såååå ked

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2011

qp

Anonym skriver:

jamen det er jo let nok.. gå fra ham både for din egen men også for børnenes skyld.. få dig et liv som alenemor og få et god tryg og struktureret hverdag..

Jamen der har du jo svaret ..... Ingen er tjent med sådan et røvhul og slet ikke når i tidligere har været igennem noget lignende før. Så der kan man da ihvertfald sige, at du jo bare ikke er gået uden virkelig have forsøgt, for det har du jo gjort. Du har lige fået dig en super spændende uddannelse og livet som enlig mor er bestemt ikke så slemt .... Jeg er sikker på at du og dine børn har alt godt i vente....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

HeidiØ

Anonym skriver:

overvejer virkelig osse bare at tage mine ting og skride.. kan ikke holde til det her mere.. har tænkt mig at stille ham et ultimatum når han kommer hjem.. og det er er at når han kommer hjem fra arbejde så er der 0 venner der kommer forbi.. så er det familien det drejer sig om.. han skal gå i seng sammen med mig og ikke ligge og sove på sofaen hver nat.. alkohol skal KUN foregå i weekenderne og ikke hver weekend.. jamen jeg kunne blive ved.. har bare fået nok nu.. kan ikk klare den livsstil mere.. det var jo ikke mig han fejrede igår.. han så jo bare sit snit til at holde fest.. og så er sku ligemeget og der render 6 unger rundt..

hans ven(ham der svinede mig) er IKKE velkommen her før han har sagt undskyld.. jamen jeg kunne blive ved..

Jeg har lige læst alle dine svar igennem, der er vidst bred enighed om hvad der burde gøres i den her situation! .. Så er det "bare" det med at gå det gjort..

Du kan sagtens prøve at stille ham et ultimatum - men sådan som han ter sig og hans venner ter sig, så er det måske noget han vil tænke over og overholde et kort stykke, hvorefter han så vender tilbage til sit gamle jeg!

Du er meget bedre tjent med et liv som alenemor, og dine børn er meget bedre tjent med det! Self vil han altid være der, men slet ikke på samme måde. Du trænger godt nok til luft!!

Anmeld

21. juni 2011

LC

Anonym skriver:

jeg har selv bil, så kunne sagtens selv køre.. tror også han skal have noget tid til at tænke sig om.. men jeg tror ´desværre det er ligemeget hvor længe han tænker sig om, det er stadig mig der er rådden i hovedet.. jeg kan bare ikke længere ville ønske jeg bare kunne starte på en frisk alene sammen med børnene.. men han vil jo desværre altid være der.. og jeg ved at han aldrig vil ændre sig..

nu skal vi garanteret skændes det meste af natten indtil han ikke gider mere og skrider hjem til sine venner og fortæller dem hvilken kælling jeg er..

hans venner synes jo jeg er en kælling fordi jeg ikke vil have druk foran børnene.. jeg er bare en møg hellig kælling

Så ville jeg bare ud i den bil med det samme, med ungerne og kør hen til dine forældre, eller nogle venner i kan sove hos...

Han har helt klart brug for at tænke sig om. Men tror du skal smutte, og så lige meget hvad han kommer frem til så skal du blive væk fra ham til du har fundet en ny lejlighed til dig og børnene. Du kan sagtens klarer dig som alenemor, tror faktisk kun du vil blive en bedre mor af at være laene, og have mere overskud til dine børn når du ikek skal tænke på hvor mange øl din mand drikker...

Du vil selvfølgelig aldrig blive fri for at snakke med ham, han er trods alt far til dine børn, men hvis han drikker, kan du jo bede statsforvaltningen om overvåget samvær, eller andet, der kan give sikkerhed for at han ikke drikker når han har børnene. Ved ikke om de kan kræve han aflevere blodprøve eller lign.

Så synes jeg seriøst ikke du skal bruge hele din nat på at skændes med ham... Du kender resultatet allerede nu, hvorfor så diskutere det med ham. Tror ikke du kan gøre noget for at han ændre holdning.

Og nej du er ikke en kælling fordi du ikke vil at din mand drikker i nærheden af dine børn. Det vil andre mødre altså heller ikke finde sig i... Så det skal han ikke svine dig til fordi du har den holdning.  

Anmeld

21. juni 2011

merethe

Profilbillede for merethe
LC skriver:

Så ville jeg bare ud i den bil med det samme, med ungerne og kør hen til dine forældre, eller nogle venner i kan sove hos...

Han har helt klart brug for at tænke sig om. Men tror du skal smutte, og så lige meget hvad han kommer frem til så skal du blive væk fra ham til du har fundet en ny lejlighed til dig og børnene. Du kan sagtens klarer dig som alenemor, tror faktisk kun du vil blive en bedre mor af at være laene, og have mere overskud til dine børn når du ikek skal tænke på hvor mange øl din mand drikker...

