Jeg har ikke læst andre indlæg, men springer direkte til et "svar".
Det lyder fuldstændig som min venindes dreng. Han blev født 3 uger før tid og er utrolig sensitiv overfor ydre stimuli. De kunne ikke tage ham med udenfor, have gæster på besøg, køre i bil, lave hurtige uforudsete bevægelser eller noget. Alt skulle være fuldstændig på rutinen og han skulle afskærmes fra alt andet. Gjorde de en af ovennævnte ting, ville han hyle i 3 dage efterfølgende og overhovedet ikke sove. Det gør han i øvrigt ikke meget i, det der med at sove.
Han er lige knap 13 mdr. nu og det er da blevet bedre, men de har stadig massive problemer. Han er startet i dagpleje og lige nu kæmper de for, at han kan få en dobbelt-plads fordi han kræver mere end normalt, men på alle punkter har de bare ingen hjælp fået.
Først sagde sp at det var fordi han var for tidligt født og at han ville vokse fra det, senere var de inde på, at han ikke kunne tåle mælk, de har haft småbørnskonsulent på og været til intensiv 3 dages undersøgelse på sygehuset, men ingenting har de fundet af, ingen hjælp at hente.
Puha, det har virkelig været en lang og sej kamp de har været igennem og de er så trætte... Men du er altså ikke alene om det i hvert fald
Ved egentlig ikke hvad jeg kan give af svar eller hvorfor jeg lige kom med denne historie, synes bere det lød meget som deres...
Rigtig meget held og lykke fremover i hvert fald 
Anmeld