Anbefal en cykelanhænger/trailer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2011

Isabella_mor

lisbeth2910 skriver:

Der skulle også være et eller andet i sædet, og det er de jo i kontakt med! Don´t know vi stod bare helt af da vi læste det!

men er det winther anhængeren.. er det tænk test?=

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

Isabella_mor

lisbeth2910 skriver:

Der skulle også være et eller andet i sædet, og det er de jo i kontakt med! Don´t know vi stod bare helt af da vi læste det!

tjærestoffer er det... PAH'er... 

kligger lige på tænks hjemmeside

Anmeld

19. juni 2011

LISBETH:-)

isabellamor skriver:

men er det winther anhængeren.. er det tænk test?=

åhhh jeg kan ikke huske det! Læste det flere steder men det er over 6 måneder siden vi læste om den. Prøver og lede efter det i morgen:-) har måske nogen links gemt på computeren!

Anmeld

19. juni 2011

FamilenStorm

lisbeth2910 skriver:

Fandt lige denne (man skulle tro jeg fik procenter hæ hæ)

http://www.fantombike.dk/pl/_Udstyr_til_Cykler_Cykel_trailer_Nordic_122.aspx

Se det var et godt tilbud... Er da vildt billigt.. Og kan godt lide at man får regnslaget med.. for synes det var lidt meget at give 499kr for det..

Anmeld

19. juni 2011

FamilenStorm skriver:

Se det var et godt tilbud... Er da vildt billigt.. Og kan godt lide at man får regnslaget med.. for synes det var lidt meget at give 499kr for det..

Ja det synes jeg også. Vi har ikke noget regnslag. Men vores står altid inde, og de få gange vi har cyklet i regnvejr har den holdt tæt uden!

Dorthemus herinde fra har den også ved jeg! Linker lige debatten til hende så kan hun måske skrive hvad hun synes om den

Anmeld

19. juni 2011

Isabella_mor

fandt lige DETTE, der står der lidt omkring de stoffer..

Anmeld

19. juni 2011

FamilenStorm

lisbeth2910 skriver:

Ja det synes jeg også. Vi har ikke noget regnslag. Men vores står altid inde, og de få gange vi har cyklet i regnvejr har den holdt tæt uden!

Dorthemus herinde fra har den også ved jeg! Linker lige debatten til hende så kan hun måske skrive hvad hun synes om den

Kunne være super hvis hun lige kunne komme med et indput :-)

Tror i hvertfald lige at den skal vises til manden i morgen :-)

Anmeld

19. juni 2011

FamilenStorm

isabellamor skriver:

fandt lige DETTE, der står der lidt omkring de stoffer..

Super.. Mange tak :-)

Anmeld

19. juni 2011

132319

lisbeth2910 skriver:

Fandt lige denne (man skulle tro jeg fik procenter hæ hæ)

http://www.fantombike.dk/pl/_Udstyr_til_Cykler_Cykel_trailer_Nordic_122.aspx

Åhh, TUSIND tak! Du har lige linket til den anhænger vi skal have, udfra det du også har skrevet her i tråden 

Jeg havde først bestemt mig for en Dolphin men da jeg så at sæderne i denne kan ligges ned, er jeg ret sikker på at vi skal have den. 4500 er også til at betale -Når pengepungen tillader det 

Jeg skal bare lige høre dig, kan man nøjes med at ligge det ene sæde ned? 

Anmeld

19. juni 2011

132319 skriver:

Åhh, TUSIND tak! Du har lige linket til den anhænger vi skal have, udfra det du også har skrevet her i tråden 

Jeg havde først bestemt mig for en Dolphin men da jeg så at sæderne i denne kan ligges ned, er jeg ret sikker på at vi skal have den. 4500 er også til at betale -Når pengepungen tillader det 

Jeg skal bare lige høre dig, kan man nøjes med at ligge det ene sæde ned? 

Nej man kan desværre ikke kun lægge det ene sæde ned. Man skal lægge hele sædet da det er et stort.

Vi er super glade for vores og vi har ikke fortrudt at det var den vi valgte. Enda med 2 børn i den fungere den rigtig rigtig fint!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.