såååå ked

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2011

serinasmor

Anonym skriver:

der skal ALDRIG holdes drukgilde igen mens mine børn er til stede er selv vokset op med det, og ved at det er forfærdeligt.. hvis det sker igen tager jeg simpelthen børnene og skrider for altid

det værste er bare at jeg ikke kan snakke med ham.. han siger at jeg brokker mig altid om han går den ene eller den anden vej.. og JA jeg brokker mig, men det er fandme fordi han aldrig lytter til mig og overskrider mine grænser gang på gang.. og jeg vil blive ved med at brokke mig så længe at han bare ignorerer mig..

vi gik fra hinanden for et halvt års tid siden, men fandt så sammen igen.. og månederne efter bruddet var alt bare godt men nu er vi tilbage i den samme rille, og han vil skide på mine meninger, jeg har intet at skulle have sagt og skal aldrig bestemme over ham...

overvejer seriøst at flytte med børnene.. jeg er en stærk kvinde men han har sku fået mig ned i et dybt hul.. og der vil jeg ikke være mere

du er stærk nok i dig selv !!!!!

... du har lige gennemført en svær uddannelse med små børn på hjemmefronten .. og en mand der tydeligvis ikke er nogen hjælp eller støtte ...

hvad skal du med ham ? .. hvad bliver du for ... er det håbet om at han dropper alkohol og "venner" og vælger dig og børnene ....

du er stærk nok til at tage dig af dig selv og børnene ... men der er vel ingen grund til at du også skal ta dig af ham??

held og lykke i fremtiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

du er stærk nok i dig selv !!!!!

... du har lige gennemført en svær uddannelse med små børn på hjemmefronten .. og en mand der tydeligvis ikke er nogen hjælp eller støtte ...

hvad skal du med ham ? .. hvad bliver du for ... er det håbet om at han dropper alkohol og "venner" og vælger dig og børnene ....

du er stærk nok til at tage dig af dig selv og børnene ... men der er vel ingen grund til at du også skal ta dig af ham??

held og lykke i fremtiden

ja jeg tænker også at jeg nok ville kunne klare det bedre selv.. ville bare grue for hver gang vores børn skulle på weekend hos ham 

jeg er jo alenemor alligevel, han er aldrig hjemme, vi sover ikke sammen og jeg får intet kærlighed(kun af børnene)

har lige sagt til ham at vi skulle have en snak når han kom hjem, men han sagde bare at jeg fandme altid brokkede mig.. og så smed han på.. jeg er simpelthen så ked over at børnene skal opleve det her..

Anmeld

21. juni 2011

merethe

Profilbillede for merethe
Anonym skriver:

ja jeg tænker også at jeg nok ville kunne klare det bedre selv.. ville bare grue for hver gang vores børn skulle på weekend hos ham 

jeg er jo alenemor alligevel, han er aldrig hjemme, vi sover ikke sammen og jeg får intet kærlighed(kun af børnene)

har lige sagt til ham at vi skulle have en snak når han kom hjem, men han sagde bare at jeg fandme altid brokkede mig.. og så smed han på.. jeg er simpelthen så ked over at børnene skal opleve det her..

Har du familie tæt på dig eller nogle venner??? For så ville jeg tage derover og lade være med at snakke med ham idag.

Anmeld

21. juni 2011

serinasmor

Anonym skriver:

Jeg kan godt forstå du ville grue for når ungerne skal på weekend ... men er der ikke noget med at man gennem statsamtet kan stille faderen ultimatum med optjek ... børn i weekenden = ingen alkohol ikke enganng en enkelt ø??  ... jeg ville undersøge det ..

men hvis det er det eneste der holder dig fra at smutte ??

hmm .. jeg mener .. det er vel trods alt bedre at de ser alkohol hver anden weekend og så har en normal hverdag ... end at de hver dag skal frygte at "nu bliver det sådan en aften IGEN"

håber du forstår

Anmeld

21. juni 2011

june1987

uuuuud med sådan en !!!

Anmeld

21. juni 2011

Anonym trådstarter

merethe skriver:

Har du familie tæt på dig eller nogle venner??? For så ville jeg tage derover og lade være med at snakke med ham idag.

ville også helst afsted men børnene sover nu, og har ikke rigtig noget sted at tage hen.. overvejer seriøst at tage væk imorgen hvis ikke jeg får snakket ham til rette idag og det tvivler jeg stærkt på med hans holdning.. der er virkelig intet at gøre.. han har ingen fejl og det er mig der er rådden i hovedet.. det vil aldrig ændre sig..

