Anonym skriver:
jeg har selv bil, så kunne sagtens selv køre.. tror også han skal have noget tid til at tænke sig om.. men jeg tror ´desværre det er ligemeget hvor længe han tænker sig om, det er stadig mig der er rådden i hovedet.. jeg kan bare ikke længere
ville ønske jeg bare kunne starte på en frisk alene sammen med børnene.. men han vil jo desværre altid være der.. og jeg ved at han aldrig vil ændre sig..
nu skal vi garanteret skændes det meste af natten indtil han ikke gider mere og skrider hjem til sine venner og fortæller dem hvilken kælling jeg er..
hans venner synes jo jeg er en kælling fordi jeg ikke vil have druk foran børnene.. jeg er bare en møg hellig kælling
Så ville jeg bare ud i den bil med det samme, med ungerne og kør hen til dine forældre, eller nogle venner i kan sove hos...
Han har helt klart brug for at tænke sig om. Men tror du skal smutte, og så lige meget hvad han kommer frem til så skal du blive væk fra ham til du har fundet en ny lejlighed til dig og børnene. Du kan sagtens klarer dig som alenemor, tror faktisk kun du vil blive en bedre mor af at være laene, og have mere overskud til dine børn når du ikek skal tænke på hvor mange øl din mand drikker...
Du vil selvfølgelig aldrig blive fri for at snakke med ham, han er trods alt far til dine børn, men hvis han drikker, kan du jo bede statsforvaltningen om overvåget samvær, eller andet, der kan give sikkerhed for at han ikke drikker når han har børnene. Ved ikke om de kan kræve han aflevere blodprøve eller lign.
Så synes jeg seriøst ikke du skal bruge hele din nat på at skændes med ham... Du kender resultatet allerede nu, hvorfor så diskutere det med ham. Tror ikke du kan gøre noget for at han ændre holdning.
Og nej du er ikke en kælling fordi du ikke vil at din mand drikker i nærheden af dine børn. Det vil andre mødre altså heller ikke finde sig i... Så det skal han ikke svine dig til fordi du har den holdning.
Anmeld