Det mest romantiske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2011

TheLittleOne

Hulalula skriver:

Hvad er det mest romantiske i har oplevet/prøvet? 

Hvad har jeres kæreste/mand gjort som bare var SÅ fantastisk?

Del jeres oplevelser  

Inden jeg begyndte at være sammen med min kæreste, havde jeg bestilt backpacker tur til Australien hvor jeg ville rejse rundt i 6-12 måneder.. Da vi havde været sammen i 3 måneder skulle jeg afsted og der var rigtig svært at sige farvel!

Da jeg havde været væk i 3 uger, ringede ham og spurgte hvor jeg var i julen ( jeg tog afsted i september ) Jeg svarede Sydney, hvorefter han sagde fint så kommer jeg den. 22 december

Vi holdte en fantastisk jul og skønt nytår og tog sammen hjem d.15 januar

Han fløj simpelthen jorden rundt for mig <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

4xGreve

Hulalula skriver:

Nåååår 

Det er godt nok romantisk! Du må da være jordens lykkeligste kvinde 

hehe det er jeg også...!

Anmeld

17. juni 2011

4xGreve

ih hvor er det altså bare en hyggelig tråd!!!

Anmeld

17. juni 2011

Den lykkelige

TheLittleOne skriver:

Inden jeg begyndte at være sammen med min kæreste, havde jeg bestilt backpacker tur til Australien hvor jeg ville rejse rundt i 6-12 måneder.. Da vi havde været sammen i 3 måneder skulle jeg afsted og der var rigtig svært at sige farvel!

Da jeg havde været væk i 3 uger, ringede ham og spurgte hvor jeg var i julen ( jeg tog afsted i september ) Jeg svarede Sydney, hvorefter han sagde fint så kommer jeg den. 22 december

Vi holdte en fantastisk jul og skønt nytår og tog sammen hjem d.15 januar

Han fløj simpelthen jorden rundt for mig <3

Nåååååårhhhhh

Anmeld

17. juni 2011

Sphynxlover

december-babyen skriver:

Jeg ELSKER romantik...seriøst er virkelig romantiker men har endnu aldrig oplevet noget romantisk nogen mand har gjort for mig

Samme her  

Anmeld

17. juni 2011

N1

WiitrioeN skriver:

ih hvor er det altså bare en hyggelig tråd!!!

Ja  man bliver helt rørt 

Så findes der altså ikke kun dumme mænd! 

Anmeld

17. juni 2011

Den lykkelige

Hyldeblomst skriver:

Det mest romantiske var da han inviterende mig ud på vores første date <3 Jeg arbejde på Statoil (utrolig ucharmerende uniform, skal jeg lige hilse at sige!!) og han var "kunde i biksen". Vi kendte ikke hinanden - han kom bare af og til og købte hos mig :b

En dag kom han ind... Op til disken.. Sagde: "Ti prince light". Han fik dem, betalte og kiggede meeeeget mystisk på mig og med et skævt smil. Jeg smilte tilbage og han begyndte at grine.. Sådan, fnise-fnise :b Ret sødt. Men så gik han igen..

Dog - 2 minutter efter kom han ind i butikken igen og sagde: "Ej, altså... Jeg skulle slet ikke have ti prince. Jeg er holdt op med at ryge for et halvt år siden! ...Jeg ville bare sige, at jeg synes du ser så sød ud og jeg ville spørge, om du ikke vil med på date?"

NÅÅÅÅÅRRRRHHHH!!!! Tror I jeg kunne stå for det? En mand der invitere på date - sådan en rigtig en! Det var så sødt og kært Og vi kom på date, en han havde arrangeret  Og nu bor vi sammen i Silkeborg 

EJ DET BARE IKKE RIGTIGT!!!! Hvor SUPER sødt!!!!!

Anmeld

17. juni 2011

grøn · ært

EJ DET BARE IKKE RIGTIGT!!!! Hvor SUPER sødt!!!!!

Hihi - jo det er En god gammeldags ægte date!

Fatter stadig ikke, hvordan han kunne synes jeg så sød ud i statoil-uniform??? :P Men det kunne han åbenbart - og har senere fundet ud af, at han har udspioneret mig fra hans vindue, de aftner hvor jeg skulle lukke tanken :P heheh.. Det tog ham næsten et år, før han fik sig taget sammen og inviteret mig ud. Og det var på min 2. sidste vagt han gjorde det - er så glad for han fik taget mod til sig!!

Anmeld

17. juni 2011

Den lykkelige

Hyldeblomst skriver:

Hihi - jo det er En god gammeldags ægte date!

Fatter stadig ikke, hvordan han kunne synes jeg så sød ud i statoil-uniform??? Men det kunne han åbenbart - og har senere fundet ud af, at han har udspioneret mig fra hans vindue, de aftner hvor jeg skulle lukke tanken heheh.. Det tog ham næsten et år, før han fik sig taget sammen og inviteret mig ud. Og det var på min 2. sidste vagt han gjorde det - er så glad for han fik taget mod til sig!!

Ej jeg synes bare det lyder så vildt sødt og fantastisk.. godt han nåede det  Ej hvor en dejlig måde at have startet på.. Hi hi ja og sødt han så igennem grim uniform.. vidste du slet ikke han havde haft et "godt øje" til dig??

Anmeld

17. juni 2011

grøn · ært

Den lykkelige skriver:

Ej jeg synes bare det lyder så vildt sødt og fantastisk.. godt han nåede det  Ej hvor en dejlig måde at have startet på.. Hi hi ja og sødt han så igennem grim uniform.. vidste du slet ikke han havde haft et "godt øje" til dig??

Det er en helt perfekt måde at starte et fantastisk forhold på
Joo, men jeg vidste ikke det var SÅ godt et øje han havde til mig  Tit når han stod og skulle betale, stod han bare og kiggede heeelt vildt (på en sød, men også ret mystisk, måde). Jeg spurgte ham tit, om der var noget? Men han sagde altid mega generet: "øhm.. Nej, bare på beløbet" 
En af gangene sagde jeg også, at han altså ligenede en, der meget gerne ville sige noget og der blev han helt rød i hovedet Hihi - men han fik det ikke sagt der heller. Men der gik ikke længe!
Kan huske jeg ofte har snakket med min mor og søster om, at der altså var "en mystisk kunde, som kiggede mystisk på mig" ... hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.