i jeres kærester/mænd alt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.513 visninger
52 svar
0 synes godt om
23. juni 2011

lailamik

Sidder og tænker, nu jeg har nogle veninder der er kinda undskyld mig ..men f***** forvirrede 

Sagen er den at mig og min kærest har været sammen i 10måneder, og faktiskt fortæller hinande ALT både om venner, vores liv, hvad vi har spist, lavet igennem dagen ..altså ALT  heh jaja lidt kæreste kedelige, men nyforelskede så vi er lidt undskyldte 

MEN ... så har jeg nogle veninder som har fortalt nogle ting her på det sidste, som jeg ikke engang kan nævne for min kæreste  -noget jeg synes skal være mellem os veninder -slet ikke fordi jeg synes at han kommer til at sladre eller noget. Stoler helt 100% på ham, men hvis i aligevel forstår?

Hva så med jer piger? fortæller i ALT til kæresten/mænden? om nej hvad fx undlader i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

Mumto3

min veninde havde engang en kæreste som var vild med at tage hende i røv-hullet. Det kunne hun ikke lide, og det skabte en del konflikter i deres parforhold. Dét har jeg f.eks. aldrig fortalt til min kæreste.

Anmeld

23. juni 2011

Mikkel's mor <3

lailamik skriver:

Sidder og tænker, nu jeg har nogle veninder der er kinda undskyld mig ..men f***** forvirrede 

Sagen er den at mig og min kærest har været sammen i 10måneder, og faktiskt fortæller hinande ALT både om venner, vores liv, hvad vi har spist, lavet igennem dagen ..altså ALT  heh jaja lidt kæreste kedelige, men nyforelskede så vi er lidt undskyldte 

MEN ... så har jeg nogle veninder som har fortalt nogle ting her på det sidste, som jeg ikke engang kan nævne for min kæreste  -noget jeg synes skal være mellem os veninder -slet ikke fordi jeg synes at han kommer til at sladre eller noget. Stoler helt 100% på ham, men hvis i aligevel forstår?

Hva så med jer piger? fortæller i ALT til kæresten/mænden? om nej hvad fx undlader i?

Ja vi fortæller hinanden alt.. har intet at skjule for ham og mine veninder ved også at det kommer videre til ham og har det fint med det så det er jo bare super..

Anmeld

23. juni 2011

lailamik

Mumto3 skriver:

min veninde havde engang en kæreste som var vild med at tage hende i røv-hullet. Det kunne hun ikke lide, og det skabte en del konflikter i deres parforhold. Dét har jeg f.eks. aldrig fortalt til min kæreste.

Ja nemlig såden noget jeg tænker noget er bare mellem veninderne, så jeg er ikke helt galt på den aligevel

Anmeld

23. juni 2011

Frk-Lotusblomst

lailamik skriver:

Jeg fortæller alt til min kæreste. VI har været sammen 5,5 år og taler om alt. Og så ting veninder siger til mig. Altså hvis det er oget jeg føler skal deles med ham, eller skal snakkes med ham om.

Jeg fortæller ikke lige hvis min veninde siger hun ikke kan lide at få den i røven. Det er jo sniksnak ml. os to tøser.

men kommer der en og siger: Arrh jeg er blevet gravid, men du må ikke sige det til nogen fortæller jeg det til kæresten.

Alle i min omgangskreds ved dog godt jeg fortæller det til ham og at det jo ikke ryger videre.

Anmeld

23. juni 2011

lailamik

Jennifer skriver:

Ja vi fortæller hinanden alt.. har intet at skjule for ham og mine veninder ved også at det kommer videre til ham og har det fint med det så det er jo bare super..

hmm.. ja uki men nuu tænker på problem som veninden har, fx noget hun ikke kan fortælle til nogen andre? 

Anmeld

23. juni 2011

Rødhætte

Nej selvfølgelig fortæller jeg ham ikke alt.. Nogle ting bliver imellem mig og mine veninder.. Vi har været sammen i 11 år og fortæller det meste til hinanden, men nogle ting synes jeg ikke kommer ham ved  Og sådan tror jeg nu også han har det..

Anmeld

23. juni 2011

Nalle

Ja, kærsten og jeg snakker om alt!

Vi har intet at skjule for hinanden.

Anmeld

23. juni 2011

lailamik

Frk-Lotusblomst skriver:

Jeg fortæller alt til min kæreste. VI har været sammen 5,5 år og taler om alt. Og så ting veninder siger til mig. Altså hvis det er oget jeg føler skal deles med ham, eller skal snakkes med ham om.

Jeg fortæller ikke lige hvis min veninde siger hun ikke kan lide at få den i røven. Det er jo sniksnak ml. os to tøser.

men kommer der en og siger: Arrh jeg er blevet gravid, men du må ikke sige det til nogen fortæller jeg det til kæresten.

Alle i min omgangskreds ved dog godt jeg fortæller det til ham og at det jo ikke ryger videre.

ahah Ja nemlig såden jeg tænker noget er bare mellem tøserne, og noget kan man bare ikke holde sig fra at fortælle kæresten

Anmeld

23. juni 2011

Mikkel's mor <3

lailamik skriver:

hmm.. ja uki men nuu tænker på problem som veninden har, fx noget hun ikke kan fortælle til nogen andre? 

Det var jeg faktisk ude for her i weekenden og tænkte virkelig længe over om jeg skulle sige det til ham. men hendes "problem" gjorde/gør mig lidt ked af det, og syntes derfor at han skulle vide hvis jeg var lidt ked på hendes vejne.. det er en fælles veninde, så hun skal vide at vi begge er der for hende, hvis hun får behov for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.