Anbefal en cykelanhænger/trailer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2011

FamilenStorm

Thalia skriver:

Fast bund. Jeg er ikke så begejstret for sikkerheden i dem med stofbund

Nej er jeg heller ikke... Ville også være mere tryg ved en med fast bund nemlig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

FamilenStorm

LouiseVous skriver:

Jeg har en til 550kr

Kunne være en mulighed.. Men da vi også selv er ret aktive, vil vi gerne have en der kan fungere som "jogger" /gåvogn også

Anmeld

19. juni 2011

LISBETH:-)

Vi har næsten lige købt en og vi brugte laaaaang tid på at kigge, læse, mærke, føle osv osv

Da alt var gennemtænkt, afprøvet og læst stod vi tilbage med 2 valgmuligheder:

Winther Dolfhin og nordic cap

Vi valgte nordic cap fordi den modsat winther dolfhin ikke indeholder skadelige stoffer og fordi den kan lægges helt ned og bruges som klapvogn/barnevogn.

Det er rart når vi f.eks cykler ned til nogen, så kan vi når det bliver puttetid putte vores lille datter i den. Det synes vi er rigtig rart!

Anmeld

19. juni 2011

GUSO

Hej.. Vi har en Winther dolphin og er super glade for den, bunden og sædet er fast og barnet eller børnene sidder rigtig godt, og så er hjulene lidt skråt stillede ligesom en kørestol, hvilket gør at den ikke så nemt vælter.. Den er en lille smule pebret i pris men vi er bare Såå glade for vores og har på ingen måde fortrudt vores køb.. Held og lykke i junglen af cykel trailere... Camilla

Anmeld

19. juni 2011

FamilenStorm

lisbeth2910 skriver:

Vi har næsten lige købt en og vi brugte laaaaang tid på at kigge, læse, mærke, føle osv osv

Da alt var gennemtænkt, afprøvet og læst stod vi tilbage med 2 valgmuligheder:

Winther Dolfhin og nordic cap

Vi valgte nordic cap fordi den modsat winther dolfhin ikke indeholder skadelige stoffer og fordi den kan lægges helt ned og bruges som klapvogn/barnevogn.

Det er rart når vi f.eks cykler ned til nogen, så kan vi når det bliver puttetid putte vores lille datter i den. Det synes vi er rigtig rart!

Se det var da smart...

Vidste ikke Dolphin indholdte skadelige stoffer Det er da ikke så smart...

Havd måtte i så slippe for den, hvis jeg må spørge??

Anmeld

19. juni 2011

FamilenStorm

GUSO skriver:

Hej.. Vi har en Winther dolphin og er super glade for den, bunden og sædet er fast og barnet eller børnene sidder rigtig godt, og så er hjulene lidt skråt stillede ligesom en kørestol, hvilket gør at den ikke så nemt vælter.. Den er en lille smule pebret i pris men vi er bare Såå glade for vores og har på ingen måde fortrudt vores køb.. Held og lykke i junglen af cykel trailere... Camilla

En liiiiille smule dyr ja Men det er jo underordnet, så længe sikkerhed og comfort er i orden..

Anmeld

19. juni 2011

FamilenStorm skriver:

Se det var da smart...

Vidste ikke Dolphin indholdte skadelige stoffer Det er da ikke så smart...

Havd måtte i så slippe for den, hvis jeg må spørge??

Det må du meget gerne spørge om

4495 kr

http://www.abckids.dk/Nordic%20Cab%20cykelanh%C3%A6nger%20ABC%20KIDS.%20St%C3%B8rste%20udvalg%20cykelanh%C3%A6ngere%20og%20l%C3%B8bevogne.htm

Købt her og den kom 2 dage efter vi havde bestilt! Der var en meget meget lille rids i den første vi fik, ringede og dagen efter kom de med en ny og tog den første med retur.

Super service!

Jeg støder indimellem på dem brugt på DBA!

Giver dig lige et link til politikkens test hvor vi b.la læste det med winther dolfhin (læste det flere steder men kan ikke huske hvor)

http://politiken.dk/tjek/sundhedogmotion/tjeksundhed/familielivtest/ECE282349/winther-dolphin-i/

Anmeld

19. juni 2011

Isabella_mor

vi har læst os frem til at en fra winther skulle være den bedste pga helstøbt plastic bund.. så den kan holde til noget..  

vi vil nemlig også gerne have en

Anmeld

19. juni 2011

FamilenStorm

lisbeth2910 skriver:

Det må du meget gerne spørge om

4495 kr

http://www.abckids.dk/Nordic%20Cab%20cykelanh%C3%A6nger%20ABC%20KIDS.%20St%C3%B8rste%20udvalg%20cykelanh%C3%A6ngere%20og%20l%C3%B8bevogne.htm

Købt her og den kom 2 dage efter vi havde bestilt! Der var en meget meget lille rids i den første vi fik, ringede og dagen efter kom de med en ny og tog den første med retur.

Super service!

Jeg støder indimellem på dem brugt på DBA!

Giver dig lige et link til politikkens test hvor vi b.la læste det med winther dolfhin (læste det flere steder men kan ikke huske hvor)

http://politiken.dk/tjek/sundhedogmotion/tjeksundhed/familielivtest/ECE282349/winther-dolphin-i/

Takker.. Vil jeg da lige læse om så...

Hold op det var da vildt god service.. Den er da helt sikkert med i overvejelserne..

Anmeld

19. juni 2011

isabellamor skriver:

vi har læst os frem til at en fra winther skulle være den bedste pga helstøbt plastic bund.. så den kan holde til noget..  

vi vil nemlig også gerne have en

Det har den fra nordic cap også og så er sædet hængt op i sådan nogen stropper så der er rigtig god affjedring i sæderne da de ikke er i forbindelse med bunden:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.