såååå ked

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2011

Lunae

Anonym skriver:

jeg blev færdig uddannet som socialrådgiver igår, og min mand, vores børn og min veninde kom og hentede mig på skolen derefter tog vi på cafe.. da vi kom hjem begyndte min mand at drikke bajere, og pludselig stod alle HANS venner hos os og hans venners børn de havde tons af sprut og bajer med og sad og drak i stuen.. han sagde at nu skulle vi rigtig fejre mig.. jeg blev bare sååå ked, for efter en super hård eksamenstid havde jeg bare brug for en dejlig stille dag sammen med familien.. jeg sagde til ham at jeg ikke ville drikke da vi havde børnene og jeg ville være der for dem..

jeg passer ungerne og ham og hans venner sidder og drikker..

jeg går ind for at sove middag sammen med den lille, og da vi står op er huset fuldt med mennesker jeg ikke kender og børnene render vilde rundt.. jeg sætter mig ud i køkkenet sammen med den lille og giver hende noget middagsmad..

da børnene er lagt i seng går det helt galt, de er alle dørn stive og råber og skriger. den lille er meget ked og kan ikke sove pågrund af den larm.. en af hans venner begynder at svine mig til, at jeg ikke skal tro jeg er noget fordi jeg har en uddannelse, og at jeg bare er en fed doven kælling.. og hvorfor jeg ikke gør noget ved min vægt og at mine overarme var større end hans lår o.s.v. jeg bliver stiktosset og går i seng.. min kæreste siger at han ikke vil blande sig da han er for fuld..

jeg ligger længe med den lille og prøver at få den lille til at falde til ro, men det er svært når de råber og skriger. vågner ved at min mand smider sig i sengen og smider et æbleskrog i hovedet på mig.. ignorere det bare og sover videre.. vågner næste morgen ved at ungerne spørger hvem der har brækket sig i hele stuen og over hele badeværelset.. det er så min mands kammerat, ham der havde svinet mig.. får bare nok og tager den lille og skrider..

sikke jeg blev fejret hva..

har fået nok nu.. er så skuffet og rasende.. min mand er nu på arbejde og jeg har passet den lille hele dagen..

Ud med ham - du fortjener sgu bedre!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

celkt

Jeg kan overhovedet IKKE acceptere alkohol og børn under samme tag!!!!

Ok med én øl, eller at man deler en flaske rødvin om aftene, når ungerne sover. Men det er det!!

Men det er så bare min holdning.

stort tillykke med din uddannelse

Anmeld

21. juni 2011

KamillaT

Hvorfor finder du dig i det?

Han var røget ud hvis det var foregået her!

Anmeld

21. juni 2011

Anonym trådstarter

HeidiØ skriver:

Er du vimmer mand, det lyder helt vanvittigt..  det skal du ikke finde dig i, jeg siger også bare pak og rejs! Hvor er det respektløst altså!! Umiddelbart lyder det da heller ikke som om han nogensinde vil lytte på dig?  Sys det er under al kritik!

Tillykke med uddannelsen! Flot klaret!

overvejer virkelig osse bare at tage mine ting og skride.. kan ikke holde til det her mere.. har tænkt mig at stille ham et ultimatum når han kommer hjem.. og det er er at når han kommer hjem fra arbejde så er der 0 venner der kommer forbi.. så er det familien det drejer sig om.. han skal gå i seng sammen med mig og ikke ligge og sove på sofaen hver nat.. alkohol skal KUN foregå i weekenderne og ikke hver weekend.. jamen jeg kunne blive ved.. har bare fået nok nu.. kan ikk klare den livsstil mere.. det var jo ikke mig han fejrede igår.. han så jo bare sit snit til at holde fest.. og så er sku ligemeget og der render 6 unger rundt..

hans ven(ham der svinede mig) er IKKE velkommen her før han har sagt undskyld.. jamen jeg kunne blive ved..

Anmeld

21. juni 2011

chael

Fåååårk... Det ville jeg bare slet ikke acceptere!

Havde aldrig ladet det komme så vidt og ville slet ikke finde mig i at blive tilsvinet i mit eget hjem!!

Det er bare SÅ langt over min grænse og får helt ondt i maven på dine vegne.

*Camilla 25+6

Anmeld

21. juni 2011

Hollybaby

Det lyder da bare fuldstændig vanvittigt! Børn og alkohol i de mængder, passer slet slet ikke sammen! Hvordan kan du  acceptere det for dine børn?? Og din mand, kan være så respektløs?? Bliver helt dårlig, på dine børns vegne, at de ska opleve sådan noget!

