Det mest romantiske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2011

Den lykkelige

Hyldeblomst skriver:

Det er en helt perfekt måde at starte et fantastisk forhold på
Joo, men jeg vidste ikke det var SÅ godt et øje han havde til mig  Tit når han stod og skulle betale, stod han bare og kiggede heeelt vildt (på en sød, men også ret mystisk, måde). Jeg spurgte ham tit, om der var noget? Men han sagde altid mega generet: "øhm.. Nej, bare på beløbet" 
En af gangene sagde jeg også, at han altså ligenede en, der meget gerne ville sige noget og der blev han helt rød i hovedet Hihi - men han fik det ikke sagt der heller. Men der gik ikke længe!
Kan huske jeg ofte har snakket med min mor og søster om, at der altså var "en mystisk kunde, som kiggede mystisk på mig" ... hehe

Hi hi hi... så sødt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2011

jydeinden

hmm tror det mest romantiske min nuværende kæreste har gjort var at invitere mig ud på middag på en meget romantisk restaurant, og så i biffen bagefter...

derudover gik der ikke ret lang tid fra vi begyndte at komme sammen til han rodede lidt med min baggrund på min computer, så istedet for den alm kedelige en, så står der nu " jeg elsker min kæreste" og så et hjerte.. sødt

Anmeld

18. juni 2011

Frk.Skruk

Efter at have sms'et med en fantatisk fyr i ca 2 måneder, og slet ikke mødtes - besluttede vi os for at mødes..

Jeg skulle hente ham en lørdag nat ved 1 tiden da han skulle til noget fødselsdag.. Vi havde planlagt at vi bare skulle ta en tur på stranden og sidde og snakke og hygge.. (det var sommer )

Da jeg holder og venter på ham i hans indkørsel - ser jeg at han kommer ud med en stor kurv og en kæmpe dyne..

Han havde simpelthen pakket dynen sammen, lavet en kurv med lidt brænde og en kurv med lidt jordbær , champagne og chokolade..

Da vi kommer ned på stranden, folder han dynen ud så vi kan sidde på den, tager de lækre sager frem (jordbær og chokolade) og nogle knæklys!?!?!

Han knækkede dem, (de var i alverdens farver) og kastede dem ind i det høje græs bag os.. Tænkte først, hvorfor søren han havde knæklys, men det gav en ret hyggelig stemning med lysende, og et bål havde han lavet, og så sad vi ellers bare og snakkede til langt ud på morgenen..<3<3<3

Sådanne dates havde vi et par stykker af, og nu er vi kærester og bor sammen på 2 år <3

Synes simpelthen at det var en fed og anderledes måde at date på.. SÅ fedt <3

Anmeld

18. juni 2011

Ben&Jerry

WiitrioeN skriver:

Jamen nuværende var nok da han friet eller den dag jeg fødte...

Da han friet havde han i forvejen haft kontakt til jensens bøfhus (vi fik under graviditeten lavet en tradition med at hver gang vi havde været til scanning så tog vi et smut forbi jensens bøfhus og den kom derfor til at betyde noget særligt for os) og fortalt han vil fri, så da vi om aften kommer derind er der stillet lys på gulvet helt op til vores bor, de kommer med champange og han er meget rørende og følserne helt uden på tøjet midt under det hele ligger han sig på knæ med tåre i øjene og helt rød i hovedet og spøger om jeg vil gifte mig med ham og da jeg svare ja suser han bare op fra gulvet med det største smil på læberne og tårene løbende ned af kinden og siger han elsker mig så meget og at jeg bare er han one and only forever and ever, og at han er den eneste han kunne forstille sig at bruge sit liv sammen med osv. den mand var så nervøs den dag men nøj hvor var han helt igennem fantastisk derefter tog han mig med i biffen og da vi kom hjem massageret han mig og forkælet mig med godt, kærlig omsorgsfuld sex som man ellers kun ser på film...

Den film har jeg set!!! hehe ...hvor er det smukt...

Anmeld

18. juni 2011

Ben&Jerry

Baby-støv skriver:

Invitere mig på søllerød kro....  Og give mig en meget fin ring... Jeg har aldrig oplevet så lækker mad...

SHIIT på Søllerød Kro koster det jo 1900 kr for To grønne ærter!!! ++ dyr ring..HOLD PÅ HAM!! hehe

.. sidder slet ikke og får ondt i røven over jeres smukke oplevelser.. NÆ NEJ det er hverdagskost for mig med alt det romantik at jeg ikke kan fremhæve den BEDSTE  Bdrr....!

det mest romantiske jeg kan fremhæve var da han stolt en dag pakkede en husnøgle ind og bad mig flytte ind hos ham..(ja se bare der tøser?!!! sikke en romantiker JEG har gaflet hva'. . . hehe

ej han er sgu fin og har også præsteret at komme hjem flere gange med en bukket røde roser. . . men det er ikke så pisse romantisk syntes jeg, der skal ligesom være en god oplevelse bag og en skøn atmosfære..

Anmeld

18. juni 2011

morethanperfect

Da han friede til mig nytårsaften !  

Anmeld

18. juni 2011

Nessie

Vi havde været kærester i 3 dage, og jeg gik (løb ) rundt for at gøre mig klar, til at vi skulle til nytårsfest, og han gik nervøst rundt efter mig. Jeg troede at han var nervøs for at vi skulle komme for sent.

Men da han endelig fik stoppet mig et kort øjeblik, gav han mig, med rystende hænder, en kæde med et guldhjerte og 2 brillanter i  Og så sagde han oven i købet at jeg ikke behøvede at tage det på, for jeg havde jo lige taget en anden kæde på

Jeg har stort set haft den på, hver dag siden

Han var så glad for at vi endelig var blevet kærester, så han var styrtet ud for at købe et smykke til mig. Han havde været forelsket i mig i 4-5 år, men det vidste jeg ikke

Anmeld

18. juni 2011

4xGreve

Hulalula skriver:

Ja  man bliver helt rørt 

Så findes der altså ikke kun dumme mænd! 

præcis

Anmeld

18. juni 2011

4xGreve

Ben&Jerry skriver:

Den film har jeg set!!! hehe ...hvor er det smukt...

hehe ja det syntes jeg jo også hehe

Anmeld

18. juni 2011

Buckley

Det mest romantiske min mand har gjort må være hans frieri... Sankt hans aften for 3 år siden, hyggede vi hos hans forældre. Da vi skulle til at hjem ringede hans søster og fortalte at deres hund var stukket af og spurgte om vi kunne komme forbi og lede efter hende sammen med de andre...- Kasper og jeg kørte ned til den skov hvor hunden plejer at gå tur, og vi skiltes for at lede efter hunden. Min mand ringede så efter 10 minutter til mig, og lød meget trist og sagde at jeg skulle skynde mig ned til vores træ( vi havde et bestemt kærlighedssted i den skov, hvor han for mange år siden skar et hjerte i et flot stort egetræ) jeg blev straks bekymret for at han havde fundet hunden til skade, så jeg løb af sted, da jeg nærmede mig begyndte jeg at kunne se rosenblade i skovbunden, og lidt tættere på stod Kasper med et lammetæppe med en lyskæde på, han kom så med hele sin kærlighedserklæring og friede :-) han havde virkelig forberedt det hele, hunden var selvfølgelig ikke væk, og da vi tog hjemad ventede hele hans familie med champagne.Jeg glemmer aldrig den dag, og heller ikke vores bryllup for halvandet år siden, som foregik under det samme træ, det var bare fuldendt :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.