Anmeld

21. juni 2011

qp

Anonym skriver:

der skal ALDRIG holdes drukgilde igen mens mine børn er til stede er selv vokset op med det, og ved at det er forfærdeligt.. hvis det sker igen tager jeg simpelthen børnene og skrider for altid

det værste er bare at jeg ikke kan snakke med ham.. han siger at jeg brokker mig altid om han går den ene eller den anden vej.. og JA jeg brokker mig, men det er fandme fordi han aldrig lytter til mig og overskrider mine grænser gang på gang.. og jeg vil blive ved med at brokke mig så længe at han bare ignorerer mig..

vi gik fra hinanden for et halvt års tid siden, men fandt så sammen igen.. og månederne efter bruddet var alt bare godt men nu er vi tilbage i den samme rille, og han vil skide på mine meninger, jeg har intet at skulle have sagt og skal aldrig bestemme over ham...

overvejer seriøst at flytte med børnene.. jeg er en stærk kvinde men han har sku fået mig ned i et dybt hul.. og der vil jeg ikke være mere

Tillykke med din uddannelse, hvor er det fedt for dig og ikke mindst skide spændende!!

Hvordan ville du som socialrådgiver rådgive en kvinde i en lignende situation som din?

Anmeld

21. juni 2011

Anonym trådstarter

qp skriver:

Tillykke med din uddannelse, hvor er det fedt for dig og ikke mindst skide spændende!!

Hvordan ville du som socialrådgiver rådgive en kvinde i en lignende situation som din?

jamen det er jo let nok.. gå fra ham både for din egen men også for børnenes skyld.. få dig et liv som alenemor og få et god tryg og struktureret hverdag..

Anmeld

21. juni 2011

LC

Først kæmpe tillykke med din uddannelse Synes det er så fedt når folk med børn tager ansvar og gennemfører en uddannelse på trods af at de har fået børn

Hvis det var mig der havde så respektløs en mand, så var jeg smuttet.

Har du ikke mulighed for at ringe til din forældre eller nogle venner, med bil, som kan komme og hente dig og børnene. Selvom de sover, så ville jeg tage dem op og sætte dem ud i en bil, og køre langt væk fra din mand hvis jeg havde bare en lille chance for det..

Din mand har jo allerede bestemt sig for at det er dig der laver brok, og han hverken kan eller vil se sine egne fejl. Tror desværre den eneste måde han måske indser det på er ved at du er væk, og ikke har tænkt dig at komme tilbage...

Håber du finder en god løsning, og kommer væk fra ham så hurtigt så muligt. Ikke kun for din egen skyld men i stor grad også for dine børn.

Anmeld

21. juni 2011

Anonym trådstarter

LC skriver:

Først kæmpe tillykke med din uddannelse Synes det er så fedt når folk med børn tager ansvar og gennemfører en uddannelse på trods af at de har fået børn

Hvis det var mig der havde så respektløs en mand, så var jeg smuttet.

Har du ikke mulighed for at ringe til din forældre eller nogle venner, med bil, som kan komme og hente dig og børnene. Selvom de sover, så ville jeg tage dem op og sætte dem ud i en bil, og køre langt væk fra din mand hvis jeg havde bare en lille chance for det..

Din mand har jo allerede bestemt sig for at det er dig der laver brok, og han hverken kan eller vil se sine egne fejl. Tror desværre den eneste måde han måske indser det på er ved at du er væk, og ikke har tænkt dig at komme tilbage...

Håber du finder en god løsning, og kommer væk fra ham så hurtigt så muligt. Ikke kun for din egen skyld men i stor grad også for dine børn.

jeg har selv bil, så kunne sagtens selv køre.. tror også han skal have noget tid til at tænke sig om.. men jeg tror ´desværre det er ligemeget hvor længe han tænker sig om, det er stadig mig der er rådden i hovedet.. jeg kan bare ikke længere ville ønske jeg bare kunne starte på en frisk alene sammen med børnene.. men han vil jo desværre altid være der.. og jeg ved at han aldrig vil ændre sig..

nu skal vi garanteret skændes det meste af natten indtil han ikke gider mere og skrider hjem til sine venner og fortæller dem hvilken kælling jeg er..

hans venner synes jo jeg er en kælling fordi jeg ikke vil have druk foran børnene.. jeg er bare en møg hellig kælling

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.