Fortæller i jeres kærester/mænd alt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2011

Sof

Fenja09 skriver:

Både ja og nej. Jeg fortæller stort set de fleste ting til min kæreste, men der er bestemt ting, som jeg ikke synes er relevant for ham eller vores forhold. Derudover er der også ting, som jeg ved at mine veninder, søstre eller andre ikke gider jeg fortæller om og så gør jeg det selvfølgelig ikke.

/Fenja

Jeg havde lige glemt familiemedlemmer 

Så nej, jeg fortæller ikke min kæreste alt, men stort set  Men ja, der er visse ting han ikke har behov for at vide og det skal der også være plads til 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

Fenja09

Sof skriver:

Jeg havde lige glemt familiemedlemmer 

Så nej, jeg fortæller ikke min kæreste alt, men stort set  Men ja, der er visse ting han ikke har behov for at vide og det skal der også være plads til 

Ja familien er vigtig at huske

Anmeld

23. juni 2011

Clisolka

lailamik skriver:

Sidder og tænker, nu jeg har nogle veninder der er kinda undskyld mig ..men f***** forvirrede 

Sagen er den at mig og min kærest har været sammen i 10måneder, og faktiskt fortæller hinande ALT både om venner, vores liv, hvad vi har spist, lavet igennem dagen ..altså ALT  heh jaja lidt kæreste kedelige, men nyforelskede så vi er lidt undskyldte 

MEN ... så har jeg nogle veninder som har fortalt nogle ting her på det sidste, som jeg ikke engang kan nævne for min kæreste  -noget jeg synes skal være mellem os veninder -slet ikke fordi jeg synes at han kommer til at sladre eller noget. Stoler helt 100% på ham, men hvis i aligevel forstår?

Hva så med jer piger? fortæller i ALT til kæresten/mænden? om nej hvad fx undlader i?

Jeg fortæller min kæreste stort set alt - foruden hvis en af veninderne fortæller noget fortroligt der ikke skal videre 

Anmeld

23. juni 2011

Sof

Fenja09 skriver:

Ja familien er vigtig at huske

Ja, det er jo dem der fortæller mest, ihvertfald min søster og der er godt nok meget af det som bliver mellem mig og hende kun 

Anmeld

23. juni 2011

B&J

lailamik skriver:

haha så er vi begge kedelige  

Nååårh du skal lige ha en krammer herfra 

åhhh Mange tak hvor er du sød

Anmeld

23. juni 2011

qp

Mumto3 skriver:

min veninde havde engang en kæreste som var vild med at tage hende i røv-hullet. Det kunne hun ikke lide, og det skabte en del konflikter i deres parforhold. Dét har jeg f.eks. aldrig fortalt til min kæreste.

LOL sikke en udmelding set ifht. startinlægget!

Anmeld

23. juni 2011

chael

lailamik skriver:

Sidder og tænker, nu jeg har nogle veninder der er kinda undskyld mig ..men f***** forvirrede 

Sagen er den at mig og min kærest har været sammen i 10måneder, og faktiskt fortæller hinande ALT både om venner, vores liv, hvad vi har spist, lavet igennem dagen ..altså ALT  heh jaja lidt kæreste kedelige, men nyforelskede så vi er lidt undskyldte 

MEN ... så har jeg nogle veninder som har fortalt nogle ting her på det sidste, som jeg ikke engang kan nævne for min kæreste  -noget jeg synes skal være mellem os veninder -slet ikke fordi jeg synes at han kommer til at sladre eller noget. Stoler helt 100% på ham, men hvis i aligevel forstår?

Hva så med jer piger? fortæller i ALT til kæresten/mænden? om nej hvad fx undlader i?

Nej, jeg fortæller ikke ALT!! Og det gør han heller ikke omvendt.

Vi fortæller da hinanden laaangt de fleste ting og vi stoler 110% på hinanden, men nogen ting har jeg bare sammen med mine veninder, som jeg bare ikke har lyst ti lat dele med min kæreste.

Og han snakker også med sine venner om mande ting, der jo heller ikke rager mig.

*Camilla 26+1

Anmeld

23. juni 2011

lailamik

chael skriver:

Nej, jeg fortæller ikke ALT!! Og det gør han heller ikke omvendt.

Vi fortæller da hinanden laaangt de fleste ting og vi stoler 110% på hinanden, men nogen ting har jeg bare sammen med mine veninder, som jeg bare ikke har lyst ti lat dele med min kæreste.

Og han snakker også med sine venner om mande ting, der jo heller ikke rager mig.

*Camilla 26+1

Anmeld

23. juni 2011

bobbles

lailamik skriver:

ja mig og manden vi fortæller hinanden alting, vi stoler meget på hinanden

Anmeld

23. juni 2011

Mor til Mike

lailamik skriver:

Fortæller min kæreste ALT faktisk, der INTET han ikke ved. 

Vi fortæller hinanden sladder hver gang vi bare har det mindste!

Min kæreste er både min eneste ene og min bedste ven,

det ville være underligt for mig hvis der var ting han ikke vidste.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.