Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
sandorff skriver: det var da en ide jeg vil prøve næste gang, tak... se mine kager på www.123hjemmeside.dk/nadjasandorff
det var da en ide jeg vil prøve næste gang, tak...
se mine kager på www.123hjemmeside.dk/nadjasandorff
Det gør det i hvert fald nemt, MEN husk lige at mit billede er efter princippet: Overdrivelse fremmer forståelsen Hellere en høj tynd kant, end en lav og bred
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dot D skriver: Kagepap køber jeg hos dinkage.dk, der er det billigst synes jeg.Jeg bruger altid pap mellem lagene. Så er de nemmest at skille ad for sætte på et fad eller lignende, når der skal skæres
Kagepap køber jeg hos dinkage.dk, der er det billigst synes jeg.Jeg bruger altid pap mellem lagene. Så er de nemmest at skille ad for sætte på et fad eller lignende, når der skal skæres
altså kun på nettet? så kan jeg ikke nå det til fredag?
nettemor skriver: altså kun på nettet? så kan jeg ikke nå det til fredag?
Du kan spørge pænt hos din lokale bager, der købte jeg mit, inden jeg fandt dinkage.dk
Dot D skriver: Jeg beklæder min form med husholdningsfilm, så bliver det derinde
Jeg beklæder min form med husholdningsfilm, så bliver det derinde
ahhh og sparer rengøringen :-)
Det vil jeg da helt klart lige prøve!
1000 tak Dot :-)
Sisse
Dot D skriver: Det gør det i hvert fald nemt, MEN husk lige at mit billede er efter princippet: Overdrivelse fremmer forståelsen Hellere en høj tynd kant, end en lav og bred
got it
ladydan1 skriver: ahhh og sparer rengøringen :-) Det vil jeg da helt klart lige prøve! 1000 tak Dot :-) Sisse
Selv tak, det er jo med at gøre det nemt for sig selv....
sandorff skriver: got it se mine kager på www.123hjemmeside.dk/nadjasandorff
Dot D skriver: Selv tak, det er jo med at gøre det nemt for sig selv....
ja det er det..men det forklarer hvordan den tynde kant af smørcreme bliver inden i kagen..ahh jeg vil da virkelig se frem til at der ikke skal smøres på fyldet for det er virkelig noget ged.
ladydan1 skriver: ja det er det..men det forklarer hvordan den tynde kant af smørcreme bliver inden i kagen..ahh jeg vil da virkelig se frem til at der ikke skal smøres på fyldet for det er virkelig noget ged. Sisse
Helt enig, så jeg gør næsten altid sådan
Dot D skriver: Du kan spørge pænt hos din lokale bager, der købte jeg mit, inden jeg fandt dinkage.dk
jeg har en sød lokal bager men hvad er det der kagepap helt præcist. minder det om almindelig pap? undskyld alle ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128