Efter at have sms'et med en fantatisk fyr i ca 2 måneder, og slet ikke mødtes - besluttede vi os for at mødes..
Jeg skulle hente ham en lørdag nat ved 1 tiden da han skulle til noget fødselsdag.. Vi havde planlagt at vi bare skulle ta en tur på stranden og sidde og snakke og hygge.. (det var sommer
)
Da jeg holder og venter på ham i hans indkørsel - ser jeg at han kommer ud med en stor kurv og en kæmpe dyne..
Han havde simpelthen pakket dynen sammen, lavet en kurv med lidt brænde og en kurv med lidt jordbær , champagne og chokolade..
Da vi kommer ned på stranden, folder han dynen ud så vi kan sidde på den, tager de lækre sager frem (jordbær og chokolade) og nogle knæklys!?!?!
Han knækkede dem, (de var i alverdens farver) og kastede dem ind i det høje græs bag os.. Tænkte først, hvorfor søren han havde knæklys, men det gav en ret hyggelig stemning med lysende, og et bål havde han lavet, og så sad vi ellers bare og snakkede til langt ud på morgenen..<3<3<3
Sådanne dates havde vi et par stykker af, og nu er vi kærester og bor sammen på 2 år
<3
Synes simpelthen at det var en fed og anderledes måde at date på.. SÅ fedt <3
Anmeld