Anbefal en cykelanhænger/trailer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2011

FamilenStorm

lisbeth2910 skriver:

Kender ikke andre der har den - eller jo men de købte den samtidig som os.

Vi faldt over den fordi den havde vundet nogen tests - men nu kan jeg selvfølgelig ikke lige finde dem. Kigger videre så smider jeg links ind hvis jeg skulle falde over dem!

Oki.. Var bare for lige at høre om kvaliteten

Men lyder super..

Kunne da forestille mig at det evt ender op med sådan en så..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

Isabella_mor

FamilenStorm skriver:

Hehe er selvfølgelig rigtig... Meen så igen.. Har en pige der er lidt for glad for at sutte og putte ting i munden, hvis du spørger hendes mor hehe

men jeg er heller ikke selv fan af skadelige stoffer, men det er vidst ikke rigtig til at finde en på markedet der ikke har det, så skal man skaffe sig en lad cykel i stedet.

Anmeld

19. juni 2011

FamilenStorm

lisbeth2910 skriver:

Jo om sommeren når det bliver varmet op af solen skulle det åbenbart afgive noget.... et eller andet........... aner det ikke bare noget jeg har læst!

UF

Men nu hvor nordic cap så både er uden de stoffer, lige så sikker og ovenikøbet billigere, så er den jo et bedre valg.. Man kan jo lige så godt undvære de stoffer der hvor man kan komme til det.. De bliver jo udsat for nok i forvejen

Anmeld

19. juni 2011

Isabella_mor

lisbeth2910 skriver:

Jo om sommeren når det bliver varmet op af solen skulle det åbenbart afgive noget.... et eller andet........... aner det ikke bare noget jeg har læst!

det er højest sansyneligt pthalater... der sidder i plastic. sikkert det som "vinduerne" er lavet af... lige som at lugte til en badebold, i kender vel lugten..

det er det jeg kan forestille mig der det farlige stof...

i dont know. jeg har ikke studeret det men det må jeg gøre

Anmeld

19. juni 2011

FamilenStorm

isabellamor skriver:

men jeg er heller ikke selv fan af skadelige stoffer, men det er vidst ikke rigtig til at finde en på markedet der ikke har det, så skal man skaffe sig en lad cykel i stedet.

Neej, de er nok i de fleste ting ja... Så tænker at der hvor man så "ved" man kan undgå dem, kan man jo lige så godt det.. For helt undgå dem kan man nok desværre ikke..

Anmeld

19. juni 2011

FamilenStorm

isabellamor skriver:

det er højest sansyneligt pthalater... der sidder i plastic. sikkert det som "vinduerne" er lavet af... lige som at lugte til en badebold, i kender vel lugten..

Lyder egentlig meget fornuftig og rigtig.. Så er da nok helt sikkert det...

Ja hvis der er noget der kan gøre en klog på mange ting, er det når man får børn ;D

Anmeld

19. juni 2011

Isabella_mor

FamilenStorm skriver:

Lyder egentlig meget fornuftig og rigtig.. Så er da nok helt sikkert det...

Ja hvis der er noget der kan gøre en klog på mange ting, er det når man får børn ;D

hahaha ja det er helt vildt så mange ting man gerne vil sætte sig ind i lige pludselig for at gøre det hele meget bedre for sine børn..

Anmeld

19. juni 2011

LISBETH:-)

Fandt lige denne (man skulle tro jeg fik procenter hæ hæ)

http://www.fantombike.dk/pl/_Udstyr_til_Cykler_Cykel_trailer_Nordic_122.aspx

Anmeld

19. juni 2011

FamilenStorm

isabellamor skriver:

hahaha ja det er helt vildt så mange ting man gerne vil sætte sig ind i lige pludselig for at gøre det hele meget bedre for sine børn..

Ja nemlig De fortjener jo bare det bedste

Anmeld

19. juni 2011

LISBETH:-)

isabellamor skriver:

Der skulle også være et eller andet i sædet, og det er de jo i kontakt med! Don´t know vi stod bare helt af da vi læste det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.