Du vil selvfølgelig aldrig blive fri for at snakke med ham, han er trods alt far til dine børn, men hvis han drikker, kan du jo bede statsforvaltningen om overvåget samvær, eller andet, der kan give sikkerhed for at han ikke drikker når han har børnene. Ved ikke om de kan kræve han aflevere blodprøve eller lign.

Så synes jeg seriøst ikke du skal bruge hele din nat på at skændes med ham... Du kender resultatet allerede nu, hvorfor så diskutere det med ham. Tror ikke du kan gøre noget for at han ændre holdning.

Og nej du er ikke en kælling fordi du ikke vil at din mand drikker i nærheden af dine børn. Det vil andre mødre altså heller ikke finde sig i... Så det skal han ikke svine dig til fordi du har den holdning.  

nemlig det syntes jeg også

Anmeld

21. juni 2011

Mi

Først tillykke med din uddannelse

Dernæst: Hvad i alverden har du dog gjort siden du skulle fortjene en mand som skider på dig, på den måde? Og hvad med dine børn, skal de vokse op, med det som et forbilled?

Pak din kuffert og rejs!!! Der findes faktisk rigtig mange gode, søde, ærlige mænd derude som vil respektere deres kæreste og forgude dine børn  Men du skal respektere dig selv nok til at forlange det bedste for dig og børnene!!!

Anmeld

21. juni 2011

twinboys

Mi skriver:

Først tillykke med din uddannelse

Dernæst: Hvad i alverden har du dog gjort siden du skulle fortjene en mand som skider på dig, på den måde? Og hvad med dine børn, skal de vokse op, med det som et forbilled?

Pak din kuffert og rejs!!! Der findes faktisk rigtig mange gode, søde, ærlige mænd derude som vil respektere deres kæreste og forgude dine børn  Men du skal respektere dig selv nok til at forlange det bedste for dig og børnene!!!

Anmeld

21. juni 2011

H+S Skjolgborg.

celkt skriver:

Jeg kan overhovedet IKKE acceptere alkohol og børn under samme tag!!!!

Ok med én øl, eller at man deler en flaske rødvin om aftene, når ungerne sover. Men det er det!!

Men det er så bare min holdning.

stort tillykke med din uddannelse

Lige mine ord også..Jeg have lukke festen allerede med det sammen.

Henriette

Anmeld

21. juni 2011

Ranarupta

Stefanie8 skriver:

Jeg havde slet ikke fundet mig i at der blev drukket på samme martrikle som mine børn befandt sig... Børn bliver som regel bange for fulde mennesker og enormt utrygge hvis én af dem er far eller mor, så hatten af til dig fordi du ikke drak. Jeg tror jeg havde splittet hele huset ad for at få dem ud eller ringet efter politiet. Det er ikke noget dine børn må opleve igen.... - lyder heller ikke som de "bedste" venner din mand har og slet ikke nogle som dine børn skal omgås. Jeg ville forlade ham, men det er jo lettere sagt end gjort. Kan bestemt godt forstå at du er ked af det... Og tusinde gange tillykke, ville ønske du havde haft en god dag efter din sidste eksamen. 

Anmeld

21. juni 2011

H+S Skjolgborg.

Tillykk.Tillykke Tillykke.Nået møj af en mand af være se af få taget godt fat i ham og sig af du ikke ville finde dig i det drikkeri især ikke når der er børn tilstede + han skal sku stod på din side hvis nogle talt sådan til mig var min kæreste gået amok og sagt nået igen han holder ikke sin mund lukke.Udover det så drikke vi slet ikke og ingen får lov til det her medmindre det er nået vi aftaler af holde sammen som f.eks barnedåben.Men jeg drikke ikke anden en isbjørn eller sodavand.

Henriette

Anmeld

21. juni 2011

Ranarupta

Jeg tror desværre ikke (- og det lyder også som om du selv har den opfattelse?), at han ændrer sin opfattelse af, hvad der er rigtigt eller forkert. I hans ører, er det du siger bare støj og brok - og på den måde er han fri for at skulle ændre på sin opførsel (du er jo bare en sur kvinde).

Det er nemt nok for mig at se tilbage og sige, at jeg havde ALDRIG nogensinde fundet mig i, at børnene skulle opleve dét, de oplevede den aften/nat/morgen, men det ændrer ikke på, at det er sket.
Men du kan sørge for, at det ikke sker i fremtiden. Og det tror jeg på, at du vil!
Helt ærligt, hvis han ikke kan se, at det er helt galt, at børnene er utrygge og kede af det pga drikkeriet/festen, så er der noget galt med hans opfattelse af, hvad børn må opleve.
Og det vil desværre nok ikke ændre sig...

Det lader til, at du selv kender svaret og at du ved, at den eneste løsning er at komme langt væk fra den sørgelige undskyldning af en mand/far.

STORE kram til dig og dine børn!! (Tillykke med uddannelsen!!) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.