såååå ked

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.881 visninger
48 svar
0 synes godt om
21. juni 2011

Anonym trådstarter

jeg blev færdig uddannet som socialrådgiver igår, og min mand, vores børn og min veninde kom og hentede mig på skolen derefter tog vi på cafe.. da vi kom hjem begyndte min mand at drikke bajere, og pludselig stod alle HANS venner hos os og hans venners børn de havde tons af sprut og bajer med og sad og drak i stuen.. han sagde at nu skulle vi rigtig fejre mig.. jeg blev bare sååå ked, for efter en super hård eksamenstid havde jeg bare brug for en dejlig stille dag sammen med familien.. jeg sagde til ham at jeg ikke ville drikke da vi havde børnene og jeg ville være der for dem..

jeg passer ungerne og ham og hans venner sidder og drikker..

jeg går ind for at sove middag sammen med den lille, og da vi står op er huset fuldt med mennesker jeg ikke kender og børnene render vilde rundt.. jeg sætter mig ud i køkkenet sammen med den lille og giver hende noget middagsmad..

da børnene er lagt i seng går det helt galt, de er alle dørn stive og råber og skriger. den lille er meget ked og kan ikke sove pågrund af den larm.. en af hans venner begynder at svine mig til, at jeg ikke skal tro jeg er noget fordi jeg har en uddannelse, og at jeg bare er en fed doven kælling.. og hvorfor jeg ikke gør noget ved min vægt og at mine overarme var større end hans lår o.s.v. jeg bliver stiktosset og går i seng.. min kæreste siger at han ikke vil blande sig da han er for fuld..

jeg ligger længe med den lille og prøver at få den lille til at falde til ro, men det er svært når de råber og skriger. vågner ved at min mand smider sig i sengen og smider et æbleskrog i hovedet på mig.. ignorere det bare og sover videre.. vågner næste morgen ved at ungerne spørger hvem der har brækket sig i hele stuen og over hele badeværelset.. det er så min mands kammerat, ham der havde svinet mig.. får bare nok og tager den lille og skrider..

sikke jeg blev fejret hva..

har fået nok nu.. er så skuffet og rasende.. min mand er nu på arbejde og jeg har passet den lille hele dagen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

serinasmor

hvorfor finder du dig i det ?

pak og rejs

nårh ja

og TILLYKKE

Anmeld

21. juni 2011

Nemesis

Håber satme han selv får lov til at rydde op og gøre rent når han kommer hjem!

Hvorfor finder du dig i sådan en respektløs behandling??

Kæmpe knus til dig og et STORT tillykke med din uddannelse!¨

Sisse

Anmeld

21. juni 2011

mortilflere

Håber du er taget et sted hend hvor du kan slappe af , i mens han gør rent ...........

jeg havde ikke gået i seng men lukket festen , men ok bondens venner (der nu oxo er mine ) , kender alt til mit røde hår.

Anmeld

21. juni 2011

Susan1978

hvor er det bare tavligt!

havde det været min mand, havde jeg talt med meget store bogstaver.. 

Anmeld

21. juni 2011

Hvem?

Anonym skriver:

jeg blev færdig uddannet som socialrådgiver igår, og min mand, vores børn og min veninde kom og hentede mig på skolen derefter tog vi på cafe.. da vi kom hjem begyndte min mand at drikke bajere, og pludselig stod alle HANS venner hos os og hans venners børn de havde tons af sprut og bajer med og sad og drak i stuen.. han sagde at nu skulle vi rigtig fejre mig.. jeg blev bare sååå ked, for efter en super hård eksamenstid havde jeg bare brug for en dejlig stille dag sammen med familien.. jeg sagde til ham at jeg ikke ville drikke da vi havde børnene og jeg ville være der for dem..

jeg går ind for at sove middag sammen med den lille, og da vi står op er huset fuldt med mennesker jeg ikke kender og børnene render vilde rundt.. jeg sætter mig ud i køkkenet sammen med den lille og giver hende noget middagsmad..

da børnene er lagt i seng går det helt galt, de er alle dørn stive og råber og skriger. den lille er meget ked og kan ikke sove pågrund af den larm.. en af hans venner begynder at svine mig til, at jeg ikke skal tro jeg er noget fordi jeg har en uddannelse, og at jeg bare er en fed doven kælling.. og hvorfor jeg ikke gør noget ved min vægt og at mine overarme var større end hans lår o.s.v. jeg bliver stiktosset og går i seng.. min kæreste siger at han ikke vil blande sig da han er for fuld..

jeg ligger længe med den lille og prøver at få den lille til at falde til ro, men det er svært når de råber og skriger. vågner ved at min mand smider sig i sengen og smider et æbleskrog i hovedet på mig.. ignorere det bare og sover videre.. vågner næste morgen ved at ungerne spørger hvem der har brækket sig i hele stuen og over hele badeværelset.. det er så min mands kammerat, ham der havde svinet mig.. får bare nok og tager den lille og skrider..

har fået nok nu.. er så skuffet og rasende.. min mand er nu på arbejde og jeg har passet den lille hele dagen..

Det havde jeg slet ikke fundet mig i, fair nok de vil drikke, men så var de sgu blevet sparket ud fra en kant af, for der er jo altså børn der ska sove og sådan er det bare!

Li e stort tillykke med din uddannelse, det må da være en dejlig fornemmelse.

Igen, jeg kan kun sige hvad jeg havde gjort, men syntes da det var synd for dig, nu du havde håbet på en dag med familien.

Anmeld

21. juni 2011

tinasmor

Lyder som en charmerende mand du har dig

Anmeld

21. juni 2011

HeidiØ

Er du vimmer mand, det lyder helt vanvittigt..  det skal du ikke finde dig i, jeg siger også bare pak og rejs! Hvor er det respektløst altså!! Umiddelbart lyder det da heller ikke som om han nogensinde vil lytte på dig?  Sys det er under al kritik!

Tillykke med uddannelsen! Flot klaret!

Anmeld

21. juni 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

hvor er det bare usselt at du skal opleve det, også lige når du er blevet færdig udd...

Håber du giver ham en ordentlig opsang og lader ham sejle i sin egen sø med bræk et godt stykke tid så du kan være dig og nyde det...

Kæmpe stort tillykke med at du blev færdig

Anmeld

21. juni 2011

1000Ben

Jeg havde slet ikke fundet mig i at der blev drukket på samme martrikle som mine børn befandt sig... Børn bliver som regel bange for fulde mennesker og enormt utrygge hvis én af dem er far eller mor, så hatten af til dig fordi du ikke drak. Jeg tror jeg havde splittet hele huset ad for at få dem ud eller ringet efter politiet. Det er ikke noget dine børn må opleve igen.... - lyder heller ikke som de "bedste" venner din mand har og slet ikke nogle som dine børn skal omgås. Jeg ville forlade ham, men det er jo lettere sagt end gjort. Kan bestemt godt forstå at du er ked af det... Og tusinde gange tillykke, ville ønske du havde haft en god dag efter din sidste eksamen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.