Hulalula skriver:
Begge dele 
Jamen nuværende var nok da han friet eller den dag jeg fødte...
Da han friet havde han i forvejen haft kontakt til jensens bøfhus (vi fik under graviditeten lavet en tradition med at hver gang vi havde været til scanning så tog vi et smut forbi jensens bøfhus og den kom derfor til at betyde noget særligt for os) og fortalt han vil fri, så da vi om aften kommer derind er der stillet lys på gulvet helt op til vores bor, de kommer med champange og han er meget rørende og følserne helt uden på tøjet midt under det hele ligger han sig på knæ med tåre i øjene og helt rød i hovedet og spøger om jeg vil gifte mig med ham og da jeg svare ja suser han bare op fra gulvet med det største smil på læberne og tårene løbende ned af kinden og siger han elsker mig så meget og at jeg bare er han one and only forever and ever, og at han er den eneste han kunne forstille sig at bruge sit liv sammen med osv. den mand var så nervøs den dag men nøj hvor var han helt igennem fantastisk derefter tog han mig med i biffen og da vi kom hjem massageret han mig og forkælet mig med godt, kærlig omsorgsfuld sex som man ellers kun ser på film...

Anmeld