Fortæller i jeres kærester/mænd alt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2011

1977

Profilbillede for 1977

Jeg fortæller ca 99,8% af det hele. Visse ting holder jeg for mig selv - bla andres sexliv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

Frk-Lotusblomst

lailamik skriver:

Kunne ikke være mere enig

Anmeld

23. juni 2011

Frøken J.

lailamik skriver:

Sidder og tænker, nu jeg har nogle veninder der er kinda undskyld mig ..men f***** forvirrede 

Sagen er den at mig og min kærest har været sammen i 10måneder, og faktiskt fortæller hinande ALT både om venner, vores liv, hvad vi har spist, lavet igennem dagen ..altså ALT  heh jaja lidt kæreste kedelige, men nyforelskede så vi er lidt undskyldte 

MEN ... så har jeg nogle veninder som har fortalt nogle ting her på det sidste, som jeg ikke engang kan nævne for min kæreste  -noget jeg synes skal være mellem os veninder -slet ikke fordi jeg synes at han kommer til at sladre eller noget. Stoler helt 100% på ham, men hvis i aligevel forstår?

Hva så med jer piger? fortæller i ALT til kæresten/mænden? om nej hvad fx undlader i?

Altså som udgangspunkt ja, men self. med forbehold, for der er jo også ting, som er irrelevante. Hvis en veninde fortæller mig om problemer med hendes parforhold, så siger jeg det ikke til min kæreste, for der er jo sådan set ikke rigtig nogen grund til han skal vide det, det har jo ikke relevans for ham  

Anmeld

23. juni 2011

lailamik

Jennifer skriver:

det er nemlig det..
men ellers fortæller vi også hinanden alt.. tit er han ligeglad med det tøse findder, men så ved han det

Haha tror nemlig også det er såden her -nogen gange virker det som om han sætter et spørgsmåls tegn om de tøseting 

Anmeld

23. juni 2011

lailamik

Jeanne skriver:

Jeg fortæller ca 99,8% af det hele. Visse ting holder jeg for mig selv - bla andres sexliv

Nemlig 

Anmeld

23. juni 2011

lailamik

B&J skriver:

Kærestekedelig måske men så er jeg det også så er vi to

jeg snakker og fortæller også min kæreste alt, men nok fordi jeg ikke lige har veninden til at snakke med om ting der burde være hemmelig over for kæresten øv

haha så er vi begge kedelige  

Nååårh du skal lige ha en krammer herfra 

Anmeld

23. juni 2011

Mikkel's mor <3

lailamik skriver:

Haha tror nemlig også det er såden her -nogen gange virker det som om han sætter et spørgsmåls tegn om de tøseting 

Heh nemlig.. men så skal de jo heller ikke komme og sige at vi ikke fortæller dem noget

Anmeld

23. juni 2011

lailamik

Jennifer skriver:

Heh nemlig.. men så skal de jo heller ikke komme og sige at vi ikke fortæller dem noget

NEMLIG sSå præcis som jeg tænker  

Anmeld

23. juni 2011

Fenja09

Både ja og nej. Jeg fortæller stort set de fleste ting til min kæreste, men der er bestemt ting, som jeg ikke synes er relevant for ham eller vores forhold. Derudover er der også ting, som jeg ved at mine veninder, søstre eller andre ikke gider jeg fortæller om og så gør jeg det selvfølgelig ikke.

/Fenja

Anmeld

23. juni 2011

Mikkel's mor <3

lailamik skriver:

NEMLIG sSå præcis som jeg tænker  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.