såååå ked

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2011

sophiemy

Anonym skriver:

ja jeg tænker også at jeg nok ville kunne klare det bedre selv.. ville bare grue for hver gang vores børn skulle på weekend hos ham 

jeg er jo alenemor alligevel, han er aldrig hjemme, vi sover ikke sammen og jeg får intet kærlighed(kun af børnene)

har lige sagt til ham at vi skulle have en snak når han kom hjem, men han sagde bare at jeg fandme altid brokkede mig.. og så smed han på.. jeg er simpelthen så ked over at børnene skal opleve det her..

Ja du har jo på nuværende tidspunkt allerede selv givet svaret (i dit indlæg til qp). Håber du står ved det og ikke ombestemmer dig (selvom jeg statistisk set ved at chancen for at du bliver er stor). Han virker virkeligt som en fyr der tager dig for givet, manipulere med dine følelser og pisser op og ned af ryggen på dig. Gå - og gør det nu!!!!

Ville bare sige, at hvis du vælger at gå. Så skal du ikke frygte børnenes velbefindende. Du skal bare sikre dig, at sagen kommer i statsforvaltningen. De har 0% tolerance overfor enhver form for misbrug. Derudover kan det jo være at din kæreste ville overraske positivt. Det er jo muligt at han lige nu bare regner med at du er der til at klare alt det kedelige. Hvis han nu stod alene med børnene hver anden weekend, var han jo nødt til at blive hjemme og lære dem at kende. Fortsatte han den livsstil han har nu ville det være begrænset hvor meget han kunne have dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

sarahb

1. hvorfor bliver der drukket sådan mens der er børn, det er da SÅ ulækkert og de skulle alle have været smidt ud ASAP!
2. Hvor er vennernes børn, sammen med deres stive fædre?
3. Hvorfor gik du ikke med det samme.
4. Uanset hvad så skulle ham idioten der svinede til dig UD! Hvorfor skal han opholde sig et sted hvor der er en kvinde der åbenbart får ham til at være sådan.
5. Din mand er da den største klaphat, hvad fanden tror han det er!!!! Hvad fanden skal du lave med hans venner på DIN dag!

Jeg var gået amok på aftenen og smidt alle ud, inkl. manden så kunne han komme når han havde fejret hva end han tror han fejre sammen med HANS venner!

Anmeld

22. juni 2011

Ranarupta

sarahb skriver:

1. hvorfor bliver der drukket sådan mens der er børn, det er da SÅ ulækkert og de skulle alle have været smidt ud ASAP!
2. Hvor er vennernes børn, sammen med deres stive fædre?
3. Hvorfor gik du ikke med det samme.
4. Uanset hvad så skulle ham idioten der svinede til dig UD! Hvorfor skal han opholde sig et sted hvor der er en kvinde der åbenbart får ham til at være sådan.
5. Din mand er da den største klaphat, hvad fanden tror han det er!!!! Hvad fanden skal du lave med hans venner på DIN dag!

Jeg var gået amok på aftenen og smidt alle ud, inkl. manden så kunne han komme når han havde fejret hva end han tror han fejre sammen med HANS venner!

Anmeld

22. juni 2011

Frk.S

Anonym skriver:

har lige sagt til ham at vi skulle have en snak når han kom hjem, men han sagde bare at jeg fandme altid brokkede mig.. og så smed han på.. jeg er simpelthen så ked over at børnene skal opleve det her..

Og det undrer ham, hvis du brokker dig efter sådan en omgang?? Jeg ville ikke bare brokke mig - jeg ville blive så stjerne-rasende, at han aldrig ville have set noget lignende.

Det er jo totalt uacceptabelt det han har gjort. Hvis han ikke selv kan se den er helt gal, så tror jeg ikke på at han er værd at samle på.

Hvis en person havde svinet mig sådan i mit eget hjem, var han blevet smidt ud med det samme - hvis ikke af mig, så af min kæreste. Fatter ikke at din kæreste bare lod ham svine dig.

Har du snakket med ham? Eller er du smuttet.

Held og lykke med det - er sikker på du nok skal klare dig (meget bedre) uden ham. Og stort tillykke med din uddannelse.