Anmeld

21. juni 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Hvor er det synd for dig og dine børn at i skulle opleve det. Hvis jeg var dig, så ville jeg tage børnene på en lille ferie. Hen til en veninde/besteforældre eller lignende og bo der et par dage. Find ud af med dig selv om det er ham du vil bo sammen med, eller om det er slut.

Hvis du beslutter dig for at du vil tilbage til ham så skal du fortælle ham, at sådan opføre man sig ikke.

De der ubehagelige venner han har, dem skal han aldrig invitere hjem til jer igen

og at holde drukgilde, hvor der er børn til stede det duer bare ikke.

Anmeld

21. juni 2011

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

jeg blev færdig uddannet som socialrådgiver igår, og min mand, vores børn og min veninde kom og hentede mig på skolen derefter tog vi på cafe.. da vi kom hjem begyndte min mand at drikke bajere, og pludselig stod alle HANS venner hos os og hans venners børn de havde tons af sprut og bajer med og sad og drak i stuen.. han sagde at nu skulle vi rigtig fejre mig.. jeg blev bare sååå ked, for efter en super hård eksamenstid havde jeg bare brug for en dejlig stille dag sammen med familien.. jeg sagde til ham at jeg ikke ville drikke da vi havde børnene og jeg ville være der for dem..

jeg passer ungerne og ham og hans venner sidder og drikker..

jeg går ind for at sove middag sammen med den lille, og da vi står op er huset fuldt med mennesker jeg ikke kender og børnene render vilde rundt.. jeg sætter mig ud i køkkenet sammen med den lille og giver hende noget middagsmad..

da børnene er lagt i seng går det helt galt, de er alle dørn stive og råber og skriger. den lille er meget ked og kan ikke sove pågrund af den larm.. en af hans venner begynder at svine mig til, at jeg ikke skal tro jeg er noget fordi jeg har en uddannelse, og at jeg bare er en fed doven kælling.. og hvorfor jeg ikke gør noget ved min vægt og at mine overarme var større end hans lår o.s.v. jeg bliver stiktosset og går i seng.. min kæreste siger at han ikke vil blande sig da han er for fuld..

jeg ligger længe med den lille og prøver at få den lille til at falde til ro, men det er svært når de råber og skriger. vågner ved at min mand smider sig i sengen og smider et æbleskrog i hovedet på mig.. ignorere det bare og sover videre.. vågner næste morgen ved at ungerne spørger hvem der har brækket sig i hele stuen og over hele badeværelset.. det er så min mands kammerat, ham der havde svinet mig.. får bare nok og tager den lille og skrider..

sikke jeg blev fejret hva..

har fået nok nu.. er så skuffet og rasende.. min mand er nu på arbejde og jeg har passet den lille hele dagen..

TILYKKKE med uddannselsen.

og så lige en .

Havde det været mig var de røget ud for længst. (Læs: vennerne ikke manden)

også havde jeg taget en snak med manden. (Læs: hvor det var MIG der snakkede)

ØVØV aften du har haft. Håber du senere bliver fejret. Omend ikke af manden, så af noget familie eller venner.

Synes sku ikke han/din mand kan være det bekendt. og håber da virkelig du lossede til ham imorges så han selv kunne få lov at tørre bræk op.

Og så ville den såkaldte kammerat IKKE være velkommen i mit hjem længere. Ikke om jeg ville finde mig i sådan en opførelse. og ligegyldig hvor fuld din mand var burde han heller ikke have fundet sig i det!!!

Endnu engang en

Anmeld

21. juni 2011

Anonym trådstarter

der skal ALDRIG holdes drukgilde igen mens mine børn er til stede er selv vokset op med det, og ved at det er forfærdeligt.. hvis det sker igen tager jeg simpelthen børnene og skrider for altid

det værste er bare at jeg ikke kan snakke med ham.. han siger at jeg brokker mig altid om han går den ene eller den anden vej.. og JA jeg brokker mig, men det er fandme fordi han aldrig lytter til mig og overskrider mine grænser gang på gang.. og jeg vil blive ved med at brokke mig så længe at han bare ignorerer mig..

vi gik fra hinanden for et halvt års tid siden, men fandt så sammen igen.. og månederne efter bruddet var alt bare godt men nu er vi tilbage i den samme rille, og han vil skide på mine meninger, jeg har intet at skulle have sagt og skal aldrig bestemme over ham...

overvejer seriøst at flytte med børnene.. jeg er en stærk kvinde men han har sku fået mig ned i et dybt hul.. og der vil jeg ikke være mere

Anmeld

21. juni 2011

Hollybaby

Glemte da lige og sige kæmpe tillykke med uddannelsen! Det lyder altså som om du må finde din indre styrke, og forlade ham! For din, og for børnenes skyld. Du kan ikke ændre på ham, hvis han ikke selv er indstillet på det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.