Har I også udsagn/sætninger der skurrer helt vildt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

tazz

Uh, har en bekendt som fik planlagt KS og derefter siger til os andre der fødte vaginalt "Arhj, nu gider jeg ikke høre mere på, hvor ondt det gør at have veer! Så ondt kan en ve altså heller ikke gøre - der er jo ikke nogen der er døde af det endnu!"
Har man ikke selv haft veer, mister man retten til at udtale sig om, hvor lidt ondt det gør!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

BellaT

tazz skriver:

Uh, har en bekendt som fik planlagt KS og derefter siger til os andre der fødte vaginalt "Arhj, nu gider jeg ikke høre mere på, hvor ondt det gør at have veer! Så ondt kan en ve altså heller ikke gøre - der er jo ikke nogen der er døde af det endnu!"
Har man ikke selv haft veer, mister man retten til at udtale sig om, hvor lidt ondt det gør!

Ha Ha Ha! Det har jeg i mit stille sind også fniset af at TÆNKE PÅ at sige. Bare for at prøve det.. Sorry.

Anmeld

15. juni 2011

Steph_Laurits

Mi skriver:

Hader jeg også, som om det gør det bedre at andre også laver noget lort!

Lige præcis. Kan blive SÅ sur over den kommentar!

Anmeld

15. juni 2011

Siber

Jeg får knopper over, "Hva så"

Ja hvad så hvad....................................

arrrhhhhhhh hader når nogen siger "hva så"

Anmeld

15. juni 2011

Zeus

Hader når nogen absolut skal modsige statistiker, bare fordi de ikke er ramt.. Som, 75% af alle skilsmissebørn er ramt af... noget... Og der så skal være én der siger, dét passer i hvert fald ikke! Min kæreste og jeg er begge skilsmissebørn, og hverken ham eller jeg... Bla bla bla  Nej, det beviser jo så bare, at i ligger i de andre 25%, fjolser!

Anmeld

15. juni 2011

Zeus

Eller når nogen (fra den ældre generation) siger, ej men det gjorde vi da altid/aldrig da i var små.... Som om det er den bedste undskyldning i hele verden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.