Anbefal en cykelanhænger/trailer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2011

chael

FamilenStorm skriver:

Hejsa ...

Da vi gerne vil til at kunne cykle med vores lille prinsesse vil jeg gerne lige høre hvad i vil anbefale af cykeltrailer/anhænger?? Både om kvalitet og pris??

Håber der er nogle der kan hjælpe

Knus

Jeg har en chariot corsair. Du kan læse om den på ABC kids hjemmeside.

Det er efter sigende den bedste på markedet.

Og så er min til salg

Den er købt sidste sommer og brugt meget lidt.
Vi bruger den desværre ikke så meget som vi troede vi ville.

*Camilla 25+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

dorthemus

FamilenStorm skriver:

Kunne være super hvis hun lige kunne komme med et indput :-)

Tror i hvertfald lige at den skal vises til manden i morgen :-)

Hej hej

Jamen jeg er super glad for min Nordic Cab. Den er rummelig, nem at sætte på og hægte af og Runa sidder rigtig godt i den og kan også sagtens tage en lur hvis vi er ude og køre en længere tur

Anmeld

19. juni 2011

Isabella_mor

chael skriver:

Jeg har en chariot corsair. Du kan læse om den på ABC kids hjemmeside.

Det er efter sigende den bedste på markedet.

Og så er min til salg

Den er købt sidste sommer og brugt meget lidt.
Vi bruger den desværre ikke så meget som vi troede vi ville.

*Camilla 25+4

hvad skal du have for den?

Anmeld

19. juni 2011

chael

isabellamor skriver:

hvad skal du have for den?

Hmmm... Jeg ved de holder prisen meget godt. Kan du ikke skrive en privat besked til mig.

Så tjekker jeg lige prisen osv. Du må også meget gerne komme og se den, hvis du bor i nærheden.

*Camilla

Anmeld

19. juni 2011

Isabella_mor

chael skriver:

Hmmm... Jeg ved de holder prisen meget godt. Kan du ikke skrive en privat besked til mig.

Så tjekker jeg lige prisen osv. Du må også meget gerne komme og se den, hvis du bor i nærheden.

*Camilla

hvor er i nærheden.. 

jeg bor i københavn

vi skal lige holde navngivning først. (hvis vi nu får en i gave eller sådan noget vil jeg gerne vente med at købe noget af det vi har ønsket os, og det er først d 23.. så hvis du ikke har solgt den inden er jeg måske interesseret

Anmeld

19. juni 2011

chael

isabellamor skriver:

hvor er i nærheden.. 

jeg bor i københavn

vi skal lige holde navngivning først. (hvis vi nu får en i gave eller sådan noget vil jeg gerne vente med at købe noget af det vi har ønsket os, og det er først d 23.. så hvis du ikke har solgt den inden er jeg måske interesseret

Det er helt fint. Jeg har ikke sat den til salg på dba endnu.

Ville lige vente med at ordne den til jeg var færdig med eksamnerne. Og det er jeg imorgen

Vi gav lige knap 7000 kr for den fra ny. Så den er jo ikke lige så billig brugt som nogen af de andre er fra ny. Dolphin osv er billigere fra ny.

Men vi syntes bare denne var den absolut bedste. Vi har beslag med og det hele. Ved ikke helt med prisen. Tjekker lige hvad de står til rundt omkring

Jeg bor i Frederikssund.

*Camilla

Anmeld

9. maj 2013

Mormor7

Vi er lige blevet forældre igen.....  skøøønt og havde også brugt laaaang tid på at kigge. Vi havde jogger til vores først lille hos www.abckids.dk men nu har vi lige fået sendt denne her Bx trailer - butikken fik nogen stykker hjem  http://www.abckids.dk/product.asp?product=322  Den er for fed og vidst nok den letteste på bare 10 kilo

Anmeld

9. maj 2013

FamilenStorm

Mormor7 skriver:

Vi er lige blevet forældre igen.....  skøøønt og havde også brugt laaaang tid på at kigge. Vi havde jogger til vores først lille hos www.abckids.dk men nu har vi lige fået sendt denne her Bx trailer - butikken fik nogen stykker hjem  http://www.abckids.dk/product.asp?product=322  Den er for fed og vidst nok den letteste på bare 10 kilo

Den ser lækker ud.. Vi har fået en jogger.. Og har aldrig fået købt en cykelanhænger endnu ( tråden er fra 2011) Men vi skal helt sikkert have købt en i år, nu hvor nr 2 er kommet.. Lige pt kigger vi på hvilken en der kan holde til mest i vægt.. Der skal dog stadig være styr på så man kan gå med den ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.