Det mest romantiske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.292 visninger
43 svar
0 synes godt om
17. juni 2011

N1

Hvad er det mest romantiske i har oplevet/prøvet? 

Hvad har jeres kæreste/mand gjort som bare var SÅ fantastisk?

Del jeres oplevelser  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

4xGreve

nuværende eller gamle kærester?

Anmeld

17. juni 2011

N1

WiitrioeN skriver:

nuværende eller gamle kærester?

Begge dele 

Anmeld

17. juni 2011

Vingummien

Romantiske ting... Puha er svært at finde frem syntes jeg, nogle af de ting er meget personlige syntes jeg.

Men bare at han er der gennem alle de ting der sker i livet både godt og ondt.

Men elsker at han har taget min dreng så godt til sig

Anmeld

17. juni 2011

B&J

Min kæreste har kommet med en kæmpe buket blomster til mig på arbejdet og sagde vi skal ud og spise i aften gav mig en kæmpe knuser og gik igen og han var gået hele vejen for at fortælle det

og lige inden jeg fik min operation kom han igen med en stor buket blomster sammen med vores søn og sagde den skulle jeg have fordi jeg kun skulle ligge der en dag og jeg skulle nyde mine blomster inden jeg blev indlagt

ellers er han super sød til at gøre nogle små ting ind i mellem det er helt fantastisk

Anmeld

17. juni 2011

december-babyen

Jeg ELSKER romantik...seriøst er virkelig romantiker men har endnu aldrig oplevet noget romantisk nogen mand har gjort for mig

Anmeld

17. juni 2011

4xGreve

Hulalula skriver:

Begge dele 

Jamen nuværende var nok da han friet eller den dag jeg fødte...

Da han friet havde han i forvejen haft kontakt til jensens bøfhus (vi fik under graviditeten lavet en tradition med at hver gang vi havde været til scanning så tog vi et smut forbi jensens bøfhus og den kom derfor til at betyde noget særligt for os) og fortalt han vil fri, så da vi om aften kommer derind er der stillet lys på gulvet helt op til vores bor, de kommer med champange og han er meget rørende og følserne helt uden på tøjet midt under det hele ligger han sig på knæ med tåre i øjene og helt rød i hovedet og spøger om jeg vil gifte mig med ham og da jeg svare ja suser han bare op fra gulvet med det største smil på læberne og tårene løbende ned af kinden og siger han elsker mig så meget og at jeg bare er han one and only forever and ever, og at han er den eneste han kunne forstille sig at bruge sit liv sammen med osv. den mand var så nervøs den dag men nøj hvor var han helt igennem fantastisk derefter tog han mig med i biffen og da vi kom hjem massageret han mig og forkælet mig med godt, kærlig omsorgsfuld sex som man ellers kun ser på film...

Anmeld

17. juni 2011

camillahej

WiitrioeN skriver:

Da han friet havde han i forvejen haft kontakt til jensens bøfhus (vi fik under graviditeten lavet en tradition med at hver gang vi havde været til scanning så tog vi et smut forbi jensens bøfhus og den kom derfor til at betyde noget særligt for os) og fortalt han vil fri, så da vi om aften kommer derind er der stillet lys på gulvet helt op til vores bor, de kommer med champange og han er meget rørende og følserne helt uden på tøjet midt under det hele ligger han sig på knæ med tåre i øjene og helt rød i hovedet og spøger om jeg vil gifte mig med ham og da jeg svare ja suser han bare op fra gulvet med det største smil på læberne og tårene løbende ned af kinden og siger han elsker mig så meget og at jeg bare er han one and only forever and ever, og at han er den eneste han kunne forstille sig at bruge sit liv sammen med osv. den mand var så nervøs den dag men nøj hvor var han helt igennem fantastisk derefter tog han mig med i biffen og da vi kom hjem massageret han mig og forkælet mig med godt, kærlig omsorgsfuld sex som man ellers kun ser på film...

Anmeld

17. juni 2011

N1

WiitrioeN skriver:

Nåååår 

Det er godt nok romantisk! Du må da være jordens lykkeligste kvinde 

Anmeld

17. juni 2011

Barbamama

Det her:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.