kagepap spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2011

Nemesis

sandorff skriver:

jeg har fået afvide, vist nok i kagebutikken, at sugerør ikkke er stærke nok hvis det skulle gå galt, så jeg bruger grillspyd... desuden smider jeg en klat psc mellem den nederste del af kagen og pappet så jeg er sikker på den ikke skrider

ahh ja godt fif med lige at smøre pappet også..men hvornår bruger du pappet..altså hvornår kommer kagen på?? for jeg tror da ikke lige man kan flytte en kage med fyld bare sådan lige..

:-) Sisse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

sandorff

ladydan1 skriver:

ahh ja godt fif med lige at smøre pappet også..men hvornår bruger du pappet..altså hvornår kommer kagen på?? for jeg tror da ikke lige man kan flytte en kage med fyld bare sådan lige..

jeg gør som de andre, smøre den op på pappet.

Anmeld

20. juni 2011

Dot D

ladydan1 skriver:

Jeg lægger altid en klat smørcreme på pappet, derefter den første kagebund, her kan du så sætte en bagering udenom, og derefter stable din kage deri, så holder den faconen.

Du kan også undlade ringen og bare bygge den op. Jeg putter en kant af smørcremen rundt i kanten, det holder fyldet inde, og det gør det nemt at smøre op.

Sender lige et billede med af det trick det er lidt overdrevet med den tykke kant, men det er for at vise, hvad jeg gør

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. juni 2011

Nemesis

sandorff skriver:

jeg gør som de andre, smøre den op på pappet.

Tak :-) Det var også umiddelbart min opfattelse at man skulle gøre det sådan men var ikke sikker på om kagepappet kunne klare at stå så længe.

Tak.

Anmeld

20. juni 2011

Nemesis

Dot D skriver:

Jeg lægger altid en klat smørcreme på pappet, derefter den første kagebund, her kan du så sætte en bagering udenom, og derefter stable din kage deri, så holder den faconen.

Du kan også undlade ringen og bare bygge den op. Jeg putter en kant af smørcremen rundt i kanten, det holder fyldet inde, og det gør det nemt at smøre op.

Sender lige et billede med af det trick det er lidt overdrevet med den tykke kant, men det er for at vise, hvad jeg gør

Taaak Dot :-)

Ja så er jeg da vist klar. Har prøvet det med smørcremen i kanten men min smørcreme sad bare fast på bageringen i stedet da jeg tog den af...så havde jo mega hul ind hele vejen rundt og det blev virkelig noget get at fylde ud..så siden da har jeg taget den hårde vej.

:-)

Men nu ved jeg at kagepappet skal under inden jeg samler kagen :-)

Sisse

Anmeld

20. juni 2011

sandorff

Dot D skriver:

det var da en ide jeg vil prøve næste gang, tak...

se mine kager på www.123hjemmeside.dk/nadjasandorff

Anmeld

20. juni 2011

Nettemor

Dot D skriver:

blander mig også lige.. det der kagepap. hvor køber man det og hvad er det helt præcist? og kan ikke lave en etage kage uden?

Anmeld

20. juni 2011

camilla28

hvad er sugerørerne til hvad er kage pap og hva dælen er pcp ( eler hvad i kalder det

Anmeld

20. juni 2011

Dot D

nettemor skriver:

blander mig også lige.. det der kagepap. hvor køber man det og hvad er det helt præcist? og kan ikke lave en etage kage uden?

Kagepap køber jeg hos dinkage.dk, der er det billigst synes jeg.Jeg bruger altid pap mellem lagene. Så er de nemmest at skille ad for sætte på et fad eller lignende, når der skal skæres

Anmeld

20. juni 2011

Dot D

ladydan1 skriver:

Taaak Dot :-)

Ja så er jeg da vist klar. Har prøvet det med smørcremen i kanten men min smørcreme sad bare fast på bageringen i stedet da jeg tog den af...så havde jo mega hul ind hele vejen rundt og det blev virkelig noget get at fylde ud..så siden da har jeg taget den hårde vej.

:-)

Men nu ved jeg at kagepappet skal under inden jeg samler kagen :-)

Sisse

Jeg beklæder min form med husholdningsfilm, så bliver det derinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.