Det mest romantiske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2011

N1

michella80 skriver:

Det her:

Hvordan kan det lade sig gøre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

twinny

Invitere mig på søllerød kro....  Og give mig en meget fin ring... Jeg har aldrig oplevet så lækker mad...

Anmeld

17. juni 2011

-Sigrid-

Hulalula skriver:

Hvad er det mest romantiske i har oplevet/prøvet? 

Hvad har jeres kæreste/mand gjort som bare var SÅ fantastisk?

Del jeres oplevelser  

På vores årsdag tog jeg hjem til min x. Han kom hjem med 20 store flotte roser, og kyssede mig som havde han været i krig (han havde været i skole, og med ham er det tæt på ). Så lagde vi os og så film, og elskede for første gang. Så sendte han mig ind og tage en fin kjole på. Og så tog han mig til en kinetisk resturant (jeg måtte selvfølgelig ikke vide hvor), det bedste sted jeg nogensinde har været og spise! Man kunne se kokken lave maden. Så betalte han, og vi gik ud og lejede nogle film og kørte hjem. Da vi kom hjem skulle jeg på toilet, og han lavede dessert, slukkede lyset i stuen og tændte en helveds masse sterinlys. Så vi lagde os derind, og så de par film. Vi lå tæt hele natten, og ... Ja, det er det mest romantiske jeg nogensinde har prøvet.

Anmeld

17. juni 2011

LotteGabriella

jamen det må være, da vi skulle mødes 1. gang efter chat via dating.dk i 3 mdr.

Vi faldt pladask for hinanden og han overnattede hos mig, og om morgenen da han vågnede hviskede han lige til mig, at han ville hente noget morgenmad. Da han havde været væk i over en time, blev jeg sgu lidt bekymret men da han kom tilbage viste det sig, at udover at han havde købt morgenmad, havde han kørt halvdelen af Amager rundt for at finde en blomsterbutik, da han huskede at jeg havde fødselsdag Han havde købt den smukkeste buket blomster og Jeg smeltede helt vildt

Anmeld

17. juni 2011

TbCp

michella80 skriver:

Det her:

Anmeld

17. juni 2011

Den lykkelige

Jeg har vist kun prøvet en ting..  Men sad og indrettede vores datters værelse.. var gravid i ca 14. uge og jeg kunne høre han kom hjem neden under.. Sad bare med ryggen til døren ovenpå.. Så kunne jeg høre han var kommet op af trappen og stod bag mig.. Og da jeg vendte mig kunne jeg ikke se ham for bar roser.. Han havde købt 14 langstilkede (og jeg mener langstilkede, var måske en meter eller noget)..Og selve roserne var KÆMPE store som om de var lavet af tyk velour.. Så sagde han "fordi du dig, den bedste i verden".. ÅRHHHHHHH  Blev bare SÅÅÅÅ glad.. har tørret dem og de hænger nu i mit hobby værelse..  Men har desværre ikke prøvet andet..

Anmeld

17. juni 2011

Zibi_84

Hulalula skriver:

Del jeres oplevelser  

KLART da min mand friede på "Romeo & Julie's" balkon i Verona(Italien) for 2 år siden

Anmeld

17. juni 2011

L.J.L

Hulalula skriver:

Del jeres oplevelser  

Anden dag vi mødtes, kyssede vi sådan rigtigt for første gang, det var i mit køkken, og imens vi kyssede sprang sikringen

Og da han firede til mig på flakfortet ved stranden.

Anmeld

17. juni 2011

Zibi_84

michella80 skriver:

Det her:

Det gav mig virkelig kuldegysninger! Hvor er det romantisk

Anmeld

17. juni 2011

grøn · ært

Det mest romantiske var da han inviterende mig ud på vores første date <3 Jeg arbejde på Statoil (utrolig ucharmerende uniform, skal jeg lige hilse at sige!!) og han var "kunde i biksen". Vi kendte ikke hinanden - han kom bare af og til og købte hos mig :b

En dag kom han ind... Op til disken.. Sagde: "Ti prince light". Han fik dem, betalte og kiggede meeeeget mystisk på mig og med et skævt smil. Jeg smilte tilbage og han begyndte at grine.. Sådan, fnise-fnise :b Ret sødt. Men så gik han igen..

Dog - 2 minutter efter kom han ind i butikken igen og sagde: "Ej, altså... Jeg skulle slet ikke have ti prince. Jeg er holdt op med at ryge for et halvt år siden! ...Jeg ville bare sige, at jeg synes du ser så sød ud og jeg ville spørge, om du ikke vil med på date?"

NÅÅÅÅÅRRRRHHHH!!!! Tror I jeg kunne stå for det? En mand der invitere på date - sådan en rigtig en! Det var så sødt og kært Og vi kom på date, en han havde arrangeret  Og nu bor vi sammen i Silkeborg 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.