Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FamilenStorm skriver: Hejsa ...Da vi gerne vil til at kunne cykle med vores lille prinsesse vil jeg gerne lige høre hvad i vil anbefale af cykeltrailer/anhænger?? Både om kvalitet og pris??Håber der er nogle der kan hjælpe Knus
Hejsa ...Da vi gerne vil til at kunne cykle med vores lille prinsesse vil jeg gerne lige høre hvad i vil anbefale af cykeltrailer/anhænger?? Både om kvalitet og pris??Håber der er nogle der kan hjælpe Knus
jeg kigger lige med her.... det ville vi også gerne have nemlig :-)
Vi har en Winther Dolphin, og den kan varmt anbefales
Thalia skriver: Vi har en Winther Dolphin, og den kan varmt anbefales
FamilenStorm skriver: Den støder jeg også tit på når jeg søger lidt på nettet.. Hvad ligger den på af pris ca??
Den støder jeg også tit på når jeg søger lidt på nettet.. Hvad ligger den på af pris ca??
Jeg mener den koster omkring 6000 fra ny, men man kan ofte finde dem brugt til væsentligt lavere pris
Thalia skriver: Jeg mener den koster omkring 6000 fra ny, men man kan ofte finde dem brugt til væsentligt lavere pris
FamilenStorm skriver: Oki Er bunden af stof eller med fast plade?? tænker lidt at hvis det er stof at den hurtig vil få "mug" pletter???
Oki Er bunden af stof eller med fast plade?? tænker lidt at hvis det er stof at den hurtig vil få "mug" pletter???
Fast bund. Jeg er ikke så begejstret for sikkerheden i dem med stofbund
Helt klart Winther Dolfhin. Den vejer ingenting og har højt til loftet.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128