jeg blev færdig uddannet som socialrådgiver igår, og min mand, vores børn og min veninde kom og hentede mig på skolen derefter tog vi på cafe.. da vi kom hjem begyndte min mand at drikke bajere, og pludselig stod alle HANS venner hos os og hans venners børn
de havde tons af sprut og bajer med og sad og drak i stuen.. han sagde at nu skulle vi rigtig fejre mig.. jeg blev bare sååå ked, for efter en super hård eksamenstid havde jeg bare brug for en dejlig stille dag sammen med familien.. jeg sagde til ham at jeg ikke ville drikke da vi havde børnene og jeg ville være der for dem..
jeg passer ungerne og ham og hans venner sidder og drikker..
jeg går ind for at sove middag sammen med den lille, og da vi står op er huset fuldt med mennesker jeg ikke kender og børnene render vilde rundt.. jeg sætter mig ud i køkkenet sammen med den lille og giver hende noget middagsmad..
da børnene er lagt i seng går det helt galt, de er alle dørn stive og råber og skriger. den lille er meget ked og kan ikke sove pågrund af den larm.. en af hans venner begynder at svine mig til, at jeg ikke skal tro jeg er noget fordi jeg har en uddannelse, og at jeg bare er en fed doven kælling.. og hvorfor jeg ikke gør noget ved min vægt og at mine overarme var større end hans lår o.s.v. jeg bliver stiktosset og går i seng.. min kæreste siger at han ikke vil blande sig da han er for fuld..
jeg ligger længe med den lille og prøver at få den lille til at falde til ro, men det er svært når de råber og skriger. vågner ved at min mand smider sig i sengen og smider et æbleskrog i hovedet på mig.. ignorere det bare og sover videre.. vågner næste morgen ved at ungerne spørger hvem der har brækket sig i hele stuen og over hele badeværelset.. det er så min mands kammerat, ham der havde svinet mig.. får bare nok og tager den lille og skrider..
sikke jeg blev fejret hva.. 
har fået nok nu.. er så skuffet og rasende.. min mand er nu på arbejde og jeg har passet den lille hele dagen..

Anmeld