kagepap spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.116 visninger
59 svar
0 synes godt om
20. juni 2011

Nemesis

når i bruger kagepap mellem flere kager hvornår sætter i så kagen på pappet?

Lægger i pap i bunden af formen hvor i samler kagen så i er sikker på den ikke går i stykker eller sætter i ført kagen på pappet inden den skal pyntes eller hvornår i processem kommer det der pap ind??

SKAL man bruge det pap eller kan man godt lave kager i flere etager uden og "kun" med sugerør??

;-) Sisse som vil prøve at kaste sig ud i noget etagehalløj

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

iris-mor

Følger lige med her, jeg har nemlig en del at lærer

Anmeld

20. juni 2011

LISBETH:-)

Jeg tager kagen ud af formen og så op på pappet. Altså den bliver opsmurt og pyntet på papet og først til aller sidst kommer kagen inkl pap op på den anden kage. Håber det giver mening!?

Anmeld

20. juni 2011

Lou87

lisbeth2910 skriver:

Jeg tager kagen ud af formen og så op på pappet. Altså den bliver opsmurt og pyntet på papet og først til aller sidst kommer kagen inkl pap op på den anden kage. Håber det giver mening!?

Men putter du så ikke sugerør i den nederste ??

(sorry til ts fordi jeg li blander mig )

Jeg skal lave en bradepandekage str kage til på lørdag hvor der så skal en halv kugle kage ovenpå i den ene ende.. men er i tvivl om den nedenunder til klappe sammen

Anmeld

20. juni 2011

Den lykkelige

Følger lige med.. skal selv til det samme til min datters dåb..

Anmeld

20. juni 2011

LISBETH:-)

Men putter du så ikke sugerør i den nederste ??

(sorry til ts fordi jeg li blander mig )

Jeg skal lave en bradepandekage str kage til på lørdag hvor der så skal en halv kugle kage ovenpå i den ene ende.. men er i tvivl om den nedenunder til klappe sammen

JO ALTID sugerør! skrev det bare ikke fordi hun selv havde skrevet det, så det kunne jeg se hun havde styr på!

Anmeld

20. juni 2011

Lou87

JO ALTID sugerør! skrev det bare ikke fordi hun selv havde skrevet det, så det kunne jeg se hun havde styr på!

Oki doki - tak fordi du li ville bekræfte det for dumme mig som IKKE har prøvet noget som helst lag på lag endnu og er ret så sikker på det ender galt

men kagepap og sugerør is the way ??
intet andet er bedre eller lign
og hva så når man spiser kagen, pludselig er der jo et sugerør ??

Anmeld

20. juni 2011

ZamanogDania

Jeg smør og pynter kagen mens der er kagepap under den. Så kommer jeg sugerør på den nederste kage så kommer jeg lidt smørcreme på de steder hvor der er sugerør(det er for at den øverste kage ikke rykker nogen steder) også kommer jeg den øverste kage ovenpå den.

Gav den mening?

Anmeld

20. juni 2011

Dot D

Lou87 skriver:

Oki doki - tak fordi du li ville bekræfte det for dumme mig som IKKE har prøvet noget som helst lag på lag endnu og er ret så sikker på det ender galt

men kagepap og sugerør is the way ??
intet andet er bedre eller lign
og hva så når man spiser kagen, pludselig er der jo et sugerør ??

Nå du tager den øverste af for at skære den, så fjerner du lige de sugerør, der er i bunden. Den øverste bør nemlig tages af før den skæres, ellers trykker du den nederste flad..

Anmeld

20. juni 2011

sandorff

ladydan1 skriver:

når i bruger kagepap mellem flere kager hvornår sætter i så kagen på pappet?

Lægger i pap i bunden af formen hvor i samler kagen så i er sikker på den ikke går i stykker eller sætter i ført kagen på pappet inden den skal pyntes eller hvornår i processem kommer det der pap ind??

SKAL man bruge det pap eller kan man godt lave kager i flere etager uden og "kun" med sugerør??

;-) Sisse som vil prøve at kaste sig ud i noget etagehalløj

jeg har fået afvide, vist nok i kagebutikken, at sugerør ikkke er stærke nok hvis det skulle gå galt, så jeg bruger grillspyd... desuden smider jeg en klat psc mellem den nederste del af kagen og pappet så jeg er sikker på den ikke skrider

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.