Anonym skriver:
Ja, jeg ammer. Har masser (!!) af mælk og hun tager godt på. Så tænker ikke, det kan være et problem? 
Jeg vil også anbefale en slynge eller mei tai eller vikle eller det, du synes, det er bedst (prøv at kikke ind i slyngebarn.dk der er mange der kan hjælpe dig derinde) Og så synes jeg også, at du skal en tur til ammenet.dk og læse lidt om "overproduktion" Du skriver, at du har meget mælk og tit kan det ende i noget negativt. Prøv at læse om det, det har hjulpet til MANGE derinde!!!!!
Og så vil jeg sige, at babier er meget tit forvirret, når de er så små. Det kan være, at hun har brug for at blivet bæret meget mere. Og du skal ikke være bange for at hun vænner sig til noget forkert. Hun er stadig meget lille, glemt alt det og så bære hende så meget hun har brug for (jeg lærte at lave det hele med kun en hånd dengang...) og prøv at amme hende noget mere, vores den lille har ammet næsten hver time, de første tre måneder... Han ville ikke sut men blev ammet næste konstant. På den måde kunne han falde til ro og han kunne sove godt. Especielt om aftenen har de brug for det.
Jeg håber, at du efterhånden kan finde ud af, hvad der kan hjælpe hende! 

Anmeld