Anmeld

22. juni 2011

Tystys14

Anonym skriver:

jeg blev færdig uddannet som socialrådgiver igår, og min mand, vores børn og min veninde kom og hentede mig på skolen derefter tog vi på cafe.. da vi kom hjem begyndte min mand at drikke bajere, og pludselig stod alle HANS venner hos os og hans venners børn de havde tons af sprut og bajer med og sad og drak i stuen.. han sagde at nu skulle vi rigtig fejre mig.. jeg blev bare sååå ked, for efter en super hård eksamenstid havde jeg bare brug for en dejlig stille dag sammen med familien.. jeg sagde til ham at jeg ikke ville drikke da vi havde børnene og jeg ville være der for dem..

jeg passer ungerne og ham og hans venner sidder og drikker..

jeg går ind for at sove middag sammen med den lille, og da vi står op er huset fuldt med mennesker jeg ikke kender og børnene render vilde rundt.. jeg sætter mig ud i køkkenet sammen med den lille og giver hende noget middagsmad..

da børnene er lagt i seng går det helt galt, de er alle dørn stive og råber og skriger. den lille er meget ked og kan ikke sove pågrund af den larm.. en af hans venner begynder at svine mig til, at jeg ikke skal tro jeg er noget fordi jeg har en uddannelse, og at jeg bare er en fed doven kælling.. og hvorfor jeg ikke gør noget ved min vægt og at mine overarme var større end hans lår o.s.v. jeg bliver stiktosset og går i seng.. min kæreste siger at han ikke vil blande sig da han er for fuld..

jeg ligger længe med den lille og prøver at få den lille til at falde til ro, men det er svært når de råber og skriger. vågner ved at min mand smider sig i sengen og smider et æbleskrog i hovedet på mig.. ignorere det bare og sover videre.. vågner næste morgen ved at ungerne spørger hvem der har brækket sig i hele stuen og over hele badeværelset.. det er så min mands kammerat, ham der havde svinet mig.. får bare nok og tager den lille og skrider..

sikke jeg blev fejret hva..

har fået nok nu.. er så skuffet og rasende.. min mand er nu på arbejde og jeg har passet den lille hele dagen..

tag dine ting og skrid, i mine øjne er han ikke noget værd...

og stort TILLYKKE med eksamen og uddannelsen

Anmeld

22. juni 2011

kbm1

sikke da en nar.. ja undskyld men hvorfor finder du dig i det???? elsker du ham?? sån helt inderst inde??

du skrev at du selv var vokset op med den slags... hvorfor skal dine børn så opleve det samme???

det dig der bestemmer... så jeg synes du skulle tage ansvar for dine børn og smutte nu inden de skal opleve mere af den slags..

det ikke for at lyde hård... men jeg synes man bør tænke på dem man har sat i verden først og fremmest..

ellers stort tillykke med uddannelsen og det er hårdt at at stå i. men vær stærk for børnene.

Anmeld

22. juni 2011

jydeinden

forstår slet ikke hvordan man kan leve med sådan en mand... hvis min kæreste ikke en gang ville forsvare mig overfor en af hans fulde venner, så var det satme UD.

Jeg har selv haft kort bekendskab til en fyr før, som havde en ven der talte ufatteligt ubehøvlet til ALLE min den gang daværende kærestes piger, dét gad jeg ikke finde mig i, og dét blev en af grundene til vi ikke er sammen mere... Jeg vil ikke finde mig i at man tillader sig at kalde en pige masse grimme ting fordi man så synes man er sej, og dét burde du heller ikke finde dig i.

hvad alt rodet og brækket angår så skulle du have smækket døren, ringet op til din mand og sagt DU rydder op når DU kommer hjem hvis du vil se mig igen, for du er sgu da ikke en rengørringsdame!

Anmeld

23. juni 2011

janne1986

Da jeg var gravid med vores den første, skulle vi grille med nogle venne-par, men pludselig stod mandens 5 kammerater....

De rykkede om i hele lejligheden, satte sig bare til bords, og skabte sig som vilde aber...

Mit temperament blandet med en ordenlig omgang hormoner gjorde jeg at skraldede helt af! Jeg råbte og skreg til den sidste havde fået sko på og var ude af døren   Og ville ik betænke mig et øjeblik for og gøre det igen.... Men det har resulteret i de ik har været her siden... Og jeg har det fint med det, for så er jeg fri for og rydde op efter sådan nogle barneRØVE!

Men det da lidt synd for min Mand, men mener han selv ku ha sagt stop inden jeg sprang i luften  Så det er ik noget vi taler mere om... De kommer bare ik mere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.