Det mest romantiske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2011

twinny

Ben&Jerry skriver:

SHIIT på Søllerød Kro koster det jo 1900 kr for To grønne ærter!!! ++ dyr ring..HOLD PÅ HAM!! hehe

.. sidder slet ikke og får ondt i røven over jeres smukke oplevelser.. NÆ NEJ det er hverdagskost for mig med alt det romantik at jeg ikke kan fremhæve den BEDSTE  Bdrr....!

det mest romantiske jeg kan fremhæve var da han stolt en dag pakkede en husnøgle ind og bad mig flytte ind hos ham..(ja se bare der tøser?!!! sikke en romantiker JEG har gaflet hva'. . . hehe

ej han er sgu fin og har også præsteret at komme hjem flere gange med en bukket røde roser. . . men det er ikke så pisse romantisk syntes jeg, der skal ligesom være en god oplevelse bag og en skøn atmosfære..

Nååå det var da en sød måde at gøre det på...

Jaah, det kostede ham 2000 kr  Men det var dælme også oplevelse værd....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2011

Barbamama

Zibi_84 skriver:

Det gav mig virkelig kuldegysninger! Hvor er det romantisk

Jeg blev også NOGET overrasket. Jeg stod og var på vej op af en rulletrappe og kunne se det ud gennem vinduet. Først tænkte jeg: Stod der ikke Michella??? (det er der ikke så mange der hedder) og så så jeg at der også stod Casper! Så måtte jeg lige hen til et stort vindue og da jeg så det var til mig stod jeg bare med det største smil på læberne og med tårer ned af kinderne!

Anmeld

18. juni 2011

Barbamama

Hulalula skriver:

Hvordan kan det lade sig gøre??

Det var en Valentines Day hvor Fyens stiftstidende så åbenbart havde sagt at man kunne skrive til dem og så ville de sødeste beskeder komme på storskærm. Jeg er bare så glad for at jeg så den for jeg var på vej hjem fra arbejde og så den da jeg var på vej op af en rulletrappe. Først så jeg mit eget navn og tænkte at det var der da ikke så mange der hedder, så meget sjovt. Og så så jeg min kærestes navn og så skyndte jeg mig hen til et vindue og kunne se den var til mig!!! Så var jeg nede på gaden og tage et billede af det. Meget meget sødt!!!

Anmeld

18. juni 2011

Lone Jakobsen

nu er min mand ikke den mest romantiske i verden, men han kan dog sagtens.

en juledag forrige år havde jeg været på juleshopping med en veninde. da jeg kom hjem var der tændt stearinlys i hele underetagen, der stod en stor buket røde roser på bordet og manden var lige ved at stege røde bøffer, åbne rødvin, og lave salat.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.