ondt i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2011

MorTil2<3

Babyklar skriver:

super og når det er natur midler er der jo ingen fare i dem 

hvordan sov din søn når han have ondt og luft

Ammer du eller får han flaske , og hvor tit spiser han ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

Moar2011

SnartMorTil2<3 skriver:

Nej, personligt kan jeg med bedre samvittighed give det, fremfor noget kunstigt fremstillet..

Han sov meget som helt lille så der var ikk problemer som sådan, men han ville spise konstant, fordi han ''troede'' at han var sulten hele tiden pga. uroen i maven. De kan ikke skilne mellem luft smerte, eller sult smerte når de er så små jo. Og jeg lavede den klassiske fejl ved at amme ham alt for tit.. Men de hjalp altså de dråber der, og gav ham en mere regelmæssig sove, spise rytme.

Håber de er vejen frem for jer

så ska jeg helt sikkert prøve dem .. glemte et par dage at give ham acd dråberne, og der sov han altså 5-6timer i streg nu sover ham max 3.. og i mit hovedet må det være i adc dråber.. han sover os meget urolig igen

Anmeld

24. juni 2011

Moar2011

SnartMorTil2<3 skriver:

Ammer du eller får han flaske , og hvor tit spiser han ?

jeg ammer - han spiser max hver 3 time, få tilfælde hver 4 time, hvis han sover så længe..

Anmeld

24. juni 2011

MorTil2<3

Babyklar skriver:

jeg ammer - han spiser max hver 3 time, få tilfælde hver 4 time, hvis han sover så længe..

Nå okay, det er jo fint...  Men så jeg sikker på de nok skal virke

Anmeld

24. juni 2011

Moar2011

SnartMorTil2<3 skriver:

Nå okay, det er jo fint...  Men så jeg sikker på de nok skal virke

håber jeg i hvertfald

Anmeld

24. juni 2011

Mus84

Babyklar skriver:

hvis hun ikke kan komme af med aføringen så kan du da købe sådan noget til forstoppelse ?? - jeg skal os til zoneterapi på tirsdag, håber det hjælper-- men er ret sikker på det er jern eller adc dråberne der giver mave problemer.. 

nej hun har ikke hård mave, hun har bare svært ved at få det presset ud, der går måske 24 timer imellem nogen gange mindre. så det kommer ud Og bare rolig hun blir ammet så der er intet i vejen med der går længere tid imellem afføringerne..

må jeg spørge hvorfor han får acd dråber?? istedet for d-dråber. fik af vide af lægen at acd dråber ikke er noget lægen anbefaler..

hm de der bio gaia, er da noget om.. har os hørt fra en anden de skulle være gode.. vi er nu stoppet med mylicon.. men synes altså de har hjulpet, de kan helt klart anbefales...!! nu venter vi lidt med zoneteapien fordi vi faktisk synes det går den rigtige vej nu..

Anmeld

24. juni 2011

Maja88

Babyklar skriver:

neej, det lyder ikk til at min lillemand er SÅ hårdt ramt. men han kræver en masse for at blive trøstet .. den ene dag er værre end den anden .. men er 100 på det her skyldes jern dråberne eller adc dråberne

har valgt at sende bettemand til zoneterapi på tirsdag og så om det kan hjælpe.. 

har du prøet milicon (staves) ?? - eller kogt vand med rørsukker i, det sku være smertelinderene ..

det lyder lidt til babys tarmsystem ikke er udviklet helt endnu.. han er også for tidligt født ik??? så kan de desværre godt bøvle...

men jo rørsukker. 1 tsk til 100mkl afkogt vand

Anmeld

24. juni 2011

Moar2011

Mus84 skriver:

nej hun har ikke hård mave, hun har bare svært ved at få det presset ud, der går måske 24 timer imellem nogen gange mindre. så det kommer ud Og bare rolig hun blir ammet så der er intet i vejen med der går længere tid imellem afføringerne..

må jeg spørge hvorfor han får acd dråber?? istedet for d-dråber. fik af vide af lægen at acd dråber ikke er noget lægen anbefaler..

hm de der bio gaia, er da noget om.. har os hørt fra en anden de skulle være gode.. vi er nu stoppet med mylicon.. men synes altså de har hjulpet, de kan helt klart anbefales...!! nu venter vi lidt med zoneteapien fordi vi faktisk synes det går den rigtige vej nu..

fordi storm er født 33+3 og derfor er for tidligt født, så han skal have adc dråber til han er 3mdr .. det har neotal afdelningen sagt .. dejligt og høre at det går den rigtig vej  - det gjorde det os her, indtil han fik adc dråberne igen ..

Anmeld

24. juni 2011

Moar2011

Maja88 skriver:

det lyder lidt til babys tarmsystem ikke er udviklet helt endnu.. han er også for tidligt født ik??? så kan de desværre godt bøvle...

men jo rørsukker. 1 tsk til 100mkl afkogt vand

jow han er født 33+3 .. er det farligt hvis det ikke er udvilket helt endnu ?

Anmeld

24. juni 2011

Maja88

Babyklar skriver:

jow han er født 33+3 .. er det farligt hvis det ikke er udvilket helt endnu ?

nej det er skam ganske ufarligt....

babyer født til tiden kan også godt bøvle med det...

men er derfor mange babyer bøvler med maven- fordi deres tarmsystem er umodent.. det kommer lige så stille hen af vejen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.